Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  251 28833
ÆSJ, men har uansett 2 jojoer som kommer og er i 2 trekninger av klokka
Ikke dårlig.

KP når jeg får.
Sitat av playozzy
ÆSJ, men har uansett 2 jojoer som kommer og er i 2 trekninger av klokka
Vis hele sitatet...
Du kan bare vinne èn jojo, men taster du inn 8 koder er du også med i trekningen av klokka.
Sist endret av simdal; 31. juli 2007 kl. 02:16.
Litt ekstra gøy med:
http://www.jernkampen.no/Library/_db/addUser.asp
og
http://www.jernkampen.no/Library/_db/addCode.asp

Hvordan disse fungerer får dere selv finne ut
hmmm rotet litt inne på serveren og klarte og bruteforce admin passordet for hånd :P sitter med adresse til alle som skal ha jojo

er foresten 4402 stykker som skal ha jojo

screenshot: http://img130.imageshack.us/my.php?i...teihaxxfd6.png
Sist endret av nerga; 31. juli 2007 kl. 14:12.
Har 2 forskjellige epostadresser vettu Simdal
Nice da^^ jojo på vei til meg og. Virker ikke som dem har tenkt så mye sikkerhet egentlig
Så raskt gjennom brukerdatabasen selv nå - mye bra der:

-"LAG EN BRØDSKIVE MED LOFF OG PUTT DEN I BRØD RISTERN OG TA PÅ LEVERPOSTEI JEG LOVER DEG DET ER GOD!!!!!!!!!!!!!!!!!=] FRA ROBIN INSTSANES"

-"Jeg liker best leverpostei med agurk figurer på. Mamma bruker små marsipan former og stikker ut figurer og har på skiven min og det synes jeg er kult!"

-"jeg har spist 1000"

-"LEVERPOSTEI MED PURRELØK ØYNE CHERRYTOMAT NESE OG PAPRIKA SMILE ELLER TRIST MUNN. VI KALLER DEN SMILE ELLER TRISTE KLOVN SKIVE"

-"Sett leverposteien i køleskapet og ta den bare ut når du skal bruke den. Husk å sette den tilbake, ellers blir pappa sint. Dina 3 1/2 år"

-"BORING. Lag heller sjokolade-postei. det gidd ihvertfall folk og smake"
Sist endret av Dyret; 31. juli 2007 kl. 15:07.
Sitat av playozzy
Har 2 forskjellige epostadresser vettu Simdal
Vis hele sitatet...
Kjære vene, da ser de på deg som to personer, og du får ganske riktig to jojo'er, men er ikke med i trekningen av klokka..

Dessuten ser de at addressen er lik... har du skilte foreldre kan du få to jojo'er men er da også to ganger med i trekningen av klokka... Er enten eller
Sist endret av simdal; 31. juli 2007 kl. 19:19.
jojo på vei KP til deg dexter
Men det er jo bare å svare på spørsmålene-_- og du skrive inn 10 tall? Så dette funker jo ikke?
Sitat av simdal
Dessuten ser de at addressen er lik... har du skilte foreldre kan du få to jojo'er men er da også to ganger med i trekningen av klokka... Er enten eller
Vis hele sitatet...
Faen as, skilsmissebarn får alle fordelene! Direkte provoserende hvordan de bader i jojoer og andre tilskudd.
"funke da!"

Er vel nødt å være en på forumet?

Og nå venter jeg også på en jojo, hva nå enn den skal være god for
You made my day
De kan vel neppe nekte å sende to jojoer fordi det er samme adresse. Tenk på alle de stakkars små ADHD-tvillingene som har pusha leverpostei i en måned for å få hver sin superleverposteitvillingjojo! Så lenge det er forskjellige navn, men samme adresse, trur jeg ikke de kan nekte (så lenge de ikke kan motbevise at personen eksisterer)
Nerga, hva/hvordan kom du deg inn på http://www.jernkampen.no/Library/_db/default.asp? Hva er passordet?
Sitat av RampLest
Nerga, hva/hvordan kom du deg inn på http://www.jernkampen.no/Library/_db/default.asp? Hva er passordet?
Vis hele sitatet...
omg for et pass, jeg brukte 15sek for og finne det.
In ya face super. brukte 10 sek på og finne det ut. Den siden dems blir jo bare mer og mer uprofesjonell. noen som har noen ideer om hva man kan bruke en liste med et par hundre navn og "slagordet" dems?

Hehe ringte stabburets nødtelefon og sa ifra om problemet med håp om og få et års gratis forbruk av leverpostei eller noe. Da var det en sur dame som svarte: "ja nå ringer du midt på natten, er det noe jævlig viktig?" jaja skulle bare hjelpe jeg. Men uansett til de som lurer er passordet "JERN"
Sitat av JoKk-mäiester
In ya face super. brukte 10 sek på og finne det ut. Den siden dems blir jo bare mer og mer uprofesjonell. noen som har noen ideer om hva man kan bruke en liste med et par hundre navn og "slagordet" dems?

Hehe ringte stabburets nødtelefon og sa ifra om problemet med håp om og få et års gratis forbruk av leverpostei eller noe. Da var det en sur dame som svarte: "ja nå ringer du midt på natten, er det noe jævlig viktig?" jaja skulle bare hjelpe jeg. Men uansett til de som lurer er passordet "JERN"
Vis hele sitatet...
Jeg er mer inntrissert i stabburets nødtelefonnummer!
Post her!
jeg får skylde på pollen allergien min for de 5 ekstra sekundene eller?
Ved akutte hastesaker kan vi nås på mobil 95055624. xD
Ja det får gå for denne gangen Super. jeg vil ikke anbefale og ringe Stabbur-kjerringa i løpet av natten hvis dere har livet kjært, for hun var faen meg ikke blid Eller skal jeg kanskje ringt og si unnskyld for at jeg vekket henne?
Sitat av JoKk-mäiester
Ja det får gå for denne gangen Super. jeg vil ikke anbefale og ringe Stabbur-kjerringa i løpet av natten hvis dere har livet kjært, for hun var faen meg ikke blid Eller skal jeg kanskje ringt og si unnskyld for at jeg vekket henne?
Vis hele sitatet...
hehe ja det må du gjøre

her er et nummer till:
"hvis problemer, ta kontakt med forbrukerservice stabburet tlf: 800 33 005"
tittel
dexter's Avatar
Trådstarter
Sitat av JoKk-mäiester
Hehe ringte stabburets nødtelefon og sa ifra om problemet med håp om og få et års gratis forbruk av leverpostei eller noe.
Vis hele sitatet...
comi, du er ikke utestengt lenger, det er ingen vits i å lage ny bruker
Sitat av isars
Ved akutte hastesaker kan vi nås på mobil 95055624. xD
Vis hele sitatet...
Hadde vært gøy å sende eieren av den mobilen en jojo i posten...
Geek på deltid
SteInMetz's Avatar
Den er vistnok forferdelig mottakelig for sql injection og
Sist endret av SteInMetz; 1. august 2007 kl. 12:37.
Jeg får en jojo
antall innsendte: 3348. hehe. hmmm. tro om folkene skjønner at noe ikke er helt som det skal? '


Bruker 34:
navn: masdfk asdfd
adresse: asdf d a asd
Sist endret av mrniceguy; 1. august 2007 kl. 18:38.
Geek på deltid
SteInMetz's Avatar
Sitat av mrniceguy
antall innsendte: 3348. hehe. hmmm. tro om folkene skjønner at noe ikke er helt som det skal?
Vis hele sitatet...
Leverpostei er jo en populær vare!
Noen som har fått herligheten enda? Gleder meg som en unge

Var ikke så vanskelig å svare på spørsmålene for å få kode heller da...
Jeg har ikke fått den enda hvertfall, den kommer i posten, right?
tusen takk texter.
Bra vi har noen hackere her, så slipper man kjøre man man trenger

Man er god når man greier hacke til seg like mye som man spiser
men akkurat nå er det ikke mat det går i uansett^^
Sist endret av Evelen2; 2. august 2007 kl. 12:17.
Takk for jojo nicenice
sinnsykt bra dexter jojo på vei! takk takk, kp til deg
lol. Lillesøstra mi blir overrasket når hun får en leverpostei jojo i posten.
Genialt Dexter! KP i din retning når jeg får!

Tror forresten "Admin"-kontoen har byttet passord, "JERN"/"jern" funker ikke for meg ihvertfall.
Jeg stjelte til meg en jojo så fort som jeg så posten var laget. Så postet jeg, og jeg var jo en av de som postet blandt di 5 første. Jeg har enda ikke fått jojoen.. jeg trur ikke det er noen håp
Jeg har nylig kjøpt en pakke bakt leverpostei.

Er dette tryggt? Noen fare for at leverpostei produsenten forteller andre hva jeg liker?
Sist endret av ZubZeroo; 6. august 2007 kl. 17:34.
5 dager siden jeg gjordet det nå, lang tid tar det før den kommer?
Sist endret av Evelen2; 7. august 2007 kl. 09:51.
Sitat av Dj_Evelen
5 dager siden jeg gjordet det nå, lang tid tar det før den kommer?
Vis hele sitatet...
Pågår jojo-konkuransen i en bestemt periode?
Det kan hende at Stabburet venter med å bestille jojo'er fra kina til de har fastsatt antall vinnere...
Ditto med klokka...
Sitat av Turbolego
Pågår jojo-konkuransen i en bestemt periode?
Det kan hende at Stabburet venter med å bestille jojo'er fra kina til de har fastsatt antall vinnere...
Ditto med klokka...
Vis hele sitatet...
ferdig den 31.aug står det på siden i allefall
Kommer ikke inn på admin siden mer Prøvde å se i sourcen (Veit ikke om dette funker til vanlig, men det har funka 1 gang før ^^ ikke på den siden da, men på andre.)

Noen som veit hva det nye passordet er? :O
så det er fortsat håp om en jojo?
Ja dte bør være håp for en jojo ja. Det står jo at det varer til 31 aug ^^
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som har fått jojo'en i posten?
Da blir det jojo på meg også
Jeg kommer nok aldri til å få den jojo'en
Er bare svindel... svarte på det 31 juli, har ikke fått noenting enda
nei jeg har heller ikke fått den.
Da kan vi konkludere med at de venter med å sende de ut til de har fått greie på riktig antall vinnere. Noe som sier at de ikke blir sendt ut før etter 31 aug. Altså må vi(ja, har faktisk 2i posten jeg og;P)vente til konkurransen er avsluttet og barnearbeiderne i Kina er ferdige med å smelte plast...

tålmod er en dyd?