Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2847
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hei,jeg kjøpte et brett alprazolam 1mg idag, det står de er fra sandoz på brettet men de er små runde og lyse blå/hvit ish uten noe imprint eller delestrek.......... aldri sett sånn xanor noen som har erfaring med disse om de er ekte??
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter


ser ca sånn ut
Utifrå felleskatalogen så er det kun Pfizer som markedsfører disse pillene i Norge. Og utifrå bildet, ligner ikke dette på xanor, uavhengig av styrke.
Det kan godt være alprazolam, men da er de enten fra utlandsk pharma eller home pressis. Eneste måten å finne ut er test kit eller spise 1. Sist nevnt er vel ikke å anbefale
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har kjøpt "xanor" som ser helt likt ut som på bildet.
Jeg kjøpte dem fra en pose og ikke på brett, så ikke sikker på om det er samme som de du har. Men ser helt like ut.

Usikker på om det var alprazolam eller en rc. Syns kanskje de virket litt for bra i forhold til vanlig xanor.
Ksalol ser også litt ut som de på bildet, umulig å vite.
Profesjonell snorker
MonsterUnderBed's Avatar
11 0
Ser ut som Ksalol fra Galenika. I såfall veldig høy kvalitet og bra care. Lyseblå uten noe merke/tekst og helt glatt.

Bare sier hva det ser ut som, ikke ta mitt ord for at det ER det og at disse er trygge.

Edit: Hvis det er brett som sier noe annet, stiller saken seg annerledes. Søk på teksten på brettet, og se hvordan pillene som dukker opp på søket set ut.
Sist endret av MonsterUnderBed; 27. april 2018 kl. 08:56. Grunn: Glemte noe
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Smak litt på dem , alp har en egen smak
MonsterUnderBed har rett.

De små lyseblå er fra kslol. De er ganske bra og jeg sammenligner dem med pfizer sine.

Veldig god funk. Ingen delestrek el. merking.