Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 484
jeg kjøpte SE c702 med friHet abmn fra telenor istad. jeg beholdte det gamle simkortet. men når jeg prøver å ringe/blir ringt. så kommer det ikke ringelyd, men jeg ser de ringer. når jeg tar tlf hører ingen av oss hva den andre sier. høytalerne funker, i og med jeg får spilt av mp3'z.
jeg får sendt og mottatt sms, og jeg får brukt internett via tlf. (msn etc)
1. Ta batteri inn og ut.

2. (hvis 1 ikke funker) Oppgrader software. Program for og gøre dette finnes på sonyericsson.no

3. (hvis 2. ikke funker) Lever tilbake til butikk innen 7. dager(VIKTIG) og be om å få ny. Skal ta ca 2-3 dager før oppakningsfeil er godtatt. Har du handlet via nett bør du ringe kundeservice(09000) og spøøre hva du skal gjøre. husk at hvis den er helt ny skal du ikke få den reparert, men få ny enhet. Derfor er det viktig at du melder ifra så raskt du kan!
Trådstarter
ahh, punkt 1 funka! jævlig tusen takk, murloc glad jeg slapp stresset med å levere tlf osv
hehe versågod

Men generelt sett er det en god ide å bruke telefonen mest mulig den første uken for og luke ut eventuelle feil. Altså teste ALLE funksjoner.