Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1276
Är det svårt att få jobb i Norge som utbildad CNC-tekniker? Är det något som brukar ge en okej lön? Dela gärna med er av era erfarenheter kring yrket i Norge

Tack!
Håpløst svar.... Er bare å søke, støtt og stadig annonser om dette.
Sitat av 0xFF Vis innlegg
Nei, det er ingen som vil ansette svensk CNC tekniker i Norge. Prøv å hør i Danmark
Vis hele sitatet...
Varför är det ingen som vill anställa en svensk CNC tekniker i Norge? jag såg ett jobberbjudande i Sarpsborg på internet. 40 timmar i veckan 225NOK/timmen, verkade som ett bra erbjudande!

Sitat av tearz83 Vis innlegg
Håpløst svar.... Er bare å søke, støtt og stadig annonser om dette.
Vis hele sitatet...
Jag har inte börjat på någon utbildning än men snart ska jag göra det, därför undrar jag Jag vill jobba i Norge
Sist endret av Sweden1998; 4. november 2017 kl. 20:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Sweden1998 Vis innlegg
Jag har inte börjat på någon utbildning än men snart ska jag göra det, därför undrar jag Jag vill jobba i Norge
Vis hele sitatet...
Jeg skal ikke ta fra deg motet men oljenorge sliter jo litt for tiden og jeg vil tro at ledigheten blant ingeniører smitter helt ned på gulvet og at du vil møte konkurranse blant søkere med god/høy utdanning.
Sitat av Yalla Vis innlegg
Jeg skal ikke ta fra deg motet men oljenorge sliter jo litt for tiden og jeg vil tro at ledigheten blant ingeniører smitter helt ned på gulvet og at du vil møte konkurranse blant søkere med god/høy utdanning.
Vis hele sitatet...
Ja, oljan verkar på väg ut! Tack för din kommentar!
Sitat av Sweden1998 Vis innlegg
Ja, oljan verkar på väg ut!
Vis hele sitatet...
Fortell det til de som styrer den synkende skuta.
Sitat av Yalla Vis innlegg
Fortell det til de som styrer den synkende skuta.
Vis hele sitatet...
Det finns fortfarande olja kvar. De vill mjölka den till sista droppen

BUMP BUMP, NÅGON ANNAN?
Sist endret av Sweden1998; 5. november 2017 kl. 19:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kan gi en god lønn men da sannsynlogvis i større bedrifter(ikke målt i ansatte).
Som sagt tidligere er det veldig mange med masse erfaring som står klar for å få seg jobben nettopp du vil ha så det kan bli vanskelig.

Men fordelen/muligheten din er jo at du vil få en fot innenfor ved lærlingplass, da har du mulighet for å vise arbeidsgiver at du er en person h*n burde ansette etter læretiden er over.

Ellers ville jeg satset på litt mer utkant Norge, men da synker nok også lønnsnivået endel.

Lykke til
Ta kontakt med de så får du nok fort svar på hvordan responsen har vært på søknader.