Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2308
Kjæresten min sitter i fengsel på en 3 måneders dom. Får bare besøkt han hver 2.-3. uke, og han har bare 20 min ringetid i uken. Så blir bare korte samtaler da han gjerne har flere han skal snakke med.

Tenkte derfor å sende han ett brev. Er det fortsatt normalt å sende brev til innsatte i fengsel? Eller er det helt «utgått»? Så liksom ikke noe informasjon om det på nettsiden deres.

Sender jeg brevet direkte til fengselet eller må det via dokumentsenteret slik som besøkstillatelsen?
Har aldri sittet inne, så jeg bare gjetter.

Tipper hvem som helst som sitter inne vil bli kjempeglad for et brev fra en av sine nære. Tipper også at det ikke er fullt så "utgått" som ellers i samfunnet, all den tid man ikke har nett på cella. Sleng med et kult blad/magasin eller to som en bonus
Veldig vanlig. Har lest alt for mange når jeg jobbet i fengsel.
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Veldig vanlig. Har lest alt for mange når jeg jobbet i fengsel.
Vis hele sitatet...
Vil tro det var en del interessant lesestoff
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Bare pass på. Å ikke sende nakenbilder eller undertøy da kan de stanse hele brevet å nekte deg å komme på besøk viss de er teitie.ikke prøv å send meg annet enn familiebilder og av venner med klær.
. Gaver og Balder må du gi ved belsk etter ransaking..

Brev er kjempe kos og veldig poppis i buret. Veldig lite med telefoner og WiFi der så brev er helt konge. Du kan sende han penger da. De fleste stedene kan man fylle på ringekontlen sin om man har ekstra penger.


Men er mange som blir litt deppa på sånne smådommer. Det er ikke lenge nok til å bli ordentlig institusjoner og heller ikke kort nok til man akkjrst skal ut så personlig orker jeg ikke å bli minnet så mye på livet på utsiden når jeg sitter inne, men er jo koselig med dama lell, men kan trigge masse følelser også så ha det i bakhodet. Brev er mere koselig fordi da får man tid til å lese å tenke ut en passende svar
At normen sier at det ikke er vanlig ville ikke hindra meg å sende et koselig brev til min kjæreste.
Når exen min satt inne i 10 mnd for 2 år sia sendte vi brev til hverandre hele tiden. Det er nok noe han kommer til å sette veldig pris på, så har han noe å glede seg til. Hvertfall det jeg alltid fikk høre �� du skriver bare adressen til fengselet utenpå så må du skrive navnet han sitt på. Han skrev alltid innsattnr sitt på, vet ikke om det er så nøye akkurat men.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Veldig poopis å få brev der...

Send så. Mye du kan. Tegninger osv å bilder og koselig tekstførste gang i varetekt fikk jeg brev av ex kona om at hun var lei av meg siden jeg satt inne.

Men alt var fint og hun likte pengene og visste hva jeg gjorde. Det var litt kjipt. Så lå hun med kompisen min samtidig. Greit jeg kom meg videre, men var tøft å lese det brevet når jeg satt inne da, men taklet det også. Koselig brev er poopis i hvertfall