Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 627
etter at jeg har instalert driverene til hovedkortet mitt (NVIDIAnforce3 series A7N8X Deluxe)
så får jeg ikke opp lokal tilkobling i nettverkstilkoblingene :S

har lasta ned driveren fra nvidia.com så de skal jo egentlig funke men =/

noen som vet hva jeg kan gjøre??
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Sikker på at ethernetkontakten er på hovedkortet? Du har ikke et eget nettverkskort som har tilhørende drivere?
!##/'s Avatar
Trådstarter
tror det er intregert i hovedkortet så vidt jeg vet =/ det er innebygd ja, så jeg ville jo tro at så lenge jeg har drivere til hovedkortet, så skal det også virke
Sist endret av !##/; 15. januar 2008 kl. 22:30.
A7N8X Deluxe er da vitterlig nForce 2, ikke 3.
Driverne til hovedkortets ethernetkort er gjerne som en separat post på driveroversikten.
!##/'s Avatar
Trådstarter
Sitat av meitemark
A7N8X Deluxe er da vitterlig nForce 2, ikke 3.
Vis hele sitatet...
driver cd'n som fulgte med står det nforce3. har ogs prøvd med nforce2 drivere men de er like uansett...
Sist endret av !##/; 15. januar 2008 kl. 22:36. Grunn: driver cd'n fungerer sevfølgelig ikke =/
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Dette hovedkortet bruker Nforce2, end of discussion.

Men det har 2 integrerte nettverkskort, et NVIDIAbasert (burde følge med Nforce2 pakken) og et 3com basert (orket ikke sjekke modellnummer, men din manual burde kunne hjelpe deg fantastisk mye).