Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  215 16340
Er enig at det er en helt konge serie. Spennende (nesten) hele tiden. Fra mitt ståsted så synes jeg den er mye mer spennende enn Lost(!) Men jeg håper bare de ikke drar det ut i det uendelige...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Beste episode ever må være episode 6 og 7, med fengselsopprøret og i det heletatt. Satt ikke mye stille under de 80 minuttene!
Ja opprør episodene er geniale! 6mars er leeeenge til...
Prison Break er helt konge, jeg har sett alle de 13 episodene som har kommet ut hittil. Anbefales på det sterkeste. Litt synd at det er ca 2 måneder til neste episode :/
Prison Break stoppes for å gjøre plass til 24.
tror serien slutter etter 22/23 episoder. rundt der
Så alle episodene i natt. Det var så sinnsykt spennende. Tror det ikke blir lenge til jeg ser allt om igjen. Lost er tragisk i forhold.
Sitat av EyeS
Prison Break stoppes for å gjøre plass til 24.
Vis hele sitatet...
Prison Break og 24 går da vel ikke på samme kanal?

Så hvor har du fått dette fra?
LOSt er tragisk i forhold! Var noen kompiser i klassen som lasta ned serien i juleferien. "syykt bra serie" sa dem.. "Jeg vet det! det er jo akkurat det jeg har sagt lenge jo!"

Gleder meg masse til de neste episodene!

Noen som har noen teorier om hvordan de kommer seg ut av rommet de sitter fast på?
Noen som vet hva theme sangen i starten av episodene heter? Har lett en stund uten hell
For dere som synes denne serien er bra, så fins det en som etter min mening er mye bedre, OZ. OZ er også en fengselsserie, men i motsetning til de episodene jeg har sett av Prison Break så er det mye mere action i OZ. Prison Break blir litt mere dramaserie.

Egentlig litt rart at ikke OZ har fått mere skryt enn den har fått, den overgår både PB, og spesielt Lost synes jeg.
Jeg har nå sett de to første episodene på tv3. Og må si at de var ganske så spennende. Men Lost fengsler meg faktisk litt mer (skam at jeg ikke så første sesong ).
Jeg syns det blir litt for teit bilde av fengslene i Usa. At det lissom skal være vanlig i fengslene i Usa at hvite og svarte hater hverandre og dreper hverandre og slåss osv. Og at det er så korrupt at vaktene legger opp til at folk skal miste tær osv (slutten på episode 2). Men digger serien! Og kommer til å fortsette å se den!
Sitat av Topdogg80
(..) Prison Break blir litt mere dramaserie.
Vis hele sitatet...
Merkelig, med tanke på at produsentene selv har kalt det en dramaserie
Sitat av Spiracy
Jeg har nå sett de to første episodene på tv3. Og må si at de var ganske så spennende. Men Lost fengsler meg faktisk litt mer (skam at jeg ikke så første sesong ).
Jeg syns det blir litt for teit bilde av fengslene i Usa. At det lissom skal være vanlig i fengslene i Usa at hvite og svarte hater hverandre og dreper hverandre og slåss osv. Og at det er så korrupt at vaktene legger opp til at folk skal miste tær osv (slutten på episode 2). Men digger serien! Og kommer til å fortsette å se den!
Vis hele sitatet...
han la jo ikke opp til at han skulle miste tærne da, han trodde dem skulle snakke sammen.
har sett dem tre første episodene, 2 på tv3 og 1 lasta jeg ned p.g.a. at jeg ikke har tillgang til tv3 neste torsdag.
personlig syns jeg dette var en konge serie.
Alle som ikke har sett Prison Break allerede, burde laste ned den svære torrenten som ligger på Piratebay.. Da får du alle episodene i season 1 - og så må du bare avlyse alle avtaler 2 dager frem i tid.. Tro meg: du kommer ikke til å andre på det
Martinb: Ja, jeg skjønner at vakten ikke mente det sånn. Men at det blir litt for "tøft" i det fengselet i forhold tilvirkeligheten.

Hvis du skjønner hva jeg mener?

Laster ned sesong 1 nå Men tror ikke jeg kommer til å fjerne alle avtaler for to dager
Sist endret av Spiracy; 7. januar 2006 kl. 16:30.
jeg vet.. har allerede lasta den ned stormen... bra torrent, bra kvalitet og tekst hvis du skulle ønske det er jææææææææævlig rå serie... fikk den ned idag og er på episode 6-7 allerede så jeg har noen episoder igjen.. og det blir bare bedre og bedre for hver episode
Sitat av Spiracy
Martinb: Ja, jeg skjønner at vakten ikke mente det sånn. Men at det blir litt for "tøft" i det fengselet i forhold tilvirkeligheten.
Vis hele sitatet...
...og dette vet du fordi du har sittet inne i et maximum security fengsel i statene eller?

Men seriøst...nevn en serie som ikke bender virkeligheten en smule? Helt virkelighetstro serier kan like greit være realityserier, og tilogmed de er manipulerte og mister derfor deler av reality-aspektet ved dem...
Prison Break er utruleg bra!
Har sett alle episodane hittil, og eg sjønar ikkje korleis eg skal greia og venta heilt til 20. mars.

Trur forresten ikkje at Lost er heilt realistisk heller....
Sitat av Seigmann
Trur forresten ikkje at Lost er heilt realistisk heller....
Vis hele sitatet...
nei, det aner meg at det heller ikke er helt realistisk, men er litt usikker..
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av Spiracy
Martinb: Ja, jeg skjønner at vakten ikke mente det sånn. Men at det blir litt for "tøft" i det fengselet i forhold tilvirkeligheten.
Vis hele sitatet...
Du mener de heller skulle vist hvordan ting "egentlig" er? Serie der man får se hvordan fangene arrangerer pingpong og billjardturneringer med vaktene?
Som n5k sier så finnes det vel strengt tatt nesten ingen serier som ikke endrer virkeligheten en smule. Men hva gjør vel det? Poenget er å underholde, og da er alt lov så lenge nok folk er villige til å kaste bort tiden sin til å sitte og se på det.

Synes serien er bra jeg, ventet med å se den til den kom på tv her i norge, men tror ikke jeg klarer å vente en hel uke til neste gang... så vi får se hva jeg finner på Skjønner forresten ikke helt hvorfor denne skulle sammenlignes med lost, handler om noe helt annet. Det eneste likhetstrekket er at begge to er sikret mange penger i kassa.

Edit: tnt, var visst litt raskere enn meg der ja... hrmf
Sitat av tnt
Du mener de heller skulle vist hvordan ting "egentlig" er? Serie der man får se hvordan fangene arrangerer pingpong og billjardturneringer med vaktene?
Vis hele sitatet...
Nei, hehe. Du har vel rett der :P Må jo være litt action for at det skal bli spendene.
Sitat av NoRemorse
Som n5k sier så finnes det vel strengt tatt nesten ingen serier som ikke endrer virkeligheten en smule. Men hva gjør vel det? Poenget er å underholde, og da er alt lov så lenge nok folk er villige til å kaste bort tiden sin til å sitte og se på det.

Synes serien er bra jeg, ventet med å se den til den kom på tv her i norge, men tror ikke jeg klarer å vente en hel uke til neste gang... så vi får se hva jeg finner på Skjønner forresten ikke helt hvorfor denne skulle sammenlignes med lost, handler om noe helt annet. Det eneste likhetstrekket er at begge to er sikret mange penger i kassa.

Edit: tnt, var visst litt raskere enn meg der ja... hrmf
Vis hele sitatet...
grunnen til at den sammenlignes med lost e vel fordi det er samme folk som har lagd seriene
Sitat av MartinB
grunnen til at den sammenlignes med lost e vel fordi det er samme folk som har lagd seriene
Vis hele sitatet...
Kan jo selvfølgelig være det ja
Hvilken episode har PB kommet til på tv nå? og når og hvor går det? U-oppdatert
på norsk tv3 viste de de 2 første episodene på torsdag Vises klokken 21:30
Sist endret av Mercury; 7. januar 2006 kl. 18:30.
Sitat av Noose
Noen som vet hva theme sangen i starten av episodene heter? Har lett en stund uten hell
Vis hele sitatet...
Fant sangen på et forum

http://prisonbreakfans.com/prisonbreaktheme.mp3
når begynner ny sessong eller fortsettelsen da etter de 13 første episodene...
jøvlig bra serie...jeg syns den er bedre enn lost
Sitat av zippo
når begynner ny sessong eller fortsettelsen da etter de 13 første episodene...
jøvlig bra serie...jeg syns den er bedre enn lost
Vis hele sitatet...
Sitat av Croyfer
http://www.tv.com/prison-break/the-r...1/summary.html
Originally aired: Monday March 20, 2006 on FOX
Vis hele sitatet...
så vanskelig var det
Sitat av zippo
når begynner ny sessong eller fortsettelsen da etter de 13 første episodene...
Vis hele sitatet...
For det første står svaret på det gjentatte ganger i denne tråden. For det andre er dette lett å finne ut ved å søke på internett. For det tredje avsluttes et spørsmål med et spørsmålstegn, slik : ?
javell mr.verdensmester!

gadd ikke søke på nettet
Hehe.. DonTomaso er ingen verdensmester; han bare klarer å lese igjennom en tråd før han poster et spørsmål. Det er et minstekrav for å få lov til å henge på nFF...
Etter alt jeg har hørt nå så har jeg satt alle 13 episodene på nedlasting! Denne serien hørtes spennende ut! sitter å gleder meg som en unge til episode 1 er ferdig nedlastet
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av MartinB
grunnen til at den sammenlignes med lost e vel fordi det er samme folk som har lagd seriene
Vis hele sitatet...
Samme folk som står bak lost og PB? Eeh?
kan hende jeg tar grundig feil, men syns jeg har hørt det ett sted.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Finner ikke noen i stabben til PB som er å finne i staben til Lost, så hvor du har dette fra aner jeg ikke.
Noen som veit hvor mange episoder det vil bli av denne serien? Jeg mener det er 20, mens en kamerat påstår 22.. Hva er rett?
har kommet til episode nr.9 og er ganske fornøyd med serien til nå, får bare håpe att serien ikke blir dratt ut alt for langt, slik at de holder på og bryte seg ut i 2.5år og nye problemer hver dag, da kan det bli litt vell drøyt

PS. HAAAATER LOST FYSJ OG FEI
Sitat av wrap
har kommet til episode nr.9 og er ganske fornøyd med serien til nå, får bare håpe att serien ikke blir dratt ut alt for langt, slik at de holder på og bryte seg ut i 2.5år og nye problemer hver dag, da kan det bli litt vell drøyt

PS. HAAAATER LOST FYSJ OG FEI
Vis hele sitatet...
Fra episode 1 er det 30 dager til broren henrettes, og en episode kan gjerne være mer enn en dag...

Så, det skjer ikke :P
Sitat av DarkStaar
Fra episode 1 er det 30 dager til broren henrettes, og en episode kan gjerne være mer enn en dag...

Så, det skjer ikke :P
Vis hele sitatet...
Eneste jeg er skeptisk til er at han blir frikjent, mens broren hans må sitte i fengsel pga. han blir tatt for rømnings forsøk. Dermed kan de holde på i 2.5 år. Noe jeg håper de virkelig ikke gjør
Sitat av Noose
Vis hele sitatet...
Sikker på at det ikkje er fleire episodar enn det?
Virker litt rart at dei skal ha ein pause på 3 månadar, for så å senda 3 fattige episodar etter pausen.
Kanskje tv.com ikkje er oppdatert.
Seigmann, hvorfor skulle det være så merkelig? Skjer stadig vekk med amerikanske tv-serier det der. Ingenting å gjøre med det... og ja, tv.com pleier som regel å være veldig bra oppdatert.
Må bare si at denne serien virkelig fenger! Beste serien jeg har sett, og i motsetning til mange andre velger jeg å se episodene på tv3 hver uke istedenfor å laste ned og skumme gjennom den.

Har akkuratt sett episode 4, og blir bare mer og mer engasjert. Stormare gjør en meget habil figur!
Jeg synes ikke det var så veldig bra jeg :S
det er 22 episoder i sesong 1
står på summary på tv.com

This drama focuses on a prison designer who gets himself thrown into one of his own prisons to help his falsely accused brother escape death row. Described as in the vein of The Great Escape , the series will unfold over 22 episodes, charting the course of a single break.
Ikke nødvendig vis, serien er tilsammen 22 episoder, der sesong 1 er på 16. Referer forstatt til denne linken: http://www.tv.com/prison-break/show/...ode_guide.html
Sitat av tnt
Finner ikke noen i stabben til PB som er å finne i staben til Lost, så hvor du har dette fra aner jeg ikke.
Vis hele sitatet...
Jeg aner egentlig ingenting om det, men kjente det lissom langt bak i hjernen at jeg har hørt det ett sted :P har vel fått det fra en usikker kilde ett eller annet sted :P
Sitat av Noose
Ikke nødvendig vis, serien er tilsammen 22 episoder, der sesong 1 er på 16. Referer forstatt til denne linken: http://www.tv.com/prison-break/show/...ode_guide.html
Vis hele sitatet...
Sesong 1 er nok på 22 episoder. Episodeguiden du viser til, viser bare de episodene man vet tittelen på. Går du f.eks inn og ser på sesong 5 av serien "24" vil du se at ikke alle episodene er lagt inn enda der heller.