Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1335
hei.

tenkte jeg skulle lage en tråd ang tripp rapporter

her kan du legge ut dine egne erfaringer med forskjellige drugs.

morsomt og høre på all forskjelllig erfaring som folk har gjennomgått.



!DMT - N,N-dimethyltryptamine 50 mg!

En bekjent og hobbykjemiker kontaktet meg på søndag og inviterte meg til utprøving
av DMT som han hadde ekstraktert fra Mimosa Hostilis. Noe skeptisk ga jeg meg i vei
for å slå et slag for vitenskapen.

Vel plassert i sofaen til B ble jeg presentert for substansen. Den bestod av gulbrune seige
og illeluktende klumper. Jeg var på dette tidspunktet rimelig skeptisk, men også nysgjerrig
på resultatet. B fant frem en liten glasspipe og en digitalvekt. Deretter veide han opp 2 x 50
mg. Dette var en rimelig kraftig førstegangsdose, men i og med at ekstraksjonen neppe var 100%
fant vi ut at vi måtte ha litt å gå på.
B var førstemann ut og ladet pipa med sine 50 mg. Han holdt lighterflammen mot pipa og trakk
sakte og lenge. Det kom en blåsvart røyk opp fra pipa, og det luktet som brent plastikk. B holdt
røyken lenge inne og avsluttet med en hostekule. Deretter tok han et trekk til og pipa var tom.
B begynte å himle med øynene og sikle samtidig som han desperat signaliserte til meg om å ta pipa fra han. Deretter la han seg tilbake i sofaen og det virket som om ikke registrerte verden
rundt seg.
Jeg ladet pipa med de resterende 50 mg og fyrte opp. Jeg trakk så dypt jeg kunne og holdt røyken lenge inne. Da jeg blåste ut kjente jeg den avskylige smaken. Det smakte som å tygge på en gummistrikk, bare mye sterkere. Jeg måtte kjempe for å ikke brekke meg og tok et nytt trekk
nesten med en gang. Jeg la pipa hurtig i askebegeret og lente meg tilbake i sofaen før jeg hadde blåst ut røyken. Øyeblikkelig fikk jeg følelsen av at dette kom til å slå hardt. I det jeg blåste ut røyken ble jeg fullstendig overmannet av en intens summende lyd. Samtidig begynte stua å røre på seg. Alt snurret rundt og rundt i et massivt økende tempo. Det var som å være i en spiral som spant bare fortere og fortere. Jeg fikk følelsen man får når en bergogdalbane setter utfor første bakken. Jeg begynte å få panikk fordi dette var virkelig ubehagelig. Jeg var ikke i stand til å røre meg i det hele tatt, og rushet ble bare kraftigere og kraftigere. Jeg ville bare at trippen skulle ta slutt. Plutselig ble jeg totalt overmannet av mindfuck og jeg var ikke lengre i stua til B. Mindfucket gjorde heldigvis at jeg glemte å være redd og diverse ubeskrivelige visjoner gjorde seg gjeldende. Det er vanskelig å huske dette i detalj, men nå var alt blitt mørkeblått. Jeg så blinkende lys og det som opplevdes som stjerner og planeter fyke forbi i stor hastighet.. Plutselig fikk jeg følelsen av å løpe igjennom en tett skog hvor trærne blinket intenst i alle farger. Hele tiden hørte jeg en intens summing som jeg ikke kunne plassere. Etter det som føltes som en evighet slatt trippen helt plutselig taket, og jeg var tilbake i stua til B. Fortsatt vibrerte rommet, og belysningen ble dimmet opp og ned, men jeg var bevisst. Jeg ble avslappet siden jeg visste at dette var slutten på trippen. B reiste seg og gikk for å hente noe å drikke til oss i og med at vi hadde en ubeskrivelig vond smak i munnen. Jeg merket at jeg hadde sikla utover t-skjorta så jeg må ha vært helt lam i kroppen. Vi fant ut At turen hadde vart ca 15 minutter. Jeg kjente litt effekt
i 15 minutter til før jeg var helt nede igjen.
Alt i alt en både skremmende og fantastisk opplevelse som ikke frister til gjentakelse med det første. Dette tror jeg nok må fordøyes først. Men jeg lærte at syntetisert DMT er ekstremt kraftig, og at effekten overmanner en fullstendig. Jeg har hørt folk som sammenlikner det med salvia, men dette er definitivt noe helt annet og atskillig mer visjonært og bør i høyeste grad brukes med respekt. Ayahuasca er i høyeste grad mye bedre utnyttelse av DMT og man ønsker å lukte litt på dette tryptaminet.
Trodde vi hadde en sånn fra før jeg(?)
Ja det har vært en sånn for ikke alt for lenge siden.. Søk ..
Vi har et par samletråder for triprapporter, men så vidt jeg kan se ingen "den store triprapport-tråden".
Her er et par
http://www.freakforum.nu/forum/showt...ght=tripraport
http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=25003

Psykonaut: Registrer deg da vel!
Dosering:ca.50 psilocybe semilanceata med stilk og full pakke.

Jeg var så heldig å få noen flein som en annen stakkar hadde
slitt ut rygg og øyne på å plukke og klarte ikke å vente
lenge. Rundt 10-tiden forsvant de ned i kjeften, fulgt av
litt vann for å få de ned. Smaken var ikke så ille egentlig,
var bare litt tørt.

Ca. 1 time før hadde jeg spist en pariser pizza, så jeg var
redd effekten kom til å vente på seg, men det tok vel ikke
mere enn 30-40 minutter før jeg merket "noe". Gikk og tok
meg en røyk og var ved godt humør, lå bare å kikket ut
vinduet og tenkte mine egne tanker. Så merket jeg en energi
inni meg som bare økte og hvordan alle fargene ble sterkere,
som om synet mitt ble vesentlig bedre.

Med røyken i hånden lå jeg der en stund, bare kikket i
taket på mønstrene som flyttet seg sakte over alt og jeg
begynte med ett å la tankene vandre på alt og ingenting,det
var som en klarhet i tankegangen som gjorde det veldig lett
å tenke på noe og å skifte "emne".

Så måtte jeg ta en tur ned til PCen, høre hvordan litt goa
og psy-trance tok seg ut, det var fett!

Så gikk jeg og la meg, prata med dama som lå ved siden av
meg og hadde en lang samtale med henne som klarte opp i en
liten krangel vi hadde hatt tidligere på dagen og så ble
det mere av det som skjer mellom kjærester

Og så var turen nedover godt på vei, satt meg foran PCen i
6-7 tida om morgenen og hadde fortsatt et avrundet syn uten
så alt for mange skarpe kanter..
hei. jeg har tengt a spise ca 80 magick mushroomes na ganske snart. jeg er pa bali. whooh. jeg har spist 45 norske en gang og da ble vasken opp ned nar jeg skulle fylle vann og den ene baderomsveggen losnet fra de andre og den var svart og tomt bak og ved siden der det for var vegg, det kom 100 inka dodningshoder pa veggene og jeg la og plasket i badekarret og tilba det men jeg matte romme tilslutt for pappa var i etasjen under. Jeg jokka frem og tilbake melom rommene i overetasjen, provde og bere cd spilleren ut forst, berte den tilbake, provde og ta pa meg klerne, funka ikke, jeg berte musikanlegget en gang til, denne gangen med krakken den sto pa, freaka!, fikk til slutt pa meg en bokse lop ned trappen og tok pa meg en jakke og lop ut. i spent the next 30 minutes getting over myself singing and conecting with the nature, doing the bliss. Jeg er veeldig gira pa og spise disse 80 soppene som er fra bali ommradet, men er redd for a fole meg fanget eller at jeg ikke kan lissom synge og danse, whatever. er det noen av you freaks out there som har trippet seriost pa bali eller spist mange sopp her? wooh, magick musheroomes.
noen tips?
klems, bali