Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 776
Hei, har en HP elitebook 8530p med vista på.

Vista drite går meg på nervene klikker hele tida. Har windows xp proffesional cd liggandes så tenkte og legge den innpå.

men kva må eg gjere?

Kva drivere må eg laste ned?

Her er side til drivere, hvilke MÅ eg ha.?
http://h20000.www2.hp.com/bizsupport...&swEnvOID=1093


Takker for hjelp.
Har ikke sjekket linken, men eg pleier og laste ned chipset, grafikk, lyd, nettverkskort, trådløst nettverkskort, oppdatere BIOS (optional), Og andre diverse ting som er på min bærbare pc som web camera, touch pad. Etter det kan du sjekke device manager eller hva det heter, og ser etter noen gule spørsmålsteikn som ofte er pga manglende drivere, etter det finner du ut hvilke det er og laster ned de og.
Det viktigste er vel internett, skjermkort, lyd og touchpad/hotkeymanager
Ville heller anbefalt deg å gå for Windows 7.

Ser ingen grunn til å bruke et 8 år gammelt OS.
Trådstarter
53 1
ja, err det "hacka" windows 7 ute som fungerer fint, med oppdateringer ogslikt?
om du sliter med å finne drivere, så kan du gjøre som meg og laste ned Drivemagician så lenge du er koblet til internett finner den alle nyeste driverne for deg automatisk

klart.. det programmet koster penger, men du kan laste ned fra piratebay, hvor du får med crack også
Husk drivere til sata-disk hvis du har det...