Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2286
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hvis man har en liste med for eksempel 10 000 eller 20 000 forskjellige epost-adresser.

finnes det noen nettsteder, hvor man kan selge sånne?
Anonym bruker
"Enig Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor skulle det? Ikke noe problem å hanke inn e-poster, har du passordene også derimot kanskje det finnes muligheter via dw ellernoe
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
hvis man har en liste med for eksempel 10 000 eller 20 000 forskjellige epost-adresser.
finnes det noen nettsteder, hvor man kan selge sånne?
Vis hele sitatet...
Sånn at jeg skal få mer søplemail?
Finn på noe annet a.
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Muligens for 7 kroner
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
hvis man har en liste med for eksempel 10 000 eller 20 000 forskjellige epost-adresser.

finnes det noen nettsteder, hvor man kan selge sånne?
Vis hele sitatet...
Det kan være en gullgruve og være verdt mye penger om e-postene er spesifikk innhentet. La oss si jeg har en side om kryptovaluta nyheter og samler inn 20.000 e-poster , så vet jeg at folk som bruker disse e-postene er interessert i krypto og kan da bruke dem i forbindelse med verving til krypto børser feks . Men dersom du har random generert dem så er dem ikke verdt noe . Det må være målrettet interesser og du må selge til et selskap som er ute etter akkurat det dem ble innhentet for.

Det er forresten ulovlig med mindre du opplyser brukeren av e-posten på forhånd .
Sist endret av Moneyking; 16. september 2021 kl. 20:06.