Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1059
Dette er ikke ment som reklamering av mitt firma på noe som helst vis, så jeg vil ikke skrive noe om hva jeg driver med her på freak.

Jeg trenger litt kritikk mot firmaets nettside (som forøvring bare er lagd med et legokloss system)
Planen er å bruke litt penger på en ny nettside etterhvert som inntektene kommer, derfor er det viktig å ha en så optimal nettside som mulig med de begrensningene jeg har.

Nettsiden skal kun fungere som en informasjonsside om mitt firma og til mine kunder.

siden er: www.salgsproffen.no
Det første jeg lurer på når jeg er inne; Er siden ferdig å laste? Utrolig tung og kjedelig side.
Favico.

Det jeg legger merke til!
Er enig med Erlendman.

Siden virker veldig kjedelig.
Når det er sagt, mener jeg ikke du skal fylle siden med unødvendige elementer. Men litt variasjon i farger, og litt mer "flow" er nok nødvendig. Det føles mer ut som jeg er inne på en blogg, en på en hjemmeside til et firma.

Når navnet til firmaet ditt er salgsproffen, bør nettsiden være litt mer profesjonell. Men det er min mening!
Har sett verre logoer på større nettsider, men, likevel mener jeg logoen din kunne trengt seg en liten oppussing.
Fin idè og fine farger.

Hjemmesiden i seg selv har lite innhold og lite eyecandy. Når jeg kommer inn, er det ingenting som drar
øynene mine mot noe. Føler det er lite som viser meg til de viktige delene av sida. Oppsettet er med andre ord
litt klussete mener jeg.

Fortsett å hold på enkle farger
Helt ok nettside, har bare vært innom på mobil som du har vært flink å tenke på at folk bruker til å surfe.

Men det første som slår meg når jeg kommer inn på siden "er dette svindel?" Synes siden ligner litt på enkelte sider utenlandske sider som kommer opp på høyre siden når man googler noe.

Er nok fordi siden ble så hvit.
Førsteinntrykk:

* Siden virker kjedelig og tom
* Logoen ser uprofesjonell og kjedelig ut
* "Vi er din nøkkel til maksimal salgsfortjeneste." har for liten fontstørrelse.
* Kontaktinfoen "+47 941 99 409" burde vært tydeligere og mer sentralt plassert.
* Meny er grei nok funksjonelt sett, men virker litt kjedelig og "firkantet".
* Liker ikke fargevalget. Burde vært mer varme.
* Et bilde eller to hadde gjort seg for å friske opp siden.
* Lær deg Wordpress og last ned en fin theme. Eksempel:

http://wp-themes.com/alexandria/?TB_...795&height=942
Anbefaler trådstarter å begynne å bruke Wordpress! Se etter "themes" som du kan bruke. Det finnes mange flotte gratis themes og det er mulig å betale noen themes. Du finner mange tutorials på youtube o.l på hvordan du designer, setter opp osv. Det vil garantert hjelpe deg å gi en mer proff hjemmeside.
Sist endret av tradingking; 1. mars 2014 kl. 18:18.
Kjempemessig at wp-config ligger åpent nå, skulle egentlig for å være kuk ha kjørt instalasjonen med en egen database men jeg lar være