Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  130 20168
Sitat av Kirie Vis innlegg
Veldig tøff og bra oppdatering.
En liten ting som plager meg er at den publiserer alle spillelistene jeg subscriber til på Facebook..
Vis hele sitatet...
Dette kan du fjerne.
Klikk på din FB-profil -> Edit -> Fjern 'Automatically publish new playlists I create'?

Du kan også endre hvilke spillelister som skal være tilgjengelig for andre...
Sitat av junkpal Vis innlegg
Jeg kjører også W7 - 64bit. I stad hadde jeg 7 crashes innen 5 minutter, dette var etter at jeg la til iTunes biblioteket mitt. Jeg fjernet iTunes biblioteket fra Spotify og etter det har jeg ikke hatt noen crashes. Jeg vil tippe at Spotify har problemer med å håndtere større mengder musikk (26GB), så det er derfor det kræsjer.
Vis hele sitatet...
Har nok lite med det og gjøre, jeg har 37GB med musikk og ikke hatt en eneste kræsj.
Sitat av s1gh Vis innlegg
Dette kan du fjerne.
Klikk på din FB-profil -> Edit -> Fjern 'Automatically publish new playlists I create'?

Du kan også endre hvilke spillelister som skal være tilgjengelig for andre...
Vis hele sitatet...
Jepp fant det ut når jeg fjernet de fra veggen.

Med den Facebook applikasjonen så har man jo enda en ny måte å finne ut hvem folk er.
Hvorvidt dette er positivt eller negativt er opp til enhver.
Sitat av Splendid Vis innlegg
Har nok lite med det og gjøre, jeg har 37GB med musikk og ikke hatt en eneste kræsj.
Vis hele sitatet...
Det har nok mye med det å gjøre. Etter jeg la til 420GB musikk i biblioteket, krasjer Spotify etter 2 sekunder uansett - funker helt fint dersom jeg ikke adder lokal musikk (jeg har ikke iTunes installert på maskinen).

- edit - jeg har funnet en workaround; ikke tillatt Spotify å tagge biblioteket ditt manuelt! Det er dette som skaper ustabilitet, i alle fall på mitt system.
Sist endret av Exmagician; 27. april 2010 kl. 16:53.
Vis hele sitatet...
Kunne noen tenke seg å slenge opp Mac OS X-versjonen også?
Sist endret av TeumessianFox; 27. april 2010 kl. 17:09.
Sitat av loathsome Vis innlegg
Det har nok mye med det å gjøre. Etter jeg la til 420GB musikk i biblioteket, krasjer Spotify etter 2 sekunder uansett - funker helt fint dersom jeg ikke adder lokal musikk (jeg har ikke iTunes installert på maskinen).

- edit - jeg har funnet en workaround; ikke tillatt Spotify å tagge biblioteket ditt manuelt! Det er dette som skaper ustabilitet, i alle fall på mitt system.
Vis hele sitatet...
Jeg tror det du sier med at å tillate Spotify å tagge biblioteket er det som skaper kræsjet ja.

Nå har jeg importert iTunes Library på nytt og valgt at det ikke skal tagges. Det har ikke vært noen problemer så langt.

Takk for tipset
Sitat av loathsome Vis innlegg
Det har nok mye med det å gjøre. Etter jeg la til 420GB musikk i biblioteket, krasjer Spotify etter 2 sekunder uansett - funker helt fint dersom jeg ikke adder lokal musikk (jeg har ikke iTunes installert på maskinen).

- edit - jeg har funnet en workaround; ikke tillatt Spotify å tagge biblioteket ditt manuelt! Det er dette som skaper ustabilitet, i alle fall på mitt system.
Vis hele sitatet...
Det fikset problemet for meg å, takk!
Sitat av TheShit Vis innlegg
Her! *titegn*
Vis hele sitatet...
Tusen takk!
KP!
Sitat av pinkrabbitz Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Takker så meget.
Etter å ha loket litt rundt med den nye Spotify-updaten, er jeg ganske fornøyd, virker som Spotify har kommet opp med en del gode nye funksjoner.

Savner riktignok en skikkelig browse-funksjon i lokale filer, slik som i iTunes har, og tror derfor jeg holder meg til nettopp iTunes for avspilling av min egen musikk.

Og i forhold til direkte deling via twitter, hadde det vært greit om de kom opp med en automatisk løsning for kortere URL's.
Sist endret av TeumessianFox; 27. april 2010 kl. 18:14.
Er det noen andre enn meg som har stusset litt over hvor stor tilgang man gir Spotify til sin facebook-konto?

Spesielt ett punkt jeg reagerer på:
"Access my data any time. Spotify may access my data when I'm not using the application"

Hvorfor vil den ha tilgang selv når programmet ikke er i bruk? Holder det ikke for Spotify å refreshe lister når jeg logger meg på?
Det her var veldig bra imo, liker nye Spotify.
Noe som er morsomt er at man ser hvor mange som har spillelistene dine, jeg ble ganske overrasket da jeg fant ut at den ene spillelisten min hadde 42 subscribers.

I tillegg er "Starred"-listen genial, og det at du kan spille av musikk som er lagret på pcen via Spotify.

Venter bare på at flere skal oppgradere Spotify-en sin, for jeg regner med at flere enn 7 av facebook-kontaktene mine har Spotify. Har liksom fått inntrykk av at veldig mange har fått det etterhvert.
Er den her oppdateringen bare for premium brukere?
Sitat av Dotten Vis innlegg
Er den her oppdateringen bare for premium brukere?
Vis hele sitatet...
nei! *TITEGN*
Har ikke skjedd noe nytt på min spotify ?
Og du har lastet ned den nyeste oppdateringen?
Hvor finner jeg den ?
Sitat av MosherNOR Vis innlegg
Hvor finner jeg den ?
Vis hele sitatet...
Les nå litt lenger tilbake i tråden før du spør noe slikt..

Kunne forresten også godt tenkt meg en tab-feature lignende de nyere nettlesere, så man slipper å gå frem og tilbake hele tiden for å se nye artister/legge til forskjellig musikk i spillelister.
Sist endret av TeumessianFox; 27. april 2010 kl. 19:31.
Må jeg avinstalere den første jeg hadde ?
Genialt at den bytte ut cdene jeg har liggende med det som er der fra før. Søker jeg f. eks. på Jaz-Z og går på han, bytter den ut den originale cden med den jeg har liggende.

Hadde det ikke vært for den irriterende sensuren hadde det blitt å betale 99,- i mnd. for å bruke på telefonen.
http://www15.zippyshare.com/v/69744936/file.html Kos dere

Bare avslutt Spotify, så innstaller
Edit, vidreførte linken fra forrige side. Testet og fungerer utmerket
Sist endret av Vegardino; 27. april 2010 kl. 19:35.
Sitat av MosherNOR Vis innlegg
Må jeg avinstalere den første jeg hadde ?
Vis hele sitatet...
Nei, det trenger du ikke.
Er det flere som ikke har fått invitert venner?
Jeg lasta ned fra den linken på første side
http://www.spotify.com/no/download/windows/

men det funker ikke har prøvd 2 ganger nå = /
Tusen takker : D
Sitat av ocliw Vis innlegg
Er det noen andre enn meg som har stusset litt over hvor stor tilgang man gir Spotify til sin facebook-konto?

Spesielt ett punkt jeg reagerer på:
"Access my data any time. Spotify may access my data when I'm not using the application"

Hvorfor vil den ha tilgang selv når programmet ikke er i bruk? Holder det ikke for Spotify å refreshe lister når jeg logger meg på?
Vis hele sitatet...
Jeg tror kanskje det har med å oppdatere for deg, det andre gjør mens du er borte? er ikke sikker, men vi får alle krysse fingrene for at det ikke er noe farlig
Sitat av Morbo1993 Vis innlegg
Jeg tror kanskje det har med å oppdatere for deg, det andre gjør mens du er borte? er ikke sikker, men vi får alle krysse fingrene for at det ikke er noe farlig
Vis hele sitatet...
Jeg forstår hva poenget med funksjonen er, men er ikke enig i/villig til å bruke denne tjenesten som den fremstilles her. En bedre implementering jo være å hente informasjonen neste gang jeg logger inn.

Facebook har vist seg å ikke kunne behandle brukerinformasjon på en sikker måte. Hvorfor skal man da velge å åpne den informasjen til en tredjepart, som i tillegg tjener penger på reklame? Vil Spotify i fremtiden høste informasjon om deg og alle vennene dine(som du gir programmet full tilgang til) for å oppnå målrettet reklame?
Genial update! Endelig Pink Floyd i playlist'en min
Tnetennba!
TheWaveable's Avatar
Trådstarter
For alle de som ikke har fått med seg grunnen til at du ikke får lastet Spotify på spotify.com. Så har de problemer med stor pågang på serverne http://www.spotify.com/no/blog/archi...#comment-20915
Sist endret av TheWaveable; 27. april 2010 kl. 21:38.
Fikk iallefall lastet ned nå uten problemer, om noen skulle lure.
Har ikke fått testet så mye rundt i spotify men ser ganske grei ut den update'n her.
Spotify er genialt, men det er jo en skandale at de ENDA ikke tilbyr equalizer.
Sist endret av margido; 27. april 2010 kl. 22:50.
Et spørsmål: Med spotify-free, får man reklame om man spiller musikken som er lagret lokalt på disk, akkurat som musikken man streamer? Eller kun reklame når man spiller musikk som man ikke har lokalt?
Kommer ingen reklame om du spiller musikken fra lokaldisken din, heldigvis.
Jeg får bare den gamle versjonen far Spotify.com

Andre steder jeg kan finne den?
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Jeg får bare den gamle versjonen far Spotify.com

Andre steder jeg kan finne den?
Vis hele sitatet...
Se side 3 i denne tråden
Veldig bra update, eneste som er synd for min del er at Android-versjonen ikke er oppdatert så man får ikke synca lokale filer til mobilen enda.

Ble mye lettere å oppdage ny musikk nå som man bare kan gå inn på facebookvenner og se hva slags musikk de hører på.
Argh, Og jeg som akkurat har betalt for Wimp abonnement.
Jaja, da får det bli Spotify fra neste måned av Noen som vet om det er støtte for flac?
Nå er Metallica på Spotify, i hvert fall hos meg.
Jeg trekker tilbake det jeg sa tidligere i denne posten ang. spotify ustabilitet.
Nå har jeg like mange crashes som tidligere, og jeg har ikke valgt at spotify skal tagge noe musikk for meg.
Får ikkje til å laste den ned for mac Snow Leopard :s Prøvde nettop å laste ned på nytt, men får bare den gamle versjonen når eg åpner programmet. Hjelp!
Sitat av Eplebit Vis innlegg
Får ikkje til å laste den ned for mac Snow Leopard :s Prøvde nettop å laste ned på nytt, men får bare den gamle versjonen når eg åpner programmet. Hjelp!
Vis hele sitatet...
Ligger en link en side eller 2 tilbake her der mac-versjonen ligger.
Sinnsykt meningsløst at de ikke informerer om at:
"Hey! Vi har en dritfet versjon av Spotify ute nå! Men ingen får laste den ned for vi får den ikke til og funke!"

De tar fortsatt intervjuer med pressen over hvor kul den nye versjonen er. Men ingen får laste den ned, selv om de refererer til at den kan lastes ned...

(I skrivende stund)
Kan det komme reklame hvis du hører på lokale filer? har premium.
Forresten, noen som har hørt noe om spotify til andre telefoner enn de som finns nå? har en Sony Ericsson w995, og skulle gjerne hatt det, spotify er jo praktisk som fy!
Sist endret av olli408; 28. april 2010 kl. 14:20.
Sitat av olli408 Vis innlegg
Kan det komme reklame hvis du hører på lokale filer? har premium.
Forresten, noen som har hørt noe om spotify til andre telefoner enn de som finns nå? har en Sony Ericsson w995, og skulle gjerne hatt det, spotify er jo praktisk som fy!
Vis hele sitatet...
Hvis du går til m.spotify.com i nettleseren på mobilen din, så finner du ut om din mobil er kompatibel.

Kilde
Sitat av MagicalTrevor Vis innlegg
Sinnsykt meningsløst at de ikke informerer om at:
"Hey! Vi har en dritfet versjon av Spotify ute nå! Men ingen får laste den ned for vi får den ikke til og funke!"

De tar fortsatt intervjuer med pressen over hvor kul den nye versjonen er. Men ingen får laste den ned, selv om de refererer til at den kan lastes ned...

(I skrivende stund)
Vis hele sitatet...
Når jeg åpnet spotify her om dagen (i går?) lastet den automatisk ned den nye versjonen. Den funker helt fint, og har enda ikke kræsjet.
Sitat av MagicalTrevor Vis innlegg
Sinnsykt meningsløst at de ikke informerer om at:
"Hey! Vi har en dritfet versjon av Spotify ute nå! Men ingen får laste den ned for vi får den ikke til og funke!"

De tar fortsatt intervjuer med pressen over hvor kul den nye versjonen er. Men ingen får laste den ned, selv om de refererer til at den kan lastes ned...

(I skrivende stund)
Vis hele sitatet...
Sitat av https://www.spotify.com/int/blog/
So how do you get the new version? We’ve started rolling out the update to users today, however, it will take us a number of days to get it to everyone. Once we’re ready to update your account it will happen automatically upon restart so you won’t need to do anything.
Vis hele sitatet...
titegnogfemfjær
Noen som har fått Facebook-tilknytning til å fungere under Wine? Jeg blir bare kastet tilbake til innloggingen i alle fall.