Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  315 31186
brukertittel
Widow's Avatar
Tror jeg kan toppe dere alle med "Pledge This!".
Du skal lete lenge for å finne dårligere film.
Alt i filmen er dårlig, du blir dum av å se den.
På toppen av alt må du høre Paris Hilton's irriterende stemme og dårlige skuespill som hovedrolle.
Sitat av xhacktly Vis innlegg
nei dette er TIDENES dårligste film!

mongoland http://www.imdb.com/title/tt0273833/
Vis hele sitatet...
Haha, bare tittelen får meg til å le.
Fortell hvorfor ?
Sitat av CrimsonMoon Vis innlegg
Haha, bare tittelen får meg til å le.
Fortell hvorfor ?
Vis hele sitatet...

Den filmen er helt jævlig "løyen", men jeg misstenker at en må være fra Stavanger for å fatte mye av humoren
The Hotel New Hampshire må vel være den dårligste filmen jeg har sett, det eneste positive er at coveret var stemplet med 112 minutter, mens filmen varte i bare 109
Sitat av CrimsonMoon Vis innlegg
Haha, bare tittelen får meg til å le.
Fortell hvorfor ?
Vis hele sitatet...
Den er bare helt SYKT! dårlig, den har ingen handling, dårlig skuspill, få replikker , dårlig filming, anbefaler ingen å se den! jeg hadde ikke sett den på nytt selvom jeg fikk 5k for å se på den...
Har aldri likt Sin City egentlig. Værsågod, slakt meg.

Andre filmer må vel være Black Sheep og Snakes on a Plane, bare titlene skriker lame jo
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Har aldri likt Sin City egentlig. Værsågod, slakt meg.

Andre filmer må vel være Black Sheep og Snakes on a Plane, bare titlene skriker lame jo
Vis hele sitatet...
Black Sheep er jo så dårlig at den blir latterlig, og derfor morsom/bra. Har vært diskutert tidligere i tråden, dessuten: den scenen hvor den ene sauen tar bodytackle på et av menneskene, aldri i mitt liv har jeg flirt så mye av en film.
Brothers In Arms..Bare helt tragisk dårlig!
Babel på en god andre plass..
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Andre filmer må vel være Black Sheep og Snakes on a Plane, bare titlene skriker lame jo
Vis hele sitatet...
Snakes on a plane skjønte jeg fint lite av. Litt dårlig grunnlag å bygge en film på, kanskje ?
Jeg kan toppe alle disse filmene med: Dracula 3000

Den er... jeg... jeg vet ikke hva jeg skal si. Jeg gråt da jeg så denne filmen, jeg gråt. Gråt på filmhistoriens vegne og over hvor besudlet den hadde blitt...
Date movie eller Golddiggers. Uten tvil!
Sist endret av Paisley; 12. juni 2009 kl. 23:46. Grunn: Leif var i bildet!
▼ ... over en uke senere ... ▼
rart at ingen har nevnt Troll 2...

dette er jo en film som har blitt elsket av fans nettopp fordi den er så gjennomført dårlig...

eksempel på nydelig dårlig scene: http://www.youtube.com/watch?v=HyophYBP_w4
Den dårligste filmen jeg har sett noensinne ivansxtc

http://www.imdb.com/title/tt0238321/
To filmer som får deg til å le (fordi at de suger). Må vel være House of the dead og Dracula 3000, jeg har sett begge to og de er verdt å se en dag man kjeder seg...
Sitat av Raggaman Vis innlegg
rart at ingen har nevnt Troll 2...

dette er jo en film som har blitt elsket av fans nettopp fordi den er så gjennomført dårlig...

eksempel på nydelig dårlig scene: http://www.youtube.com/watch?v=HyophYBP_w4
Vis hele sitatet...

Dårlig skuespill
grønn kropp =S
Dukker som går rundt.

Ja.. dette var en nydelig dårlig scene
Haha, x-mas tale! største shit filmen jeg har sett!
Synes det er litt weird at man skal disse filmer her som er MENT å være dårlige (eller gjøre narr av sjangeren sin, osv.).

Snakes On A Plane. Kom igjen liksom... Tror dere det var i fullt alvor og med seriøsiteten på topp at de kom på denne filmideen? Snakes On A Plane er jo morsom, c'mon:

"Enough is enough! I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!"
Zombies, Zombies, Zombies aka Stripper zombies.

http://www.imdb.com/title/tt0906788/
Rart at ingen har nevnt "Dis - en historie om kjærlighet" av Aune Sand i denne tråden, men de fleste her er vel kanskje litt for unge til å huske dette forferdelige makkverket. Dis er en elendig film i den egentlige betydningen av dette ordet: den er ikke ufrivillig morsom eller sjarmerende i sin dårlighet, men en ekstremt uprofesjonell, pretensiøs, langdryg og pinlig affære. Filmens handling dreier seg hovedsakelig om filmskaperen selv, poserende i klinepositurer sammen med en rekke kvinner rundt om på forskjellige steder i verden. I følge Hr. Sand handler livet for oss menn i første rekke om (haha) "duvende bryster, om å få se brystvorter stramme seg i fønvind", og uttaler slike flauheter i en atmosfære av dypsindig alvor. Bare synd det ikke finnes noen klipp fra denne horrible smørja på youtube. Men anmeldelsene på IMDb taler vel for seg selv: "A disgrace for norwegians", "Horrible movie from Norway's Ed Wood", "garBADge" etc.: http://www.imdb.com/title/tt0112873/
Jeg ville ikke kalt opplegget til Aune for film om jeg så hadde fått en mill! Dritten hans er bare ett makkverk av en kollasj. Og du har faen meg rett; når den karen åpner kjeften blir det faen meg bare kleint. Så'n på tv'n en gang med hu dama som maler de jævla klovnebildene og vasker dem i sjampis, mens han stod og fortalte om den gangen han hadde vært så heldig å få pule'a. Da gikk pluttselig opp for meg at disse to personene prøver virkelig hardt å ødelegge Norges gode navn og rykte.
Visse mennesker burde ikke få lov til å kalle seg kunstnere.

Faen dette ble offtopic!
Dis er for øvrig på 16. plass over IMDBs lavest bedømte filmer noensinne.
Attack Of The Sable Tooth MÅ være den mest ræva filmen som er laget.

Filmen handler om noen tigre som kommer løs og dreper alle. kvaliteten, klisjeene, skuespillerne, bilde, lyd, historie, ALT er sååå dårlig
Sitat av xtapolapocetl Vis innlegg
Dis er for øvrig på 16. plass over IMDBs lavest bedømte filmer noensinne.
Vis hele sitatet...
Takk for henvisningen. Mange av ultra-stinkerne på den listen du nevner der er helt sikkert kjempefestlig underholdning (men ikke Dis altså, som bare er pinlig dårlig). En del av dem ligger jo også ute på youtube; tok nettopp en kikk på "R.O.T.O.R.", og det så lovende ut. Mye gratis moro når man er in the mood for den slags.
Sitat av Grønnkål Vis innlegg
I følge Hr. Sand handler livet for oss menn i første rekke om (haha) "duvende bryster, om å få se brystvorter stramme seg i fønvind", og uttaler slike flauheter i en atmosfære av dypsindig alvor.
Vis hele sitatet...
Og jeg tviler ikke på at han mener hvert ord!
http://www.youtube.com/watch?v=dttZCLxzewU
Fantastisk fyr, dette her!
Nå vet jeg ikke om den har blitt nevnt, men Tell Your Children (Reefer Madness) er jo et ypperlig eksempel på elendig anti-marijuanapropaganda. Elendig skuespill, elendig faktasjekking, elendig lyd, forferdelige poeng, the list goes on. Jeg elsker den.
Jeg syns også Bad Taste var ganske elendig. Mye uekte greier, ser jo at det er plast/gummidukker
Sikkert ikke tidenes dårligste, men utentvil årsværste for min del
og med tanke på budsjett tror jeg transformers 2 må være tidenes makkverk, mer usammenhengende og ulogisk film skal man lete lenge etter, filmen er en eneste lang eksplosjon med absolutt null handling.

Bad taste er forøvrig en kultfilm med et helt annet budsjett en mange av de andre filmene her, og kan imo ikke sammenlignes.
Sitat av CrimsonMoon Vis innlegg
Snakes on a plane skjønte jeg fint lite av. Litt dårlig grunnlag å bygge en film på, kanskje ?
Vis hele sitatet...

ble ikke den filmen lagd utifra forslag fra et forum?
mulig jeg tar feil, men mener jeg har hørt så
Sitat av danseku Vis innlegg
Sikkert ikke tidenes dårligste, men utentvil årsværste for min del
og med tanke på budsjett tror jeg transformers 2 må være tidenes makkverk, mer usammenhengende og ulogisk film skal man lete lenge etter, filmen er en eneste lang eksplosjon med absolutt null handling.

Bad taste er forøvrig en kultfilm med et helt annet budsjett en mange av de andre filmene her, og kan imo ikke sammenlignes.
Vis hele sitatet...
Mhm, men Bad Taste er også en film (nesten) uten handling (har kun sett ca 20 minutter av den), med dårlige effekter, som sagt.
(Har ikke lest tråden)

Filmen "Small Town Folks" er enkelt og greit forvirrende. En film uten mening, spør du meg.
http://www.imdb.com/title/tt0478265/
Sitat av Husemann Vis innlegg
Mhm, men Bad Taste er også en film (nesten) uten handling (har kun sett ca 20 minutter av den), med dårlige effekter, som sagt.
Vis hele sitatet...
Bad Taste er en film Peter Jackson lagde for egne penger med venner som skuespillere og crew. Bad Taste er nettopp det, syk humor og dårlig smak. Når premisset og intensjonen er så upretensiøs blir det feil å dømme den på grunnlag av effekter. Og handlingen er egentlig ikke der for noe annet enn å være backdrop for alle de syke påfunnene. Det er en syk komedie langt ute i B-sjiktet, og prøver aldri å være noe mer. Som det lykkes den ganske godt syns jeg.
Fear and lothing in Las Vegas.

Det er ikke det at filmen er dårlig. Det er det at jeg blir så sykt forrvirret av den. Jeg får vondt i hodet av å se på den filmen, og den har ingen handling som jeg klarer å forstå ordentlig..
Sitat av greenfeber Vis innlegg
Fear and lothing in Las Vegas.

Det er ikke det at filmen er dårlig. Det er det at jeg blir så sykt forrvirret av den. Jeg får vondt i hodet av å se på den filmen, og den har ingen handling som jeg klarer å forstå ordentlig..
Vis hele sitatet...
Nå regner jeg med at du er klar over at du får halve brukermassen til nFF på nakken?
Sitat av Elemental Vis innlegg
Nå regner jeg med at du er klar over at du får halve brukermassen til nFF på nakken?
Vis hele sitatet...
Det var akuratt den tanken som slo meg etter jeg postet innlegget.
"Street Fighter: The legend of Chun Lee" er en av de mest elendige filmene jeg har sett. Elendig skuespill, elendig story, elendige effekter, rett og slett tvers igjennom ELENDIG! Gjorde som jeg gjorde som kid, spolte meg igjennom filmen og så fight-scenene i håp om at jeg ville se noe som var brukbart, men til ingen nytte..
"The old man and the sea" var også en traumatisk opplevelse da jeg så den på ungdomskolen. Hvilken (de får ha meg unnskyldt sproget) faens retarded lærer mener det er interessant for elevene å se en slik film?
Sist endret av nilsern; 25. juni 2009 kl. 02:38.
Nå har jeg ikke lest alle innleggene i tråden, men "The Room" er en ganske spes film Den er liksom bevisst sjokkerende dårlig, på en litt rar, litt genial, litt stupid måte. Er ikke sikker på om den er på "tidenes værste-" eller "tidenes beste-"liste.
plane 9 from outer space er vell noe av det mest rævva jeg har sett,
det var så utrolig dårlig at jeg ble litt irritert:P

så faktisk en dokumenter om han som laget filmen, og det var vistnokk kirken som finansierte den,
da de ville at den skulle bli en blockbuster slik at de kunna lage en eller annen kristen film,
noe som gikk på tryne da Plane 9 from outer space gikk i underskudd og ble kritisert på det værste i aviser og blader
Den gråtende kamel er uten tvil den dårligste som noensinne er laget. I hvert fall sett opp mot karakteren den fikk fra vg.no.

"I et rolig tempo får vi innblikk i en nomadefamilies liv på steppene i Mongolia; vi følger deres hverdag som pulserer i en slow motion-takt som vi i den moderne tidsklemma bare kan drømme om."

Sitat fra anmeldelsen. Tempoet er vel neppe slow motion, dette står stille! Det skjer faktisk nesten mer i traileren enn det som skjer i filmen.

Denne filmen fikk min tidligere ungdomsskole utvist fra kinoen på ubestemt tid. Vi ble fortalt vi skulle se et "masterpiece" og fikk dette.. Skuff!
Disaster Movie er definitivt en god kandidat. Nå er jeg faktisk en av de få som synes meet the spartans og epic movie var hysteriske, men denne var rett og slett crap.
Feast 1 og 2..!
Sitat av Defqon Vis innlegg
Nei? Tilogmed hollywoodmodellen er oppsatt sånn her; Starte rolig, bygge seg opp mere og mere til et klimaks, ned til det rolige igjen.

Cirka alle filmer du har sett er bygget opp på den måten, fordi de fleste filmer blir laga på denne måten.
Vis hele sitatet...
Da har du misforstått hollywoodmodellen. James Bond-filmene er soneklare eksempler på filmer som følger hollywoodmodellen etter punkt og prikke. Den har et anslag som har oppgave å vekke interesse, og få publikum til å bli engasjert og gi dem lyst til å se filmen.

Jeg hiver meg på den at "Burn After Reading" var temmelig merkelig. Jeg begynte virkelig å lure da Clooney skøyt homsen i skapet.
Sist endret av boblesaft; 28. juni 2009 kl. 20:38.
Hver eneste filmene av Uwe Boll. Han kan overhodet ikke regissere, men likevel får han masse penger til å lage flere drittfilmer.
Hva er greia med alle disse jalla template komediene ? Disaster Movie, meet the spartans, epic movie osv som nevnt over. Og ta for eksempel og sammenlign American Pie, som var kjempefilmer helt til 3'ern - eller er det 4'ern ? Virker som filmen er sendt inn til Disney for å få lagt over et glanspapir før de sendes ut! Æsj, gi meg de gamle gode EKTE filmene.
Sist endret av OracIe; 28. juni 2009 kl. 22:11.
Apropos dårlige filmer, har akkurat sett "Angels and demons" på Surf the channel, og den var om mulig enda dårligere enn "DaVinci koden". Dette viser bare at uansett hvor mye penger du invisterer i dritt, så er det fortsatt bare dritt. Dan Browns bøker er værre enn den værste kiosklitteratur. Disse bøkene og filmene viser vel bare at alt håp snart er ute når det gjelder menneskehetens kollektive intelligens.
Sitat av bangobongo Vis innlegg
Apropos dårlige filmer, har akkurat sett "Angels and demons" på Surf the channel, og den var om mulig enda dårligere enn "DaVinci koden". Dette viser bare at uansett hvor mye penger du invisterer i dritt, så er det fortsatt bare dritt. Dan Browns bøker er værre enn den værste kiosklitteratur. Disse bøkene og filmene viser vel bare at alt håp snart er ute når det gjelder menneskehetens kollektive intelligens.
Vis hele sitatet...
Hva i hærrens navn snakker du om? da vinci koden er jo en kjempegod film! Jeg gleder meg til jeg skal se angels and demons faktisk!
Hvem er Uwe Boll ?, høres ut som en tysk/svensk håndball eller fotballspiller.
Cube 1 er en svært dårlig film. første filmen i mitt liv at jeg spoler igjennom fordi det var så kjedelig at det ikke kan beskrives.
Meet the Spartans er den dårligste filmen jeg har sett!
Hadde det ikke vært for at jeg fikk den i gave hadde jeg knekt DVD-skiva!
Urban Menace
http://www.imdb.com/title/tt0196181/ 1.3 rating - fantastisk.
Med blant annet Snoop Dogg.
Denne filmen var så dårlig at jeg og noen venner satt og så igjennom hele, mens vi kommenterte på omtrent ALLE scenene i filmen.
Noe som kanskje gjorde filmen litt bra? Hehe.
Uansett, patetisk skuespill,story,kameraføring.. ja alt.
Sist endret av HStern; 28. juni 2009 kl. 23:35.