Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  160 13376
Sitat av tafsern Vis innlegg
Virker som om det ikke funker uten en tv som håndterer 3D, eller en spiller som gjør det. Eller begge deler, jeg leste ikke alt. http://www.teknofil.no/wip4/blu-ray-...d.epl?id=42003
Vis hele sitatet...
What? Hva med 3D-filmene som allerede er her da? (shrekfilmene bl.a.). Jeg så shrek i 3D på en gammel kasse.

Sitat av tafsern Vis innlegg
Virker som om det ikke funker uten en tv som håndterer 3D, eller en spiller som gjør det. Eller begge deler, jeg leste ikke alt. http://www.teknofil.no/wip4/blu-ray-...d.epl?id=42003

More: http://www.lydogbilde.no/3d-led-3d-l...372-45376.html



Kjøpte en av disse 3D filmene med pappbriller i coveret. Største møka jeg har prøvd, og kan ikke sammenlignes en gang med de brillene og det bildet man så på kino.
Vis hele sitatet...
Men du får jo sikkert med bedre briller nå som teknologien har forbedret seg litt.

Eller er det en helt ny type 3D-teknologi?
Sitat av VinumSabbathi Vis innlegg
Og ja, 3D fungerer på en vanlig TV også, men du mister jo litt av selve feelingen på TV kontra kinolerett.
Vis hele sitatet...
Hvorfor lager de da TV'er og spillere tilpasset 3D? Da er det jo egentlig ikke noe poeng.

Sitat av VinumSabbathi Vis innlegg
What? Hva med 3D-filmene som allerede er her da? (shrekfilmene bl.a.). Jeg så shrek i 3D på en gammel kasse.



Men du får jo sikkert med bedre briller nå som teknologien har forbedret seg litt.

Eller er det en helt ny type 3D-teknologi?
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke. Det er mulig det er bedre. Jeg bare googlet det og fant disse relativt nye artiklene. Noe mer vet jeg ikke nå, uten noen heftige google søk
Sitat av tafsern Vis innlegg
Hvorfor lager de da TV'er og spillere tilpasset 3D? Da er det jo egentlig ikke noe poeng.
Vis hele sitatet...
Det var jeg ikke klar over. Men uansett så har jeg har sett 3D-film på den gamle TV'en min. Kvaliteten virket faktisk litt dårligere kan jeg huske, når du nevner det.

Trodde at de nye filmene i 3D kommer med briller ala det man fikk på kino, og at de hadde gjort seg litt mere flid med arbeidet på selve bildet. Kan også hende at det er en helt ny teknologi innen 3D-film, derfor TV'er spesifikk for 3D, jeg vet ikke.
Sist endret av VinumSabbathi; 21. januar 2010 kl. 00:09.
Etter å ha søkt litt ser det ut for at ps3 får 3d-støtte i en oppdatering om en stund, så da kommer det vel an på tven man har. Har selv en Samsung lcd-tv (40") full-hd som jeg håper klarer å vise 3d filmer.
Sett denne filmen 2 ganger nå Men ikke på grunn av at jeg synes den var bra.. Første gang jeg såg den var jeg totally baked og då synes jeg den blei litt lang, og uintresang, og det samme sa kompisen min som jeg såg den i lag med. Jeg fikk høre av alle jeg kjente som hadde sitt den at de syntes den var den beste filmen de hadde sett osv. osv .
Vi tenkte at faen heller, vi må kanskje være nykter når vi ser en slik lang film!
Så vi tok turen tilbake etter noen dager, men kom atter en gang skuffet ut av kino salen.
Så dette må være en elsker/hater film
Sist endret av Yoppl; 21. januar 2010 kl. 01:11.
Ifølge det jeg leste på tven støtte hdmi 1.4 for at den kan vise 3D bilder, men er ikke 100% sikker og er for lat til å prøve og finne igjen kildene.
dette er jo ny 3d teknologi ^^

kan leses litt om her: http://www.msnbc.msn.com/id/32127705...inment-movies/
Verdens 26. mest sette film er tidenes kassasukess. Slikt som skjer når billettprisene stiger.
Jeg så traileren før jeg så den på kino (naturligvis..) noe jeg ønsker jeg ikke hadde gjort. Traileren viser jo at det blir en krig, noe som ødela mye av opplevelsen for min del. Klart, det er en utrolig film visuelt, men det må da mere til for å få en film til å bli 10 av 10 / terningkast 6.

Historien er så som så imo, bedre enn gjennomsnittet av drit TV-Norge / TV2 sender. Forutsigbar handling.
Da skal jeg se den på søndag ( imorgen ) i 3D
Gleder meg