Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2612
Javel...

Barnevernet som fårøvrig har valgt å fange meg inne (drittsekker), har nå funnet ut dette:
Eleven har blitt observert i et såkalt snakkeforum på internett flere ganger i løpet av skoledagen, dette snakkeforumet - Nff, som driver organisert rekruttering til rusmidler og lovbrudd.
Vis hele sitatet...
noe av det som de skrev, nesten ordrett.
At det går ann og være så utrolig dumme i huet, dette er ikke barnevernet i statsform, men den instutitingen(nytt ord - språkrådet på nakken i) jeg er fanga i som har funnet ut det der da.
Blir du med å rane en bank så jeg får penger til heroin, eller? o_O
Organisert rekruttering til rusmidler og lovbrudd jah...

Altså, hva er galt med verden?


Er så glad at den generasjonen som har skrevet det der sansynligvis dør ut før mine barn vokser opp og er utsatt for syk påvirkning fra slike paranoide folk

Her sitter vi å diskuterer diverse fy-fy stuff, noe de garantert også gjør på f.eks. VG's diskusjons-forum, så kalles det rekruttering? Frekt er det, og et bevis på deres trangsynthet.

Må vi ikke sende en mail til barneverns-kontoret det gjelder? Gi dem inn med teskje hva som er forskjellen på diskutering og rekruttering

med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hmm. Så lenge kjøp og/eller salg blir observert så er det vel lite som skiller oss fra andre fora som digger ytringsfrihet.

Hvorfor vil barnevernet ta deg?
Fordi jeg er slem gutt, derfor har de tatt meg. Men det er forhåpentligvis snart slutt. Detta med banken, helt enig.
Syntes vel personlig at det er helt naturlig for at om ungdommer som har felles interesser og er nysgjerrige på ting å tang kan samles på en plass og diskutere det, spørre om råd, gi råd og ikke minst LÆRE seg noe nytt på en rask måte, så er dette noe det må slåes hardt ned på og dette må også stoppes så de heller kan lære av en mere paranoid kilde...

Fatt ironien da...

Det er bestandig noen som skal ødelegge velykka ting!
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
HVor har barnevernet fått dette i fra da? Henger de sammen med Lars Andreas Larsen og ruser seg på LSD siden de klarer å klekke ut så listige brev?

Tull og tøys.. Send en flaske GHB til barnevernet og si at det er Mozell
heh.. eller bland dey i kaffe'n demmes ?
Barnevernet var en ny vri på saken...
Økokrim, kripos og catch... vante saker.

Jaja, det vil mest sansynlig si at barn blir advart mot nFF.

"Å så synd".

Jeg får sikkert høre mere om det hvis det skulle bli noe stort, siden jeg har barnevernet som nabo (ingen spøk) og ikke skjuler verken navnet mitt eller alder i sammenheng med inet.

DezQuetoz
Hint, be et crew pent om å gå på slettejakt for deg på rusmiddel forumet. Jeg antar at det er noe slikt som er grunnen til at du vet hva du vet.
driver organisert rekruttering til rusmidler og lovbrudd.
Vis hele sitatet...
Gull! Nesten så jeg rullet på bakken mens jeg lo ut høyt.
Hvis noe,så har nFF advart mot rusmiddler.
Hva kan man gjøre, annet en å le?

/me ler litt..
Fra FAQ'en til rusmiddelseksjonen:
Dette forumet skal KUN være en informasjons kilde ang. diverse rusmidler.
Russmiddel Seksjonen er en REN informasjons kilde og er IKKE ment til noe som helst oppfordring av bruk,kjøp eller salg av diverse Rusmiddler.
Emner som inneholder oppfordring til BRUK, SALG og OMSETTNING av narkotiske middler kan vi ikke stå til ansvar for, men vil etter beste evne slette når det oppdages
Vis hele sitatet...
Rimelig bra research av barnevernet.
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Sett fra barnevernets side: Om jeg hadde blitt stilt ansvarlig for noen, så er jeg ikke sikker på hvor lykkelig jeg hadde blitt over å se dem lese nFF, for å være ærlig. Det er en del tull som foregår her iblant.

Samtidig finnes det ikke info på nFF som ikke finnes på andre sider på nettet, så så innmari farlig kan det da umulig være?

H
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Kan du på noen måte scanne dette dokumentet?
Hadde vært jævlig intressant å se akkurat hva de skriver.
Selvfølgelig har vi full forståelse om du vil sladde 99% av dokumentet KGB-style.
Typisk slike instanser å overdrive på en slik måte, men joda. Heldigvis er det lite de kan få gjort med nFF.
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Opprinnelig postet av SharQ
Samtidig finnes det ikke info på nFF som ikke finnes på andre sider på nettet, så så innmari farlig kan det da umulig være?

H
Vis hele sitatet...
Blasfemi

Men seriøst...
Jeg er enig i det SharQ sier... Det som irriterer meg er at det er en jævlig forhånddømming av nFF barnevernet gjør her... Dessuten stemmer det jo ikke helt heller...

edit: Det hadde vært kult å se hele dokumentet ja...
Sist endret av SilverKhan; 3. mars 2004 kl. 14:12.
/me vil bare si, til alle som måtte gidde å lese dette: Jeg er faktisk han som prøver å få dem på rett kjøl. Så dere kan godt ta med i neste rapport at jeg er en undercover Onkel.
haha, morten


Dette er latterlig, barnevernet er latterlig...