Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1573
Har prøvd å leta litt etter lignende tråder, men fant ingen på akkurat dette området.
Fant en lignende da, men jeg har ikke peiling på hva alle de navnene betyr og hvor man skaffer dem.
Det jeg lurer på er om noen kan fortelle meg hva på www.everybodydoesit.com eller andre lignende sider som er lovlig i Norge?
Har feks lyst til å prøve Druid's Fantasy men dette er vel ulovlig i Norge, siden det inneholder LSA?
Uansett så må det da vel finnes NOE snacks der som er lov i Norge?
Du kan kjøpe lsa frø lovlig i Norge. De er spraya med no crap, men det funker å ekstraktere det. Tror foresten mye av de lovlige alternativene de selger på everybodydoesit bare er bullshit greier som ikke funker..
kjøp deg noen pakker med ipomea - heavenly blue.det er morning glory frø.fåes kjøpt over helle landet på blommsterbutikker
iancurtis: Det meste av "snacks" er faktisk ulovlig, eller i hvert fall restricted på en eller anne måte, her i Norge. Druids fantasy o.l. vil kunne regnes som et LSA preparat og LSA kan igjen regnes som et derivat av LSD. Du risikerer altså i verste fall å bli tatt for inførsel av "LSD".

Hvis på død og liv vil teste LSA (jeg har ikke prøvd og tror egentlig ikke jeg kommer til å gjøre det heller) så må du nok ta omveien å kjøpe MG-frø, dyrke og høste nye frø (hvis du ikke vil ha i deg mer gitft enn frøene inneholder naturlig). Det er en utrolig fin plante da, så dyrking av den anbefaler jeg på det sterkeste.

Edit: Masse av det de selger på everyonedoesit er lovlig, men det er ofte nettopp disse produktene som ikke holder det de lover, om du skjønner.
kan ikke en sånn plante gi fra seg 1000vis av frø ?
Kommer ann på hvor stor den blir. Flere tusen blir kanskje litt å ta i, men en stor plante kan sikkert gi noen hundre frø.
det er nice..da er det jo bare å plante en 10planter og vente til frøene kommer så har man kos i lang tid frammover.
Hm. Trives Hawaiian Baby Woodrose-planter i norsk klima?