Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2391
Hei!
Jeg og mine venner spilte litt CSGO igår, vi bestemte oss får å ta ett par dueller og gikk i 1v1 map. Jeg hostet selvfølgelig via 'play with friends'.
I slutten av denne så kalte 'matchen' så gikk vi over til kompetetivt.

5 minutt inni matchen så får jeg sånn ''auto-disconect in 25 seconds'' pga. noe internets feil.

Jeg trudde selvfølgelig at dette var noe som var csgo sin feil og gjorde ikke noe med det, til idag.

Jeg re-installerte PCen min, ingen luck.
Jeg reseta ruteren, men ingen luck.

Jeg logger på laptopen min, og har ingen packet loss eller ping problemer, samme med di andre laptopene i hus. Det ser bare ut til at det er min datamaskin som har internet problemer.

Vet noen hvordan jeg kan fikse dette?
skjer dette både via trådløst-nett og kabel-nett?

prøvd å oppdatere driverne til nettverket på datamaksinen din?
Re instalerte pcn var vel litt drastisk :P skjekk netverks kortet vis du har et bytt ethernet kabel vis du ikke netverks kort. Vis du ikke bruker noen av delene kjøpp et netverkskort net over bluethooth er alt for ustabilt
Trådstarter
27 0
@Turbolego,
Det skjer mest med kabel nett, hvor jeg plutselig får opp i mot 70% packet loss. Men skjer med trådløst nett og.
Dette skjer jo bare på min datamaskin.

Jeg oppdaterte nettop lan driverne og andre drivere, men får ennå en sjuk packet loss med kabel-nett. Men Trådløst funker fint, men ligger på rundt 0.20-1.50% packet loss, og lagger bittelitt mens jeg spiller CSGO.
Høres ut som det er brudd i nettverkskablen. kalblet nett er jo egentlig mer stabilt enn trådløst.
Trådstarter
27 0
@Kultivert,
Jeg har prøvd forkjellige kabler, men alle gir samme packet loss.
Kansje det er noe gale me selve datamaskinen?
Ta speedtest opp mot f.eks bergen sjekk ping og hastighet. http://www.speedtest.net/
Rens lan porten din kanskje du har noe støv eller noe sånt som forstyrrer koblingen. Har du prøvd å bytte lan porter på routern/switchen ? Har du set hvordan net trafiken din ser ut i idle med et program som f.eks process manager ? Det kan jo altids re noe annet på pcn din som bruker nettet. Antar vel at du også tror det i og med at du postet det i sikheret og ikke internett. Skjekk startups programa vis det er noe som virker litt of bruk processmanager for å vertifikere autentiketen på de programane som bli skjørt av pcn din. Eventuelt wireshark vis du har lyst til å monitore pakkene som går ut og in av pcn
▼ ... noen uker senere ... ▼
Opplever det samme med CS GO for tiden. Har opplevd dette tidligere og da var det noe galt med CS GO. De oppdaterte spillet og ettet det fungerte det. Har dog kommet tilbake nå, vet ikke hva problemet skyldes. Det skjer dog kun med min maskin. Har prøvd de fleste standard løsningene uten hell.
Sitat av Chyex Vis innlegg
Hei!
Jeg og mine venner spilte litt CSGO igår, vi bestemte oss får å ta ett par dueller og gikk i 1v1 map. Jeg hostet selvfølgelig via 'play with friends'.
I slutten av denne så kalte 'matchen' så gikk vi over til kompetetivt.

5 minutt inni matchen så får jeg sånn ''auto-disconect in 25 seconds'' pga. noe internets feil.

Jeg trudde selvfølgelig at dette var noe som var csgo sin feil og gjorde ikke noe med det, til idag.

Jeg re-installerte PCen min, ingen luck.
Jeg reseta ruteren, men ingen luck.

Jeg logger på laptopen min, og har ingen packet loss eller ping problemer, samme med di andre laptopene i hus. Det ser bare ut til at det er min datamaskin som har internet problemer.

Vet noen hvordan jeg kan fikse dette?
Vis hele sitatet...
Start med å utelukke feil. Kjør opp en ping vg.no -t i cmd, og se etter MS.
La den gjerne stå litt. Ofte litt vriene problemer å feilsøke, men greit å vite om det er Cs som er problemet, eller om det kan være heng i nettet ditt.
Kan være alt fra TP-kabel, til ruter, til ISP.