Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4166
Jeg blir sikker flamet til det uendelige for dette, som snakker om alkohol i et forum hvor det virker som de fleste driver med mye rart, men det får gå..

Jeg har drukket en drink på et utested en gang som het "Tante Trude", og lurte på om det er noen der som har hørt om den, eller vet hva den lages av. Den var ganske bitter, tror det smakte ganske mye lime eller sitron, bortsett fra det er det neimen ikke godt å huske hva det smakte.
Du har drukket en drink, på et utested. Drinken smakte citrusish... Hmmm..
Da sitter vi igjen med et vast anntall drinker gitt Jeg anbefaler deg at du
kontakter Tnate Trude, eller gir opp.

OT: Tanten min heter Trude. :P
felix_ er det tanta di som har laget drinken da?

Kan du ikke besøke utestedet igjen da? Spørre om barkart - hvis de ikke har det, spør bartenderen hva som er oppi.
het drinken tante trude? eller var det utestedet?
Slo opp i min barbok H.butlers bartenderguide, som inneholder over 3000 drinkoppskrifter.. Drinken tante trude fantes ikke her. Det kan være at dette er en drink som utestedet har finnet opp og mixet etter egen hjerne og fantasi.

det eneste jeg fant som lignet var disse to:

Tahiti Club:
4cl lys rom
0,5cl Maraschino
1cl frisk limejuice
1cl sitronsaft
1cl ananasjuice

Garnityr: sitronskiver og is

Tall Islander:
4 cl lys rom
2 dasher mørk rom
7cl ananas juice
1cl frisk limejuice
2 dasher sukkerlake
Club soda

Garnityr: limeskive og is
hørens ut som en drink jeg har drukket en utnekelig mengde av.. heimbrent, sitronsaft og fanta lemon..
Trådstarter
63 7
heeh, det var drinken som het Tante Trude, det var forøvrig på "Brenneriet" på lillehammer, men det har den andre steder på Lhmr også, derfor jeg tenkte det var noe som ikke var random, som de hadde funnet på. Men, google sier også at de aldri har hørt om drinken før, så det blir nok vanskelig å finne ut hva den inneholder.
Kan du ikke bare dra til et av utestedene og spørre hva de har i drinken?
Det kan høre ut som at det er no gin og tonic greier, men rart om de kallern tante trude istedenfor å kalle den gin og tonic