Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  226 15002
Kjenne du meg Yaman?

post 200.
hvis filmen var helt seriøs (noe dere sier) så var den jo bra. Dere er noen dumme pingler, men dere kan underholde. På samme måte har flere kjente artister tjent pengene sine. Stå på. Alle driter seg ut og dere har klart å bli delvis berømte og litt cash ble det også. Jeg hadde vurdert å gi litt til resten av freakene, men det er deres penger.

Det jeg mente tidligere var: Når noen viser filmen ulovlig, prøv å selge saken til konkurrenter. Tror nok VG hadde likt at dagbladet brøt loven osv.
Sikkert, hvis du heter Jensi så.
Dere har jo faktisk lagt ut filmen på nettet selv... Mister ikke de en del av rettighetene da?
Jo, men Half Life 2 betaen ble lagt ut på nettet, og de hadde fortsatt rettigheter. Litt annen sak da, men allikevel.
Klippen er jo bra, men litt for lang

Morsommeste delen var omtrent midten (like før slutten av Level 2 i slow motion) - proft!

Forresten, hvordan fikk du til lyden i denne slowmotion? er jo redigert?
Sist endret av reagol; 15. september 2004 kl. 10:00.
tror aldri jeg har ledd så mye noen gang.
jeg var helt lik når jeg spilte doom3 for første gang.
satt på et lan og spilte me headsettet på. alle lo av meg
pga jeg skreik etc og ståkk så fælt
Opprinnelig postet av SpAwN-Xe^
tror aldri jeg har ledd så mye noen gang.
jeg var helt lik når jeg spilte doom3 for første gang.
satt på et lan og spilte me headsettet på. alle lo av meg
pga jeg skreik etc og ståkk så fælt
Vis hele sitatet...
Du skreik på lan, å uffameg...Seriøst, så skummelt var det vel ikke...
Opprinnelig postet av reagol
Klippen er jo bra, men litt for lang

Morsommeste delen var omtrent midten (like før slutten av Level 2 i slow motion) - proft!

Forresten, hvordan fikk du til lyden i denne slowmotion? er jo redigert?
Vis hele sitatet...
man kan vel neppe kalle denne filmen for proff!?
Slowmotionen er jo bare et tastetrykk.
Tror heller ikke den var ment for å være proff, med kortere klipp:P
Opprinnelig postet av Zpawn
Du skreik på lan, å uffameg...Seriøst, så skummelt var det vel ikke...
Vis hele sitatet...
Jeg klarte ikke se villmark for den ble for skummel. kom til der hvor han ser noe i skogen. så klarte jeg ikke mer. Skrek ikke da, men jeg hadde ikke sovet på to døgn så jeg var jo ødelagt.
villmark var jo den kjedelige filmen da, the ring og. det er ekstremt forskjellige ting folk blir skremt av, jeg for eksempel blir livredd hver gang jeg ser signs:S
mens andre syntes den er kjedelig...
Du skreik på lan, å uffameg...Seriøst, så skummelt var det vel ikke...
Vis hele sitatet...
hmm. jeg støkker veldig fort etc. hehe. så jo. så skummelt er det faktisk for oss som er lettskremte etc

Jeg klarte ikke se villmark for den ble for skummel. kom til der hvor han ser noe i skogen. så klarte jeg ikke mer. Skrek ikke da, men jeg hadde ikke sovet på to døgn så jeg var jo ødelagt.
Vis hele sitatet...
haha minnet meg om meg selv i the village på kino når det monsteret står der i skogen. jeg skreik som bare fan og hadde bare lyst og legge meg i fanget på kjæresten min
http://leech.dk/Delta.wmv

Freeloader :: Er dere i slekt elns ? :P
Opprinnelig postet av Yaman
Sikkert, hvis du heter Jensi så.
Vis hele sitatet...
Han heter Jensi ja.
det va en kjempe artig film!! dokk ska ha for det, men dokk overdrev litt da
Opprinnelig postet av bobben
Freeloader og kameraten din: Dere og filmen deres eier Ikke begynn å syt om at de burde gi fra seg pengene sine, når folka bare har kommet med drit og flaming til disse gutta. Når dere har blitt såpass latterlig gjort fortjener dere døttenmeg også litt cash. Om det var skuespill eller ei har ikke noe å si, filmen er steike morsom uannsett.
Vis hele sitatet...
Jeg er totalt enig. Dere har laget et "produkt", reklamert for det og utnyttet lovbruddet av Dagbladet. Hvordan går det med "søksmålet" mot det amerikanske selskapet?
herregud så morsomt. hehe. Litt homsefaktor men faen som jeg lo!!!!
Opprinnelig postet av Geir&Dangerous
man kan vel neppe kalle denne filmen for proff!?
Slowmotionen er jo bare et tastetrykk.
Tror heller ikke den var ment for å være proff, med kortere klipp:P
Vis hele sitatet...
Joda, eg vet alt det der, men lyden i slowmotion fikk meg til å le, også undrer eg hvordan de fikk forandret lyden - blandet med doom3 lyd?
Dere har jo faktisk lagt ut filmen på nettet selv... Mister ikke de en del av rettighetene da?
Vis hele sitatet...
Så det du sier er at siden jeg lå nettsiden min ut på nettet, så mistet jeg en del av rettighetene mine. Neppe
Et eventulet søksmål mot en amerikansk tv-kanal tror jeg ikke har noe for seg, ettersom de er kjent for å forsvare seg med nebb og klør. Be heller om erstatning/kompensasjon.
reagol: De kjører jo bare slowmotion på lyden også, etter det jeg klarer å høre Ikke noe doom3 lyd blandet inn, utenom det som kommer fra høytalerene.

[COLOR=red][SIZE=4]1337 POSTER![/SIZE][/COLOR]
Det er nokk det
Freeloader: Har du snakt med advokaten nå? Eller bare gir du faen i hele greia?
Har ikke snakket med han enda, men trur jeg skal gjøre det snart. Men er det noen som kan skaffe mailen til The Screensavers? Jeg finner ikke en dritt på siden deres.
▼ ... noen uker senere ... ▼
HAHAA!!!! Sykt som jeg flirte...dere ser ut som noen 4 årige jenter som sitter der og spiller...

Men nå synes jeg dere skal ta å skaffe dere Silent Hill 4 - The Room, så tar dere og filmer mens dere spiller det...for det er en del skummlere en Doom3...Synes værtfall jeg da...
hahAHhaHAha... så på denne første gang når jeg er fjern.. så lættis..

hmm..

kthxbye