Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1917
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Hei,

Jeg skal spille farming simulator med en venn og da lurte jeg på om det er mulig å spille LAn hvis begge to har RELOADED. (Lånt fra bukta )

For å spille det så måtte jeg oppdatere og da fungerte det ikke lenger.
Cookie Monstah ^_^
nei *titegn*
Ok, så først og fremst hvorfor vil du LANe Farming Simulator ? Måtte bare spørre

For det andre, det burde fungere, viss Farming Simulator i det hele tatt har LAN eller CO-OP. Dere må da isåfall være koblet til samme nett (som jeg antar dere har).
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Oppdaterte du med en offisiel oppdatering? Du sier det ikke fungerer lenger, men jeg veit ikke om du snakker om selve spillet eller MP-funksjoner. Har det seg slik at du ikke får startet det, så trenger du antageligvis en crack til den patchen du har installert.

Har dere prøvd Hamachi?
Sitat av grims Vis innlegg
Ok, så først og fremst hvorfor vil du LANe Farming Simulator ? Måtte bare spørre
Vis hele sitatet...
Fordi det er mulig å LANe på andre ting enn på cod?
Sitat av fatfro Vis innlegg
Fordi det er mulig å LANe på andre ting enn på cod?
Vis hele sitatet...
Og du måtte dra in COD i samtalen?
Sitat av grims Vis innlegg
Og du måtte dra in COD i samtalen?
Vis hele sitatet...
Fordi det virket som du lo av ideen av å lane på andre spille enn fps?
Sist endret av RabbitPen; 9. januar 2013 kl. 20:25.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Trådstarter
Sitat av daimeno Vis innlegg
Oppdaterte du med en offisiel oppdatering? Du sier det ikke fungerer lenger, men jeg veit ikke om du snakker om selve spillet eller MP-funksjoner. Har det seg slik at du ikke får startet det, så trenger du antageligvis en crack til den patchen du har installert.

Har dere prøvd Hamachi?
Vis hele sitatet...
Fungerer før og etter update. Men det står at etter jeg har oppdatert og prøver å spille MP da står det at jeg ikke har en valid bruker. Før updaten sto det att jeg måtte update.

Derfor lurte jeg på om det var ett eller annet som gjorde slik at jeg slepte å update.

Sitat av grims Vis innlegg
Ok, så først og fremst hvorfor vil du LANe Farming Simulator ? Måtte bare spørre
Vis hele sitatet...
Er ganske gøy å farme da. Duuuh!
Sitat av fatfro Vis innlegg
Fordi det virket som du lo av ideen av å lane på andre spille enn fps?
Vis hele sitatet...
Vær forsiktig med og anta. Jeg lo heller ikke av ideen, syntes bare det var litt snålt og kjøre rundt i treskere sammen :P
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Trådstarter
Sitat av grims Vis innlegg
Vær forsiktig med og anta. Jeg lo heller ikke av ideen, syntes bare det var litt snålt og kjøre rundt i treskere sammen :P
Vis hele sitatet...
Er ikke det koselig da?
Så vidt jeg vet krever FS13 at du er koblet til offisielle servere for å spille MP, derfor funker det dårlig med crackede versjoner.
Det er ikke kommet noe MP crack heller men det blir vel hvis interessen er der.

Dog så koster det snaut 200kr og etter all hetsen det og FS11 har fått pluss at det faktisk har multiplayer!, er det jo lett verdt det

Er jo faktisk et veldig gjennomført spill/sim.
Sist endret av eclipze; 9. januar 2013 kl. 21:05.
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Er ikke det koselig da?
Vis hele sitatet...
Haha joda, det tror jeg nok :P
Som eclipze sier så må man være koblet til en offisiell server som krever at man har en gyldig cd-key. Men hvorfor ikke kjøpe det? Koster ikke mye, har selv hat mange morsomme timer med kompiser
Å sitte og kjøre multiplayer på farming simulator er faktisk innmari artig! Du kan sitte og ha det gøy med en kompis i flere timer for å bli ferdig med en åker hvis du spiller serriøst da såklart....
Official parptarf
Parptarf's Avatar
Ta opp dette og legg det ut! Vær så snill, høres episk ut!

Prøv med hamachi og eventuelt bruk direct ip, vet ikke om spillet støtter dette, men hvis det gjør så har jeg lana en god del pirat spill med kamerater før.
Prøvde stort sett det meste av hamachi osv. Ingenting fungerte da den krever kobling til en internett server :/