Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1573
Hei. Har det noe for seg å poppe molly eller knips ute i skogen / på fjellet / hyttetur? Har gjort dette med flein og det er jo helt magisk! Noen med erfaring på om dette blir gøy eller om disse stoffene kun burde brukes i festsammenheng?
Typ de første 5 gangene jeg tok mdma var hjemme hos noen og det var sinnsykt fett! Ute i naturen vet jeg ikke. Når det er sagt koser man seg uansett hvor man er
Anonym bruker
"Lei Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alt er dritfett på Molly uansett hvor man befinner seg. Er du ekstra glad i naturen blir naturen enda mer fucking awesome.

Jeg skjønner hva du mener. Men, nei. Jeg vil ikke si at det blir magisk på samme måte som på f.eks. Flein og syre. Det er en annen type rus.
Man kan jo bli litt klam og ekkel på tampen av en Emmakveld så husk å ta med nok klær om du skal sove ute/ i telt!
Ja, det bør så absolutt prøves!
Sopp blir jo noe litt annet og føles gjerne mer "naturlig" i skogen, men emma i skogen funker fett det også, spesielt om du/dere finner et veldig chill sted å være uten masse andre folk som går tur og slikt.

Heng opp noen sånne glow sticks i forskjellige farger i trærne rundt dere og ha chill musikk på et lite anlegg eller en høyttaler så blir stemningen helt magisk.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde min beste noensinne emma tur på en båt tur med to venner. Vi kjørte en liten jålle ut til en øy, gikk i full fart utover havet med vinden i ansiktet. Kom frem til en fin øy med, satt der med musikk fra music angel. Det var helt magisk.
Isåfall burde du ha et tilfluktssted i nærheten, som feks hytta er på en hyttetur. Av og til kan det rett og slett bli for mye inntrykk, mange jeg kjenner synes MDMA brukes best når man ligger med venner i en sofa/seng og bare snakker, hører på musikk osv. Selv synes jeg en god kombo er best: bor et lite stykke utenfor byen, og pleide alltid å gå ned til bykjernen (til kompisen vi alltid var hos da vi pleide å droppe). På veien er det en god del stier med masse natur og høye trær, husker jeg pleide å time når det kicket med når jeg var midt ute i skogen på vei nedover. Så ja, det er å anbefale, men kjenn deg selv først - vi reagerer alle ulikt på MDMA, ville kanskje startet med å prøve det i trygge omgivelser først. På den måten vet du litt mer om hva du går til om du bare har erfaring med hallisunogener og psykadelika. Men MDMA er uansett ikke kun et partydop, da heller jeg mer mot knips. Sjelden jeg kommer meg på byen etter et drop med moll. NOOB AV MEG.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hadde min beste noensinne emma tur på en båt tur med to venner. Vi kjørte en liten jålle ut til en øy, gikk i full fart utover havet med vinden i ansiktet. Kom frem til en fin øy med, satt der med musikk fra music angel. Det var helt magisk.
Vis hele sitatet...
This.
Sist endret av mrocean; 26. april 2018 kl. 17:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.