Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1253
Rart dette her med å kunne se ting med øynene igjen...
Ofte når jeg har lagt meg om kvelden med lukkede øyne kan jeg alikevel se rommet ganske klart.dette er da sefølgelig etter at jeg har røyka meg en bønne.det jeg lurer på er hva dette kommer av,det virker som om jeg ikke har øyelokk i det helle tatt,hehe

noen andre her inne som har lagt merke til det samma ? ?
Sikker på at du har lukka øya???
Trådstarter
22 0
ja 100%sikker..ligger i senga slår av lyset lukker igjen øyne og da ser jeg rommet nesten like klart som når jeg hadde dem oppe...''

kansje spist litt for mye psykadelika i min tid
Jeg har opplevd det samme når jeg har forsøkt å meditere. Jeg ble først forskrekket, men oppdaget så at øynene mine hadde glidd halveis opp, uten at jeg merket det, hvilket gjorde at jeg kunne se konturene av rommet rundt meg.

Under inflytelse av cannabis har jeg fått OEVs, men CEVs har det vært dårlig med..
opplever omtrent like ting. Ikke nødvendigvis av rommet, men andre ting. Ikke med øynene oppe. Er listet som nøytral effekt på erowid.
har hatt kraftige CEV's :-)
Den første gangen jeg ble ordentlig skakk, ble jeg ønsket velkommen av noen merkelige, lagvis hvite og grå spiraler som "stacket" og ble til fjell som føyk forbi meg
"Jepp, nå skjedde det noe her" xD

Men, til vanlig pleier jeg å se mye rart når jeg ligger på sofaen og er skikkelig trøtt.
Ingen følelse i kroppen, men jeg drømmer, og drømmene blander seg med virkeligheten.
Det er så herlig^^
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Hadde noe sånt snålt att jeg lå og hørte på musikk mens jeg hadde øynene igjen.
Så fant jeg på musikk vidioer i hodet mitt til den sangen jeg hørte på..
Og det passet utrolig perfekt sammen i hodet.. haha.
Dansende folk og farger som flashet som en av disse tingene på winamp som står å poffer bare bedre.

Var artig det men det er leeenge siden det skjedde..

*edit*
OBE på salvia var kansje enda psykere, sjikkelig sprøtt.. Hadde det for meg att jeg var bak kroppen min å armene var superlange og vansklig å hondtere. Hadde liksom oversikt over hele brystkasse partiet og alt fordi jeg var så langt bak.
Sist endret av Alphanio; 29. april 2006 kl. 02:33.
Sitat av z10an
Hadde noe sånt snålt att jeg lå og hørte på musikk mens jeg hadde øynene igjen.
Så fant jeg på musikk vidioer i hodet mitt til den sangen jeg hørte på..
Og det passet utrolig perfekt sammen i hodet.. haha.
Dansende folk og farger som flashet som en av disse tingene på winamp som står å poffer bare bedre.
Vis hele sitatet...
Tror det der er ganske normalt. Driver selv med det dere :P
Jeg bruker dog ikke hasj eller noen annen form for rusmidler.
Prøver ikke å konkludere med at du gjør det heller...
Kom til å tenke på et utsagn fra Swordfish;"What the eyes see and the ears hear, the mind believes".

Det er jo blitt gjort en rekke forsøk i forhold til slike ting som dette. Bla.a med musikk og lyder som skaper assosiasjoner og igjen gir deg bilder som du 'ser' med øynene igjen. Skal visst være enkelte frekvenser og pulstyper som skal kunne trigge ting i drømmer og sånt. Ganske interessant spør du meg.

CEV, kan det sies å være det samme som å 'dagdrømme'? Det her med at man blir helt i sin egen verden og kan se for seg ting.
Jeg husker godt for en stund siden, kanskje de 2-3 første årene jeg røyket, så pleide jeg å røyke meg SKIKKELIG fjern og så rett og slett legge megpå gulvet rett ved siden av høytaleren og få CEVs så det holdt!! Hvis dem ikke spillte noe psytrance så la meg meg bare på senga til kompisen min med discman og headsett og satt på Koxbox - Dragontales, eller Hallucinogen - Twisted..! Heelt sinnsykt! Jeg kan fortsatt huske hvordan de forskjellige lydene så ut når jeg hører på denne musikken, "gull-lyden" til Hallucinogen og "Tannhjul-lyden" til Koxbox..! dem så selvfølgelig mer avanserte ut enn bare gull og tannhjul, men det eneste måten å forklare dem. ahh.. *mimring* men de siste 5-6 årene har disse CEVsene av hasj forsvunnet helt, samme gjelder han av kompisene jeg har kontakt med i dag.. CEVsene var faktisk kraftigere enn de jeg noensinne har fått på sopp, LSD, 2c-i, 2c-e 5-MeO-AMT eller tilogmed 5-MeO-DMT!!