Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2241
noen som har peiling? og sånn ca. hvor stort innhold thc skal det være i hasj for at den skal være SINNSYK god-dårlig-standard/middelmådig?
Tja, hvis man ikke har en velutstyrt lab og kjemiskils, så er vel det enkleste å a et par trekk?
hehe, felix har nok helt rett tror jeg

men om du er dreven, så kan du se på klumpen om det er bra/dårlige saker.. man kan også kjenne det på lukta.
Trådstarter
5 2
joa, men var ikke sånn jeg tenkte, klarer jo skille på bra og dårlig saker. men okay, kanskje en dum topic
Det er vel ikke en dum topic, det er bare at det ikke finnes noen enkel måte å måle det på, uten labutstyr og kjemiskills
finnes det ikke no mindre avansert måleutstyr da?
Sitat av mandarin
finnes det ikke no mindre avansert måleutstyr da?
Vis hele sitatet...
det gjør det helt sikkert, men da må du vite hva det er du leter etter
Sitat av mandarin
finnes det ikke no mindre avansert måleutstyr da?
Vis hele sitatet...
Du tester hasjen selv. Bør gi ganske god indikasjon.
Som sagt, selvtesting er vel det greieste(og det er ikke alltid utseendet stemmer overens med effekten). Husk dog på at dersom man er ute etter å teste hvorvidt det er bare eller dårlige saker er det ingen vits med noen stor dose.
røyk et trekk.... veldig godt måleinstrument
Det han vil frem til er vel hvordan måle det nøyaktige thc innholdet. Ikke hvorvidt sjiten er god eller ei.
var det jeg mente jaa
heh, jeje, finn nøyaktig fordampelse temp for thc og finn ett instrument hvor du kan destilere thc utav hasjen din (vapouirizer) oxo er d vel et ganske enkelt regnestykke å veie hvor mye milligram thc du destilerte utav per gram hasj....