Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1138
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis jeg tar en brukt snus som har ligget i topplokket på en snusboks i flere uker, kan man bli syk av det med tanke på spytt/bakterier etc?

Jeg har lite penger og krever nikotin asap. Har en snusboks med flere brukte snus i, men gidder ikke å bli syk av å få litt nikotin. Noen som vet om dette er okay?
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Fuck it, tar en brukt snus nå, gir jeg dere update om en time.
Mods, dere burde ikke slette denne tråden, dette emnet er garantert relevant for flere brukere...
Anonym bruker
"Vettskremt Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har gjort det før, ble ikke syk.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gjør dette vesentlig ofte, aldri opplevd noe ubehag. Ikke like digg som ny snus, kanskje litt ekkelt i verste fall.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Haha, hvorfor skulle man bli syk av det? Kjør på. Jeg har gjort dette når jeg har vært tom i over ti år.
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Oppdatering:

Tok tre brukte snus i underleppen

Gikk to minutter så kicket nikotinen inn

Over 30 min uten å ta de ut, god effekt overraskende nok, ingen ubehag.

Myth buster konklusjon. Du kan bruke snus som er brukt for flere uker siden. Case closed.
Husk å kok den i noen minutter, rein å fin etterpå��
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Funker fett det, litt gjenbruk når man er hjemme kommer godt med ift. studentbudsjettet. Litt mindre kult å gunne topplokksnusen når man er med folk da.