Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1169
Avdampingen av en missil ble sett uten for Los Angeles i california.
Mysterie missilen?

Tenker man kan komme på mange Teorier om denne oppskytiningen, Del ider og fakta !

Min teori er enten at noen hacket seg inn å avfyrten den. noe som er veldig usannsynlig pga da hadde de vist det.... eller kansje de vet, men ikke vil skape pannik i usa... hmmmm
Sist endret av MintyTea; 9. november 2010 kl. 23:13. Grunn: skrive feil, ja jeg er dyslektiker så ikke gidd å mas
Sitat av MintyTea Vis innlegg

Min teori er enten at noen hacket seg inn å avfyrten den. noe som er veldig usannsynlig pga da hadde de vist det.... eller kansje de vet, men ikke vil skape pannik i usa... hmmmm
Vis hele sitatet...
Irl er ikke som Die hard.
Sitat av mo3 Vis innlegg
Irl er ikke som Die hard.
Vis hele sitatet...
på tide å ta ned et helikopter med bil?
Tipper det er en nevenyttig nerd med mye fritid, jeg.
Tipper det er en fyr som var ny på jobben, og trykte på den store røde knappen
Hm.

1. Illusjon. Det er egentlig flystriper, nyttårsrakett før nyttår fra bakken, lignende.
2. Nerd(er) med mye fritid skyter opp egen rakett.
3. USAs forsvar driter seg ut. Glemmer å meddele om test av rakett, evt de skyter en anti-ballistisk missil av feil eller annen missil av en feil.
4. Kina/Nord-Korea/Iran/De Slemme ypper seg.

Jeg tror det er et fly og kondenstripene etter det som blir farget av solnedgangen. Sett fra lavt hold (og helikoptre flyr ofte lavt) ser de vertikale ut (som et missil opp i himmelen), selv om de går horisontalt.

Bedre film: http://www.necn.com/11/09/10/Mysteri...33&feedID=4213

Forklaring og flere eksempler:
http://uncinus.wordpress.com/2010/11/09/4/#more-440
Sist endret av Kinseek; 9. november 2010 kl. 23:20.
De skulle vise Norge at de kan ha så mange hemmelige avdelinger her til lands som de bare ønsker fordi de har nok missiler til å få Norge til å ligne på aske :-)