Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1740
... er faen meg den beste filmen noensinne.
Se den, for guds og allahs skyld, se den. Livet mitt ble plutselig så klart, eller så skewt, etter å ha sett denne filmen. Næmmen, ah, bare se den!

... I guess life is just a popularity contest. Success, the ability to perform within a framework of obedience. Just ask the candy-coated Joy-Cam rock-bands selling shoes for venture-capitalists, silencing competing messages, rounding off the jagged edges. Today is good day to die ...

Externalize the internal!
Give it to me baby, uh huh, uh huh
altså.. når har jeg ikke sett denne filmen.. Men det skal jeg! Det er søren meg verdt det bare på grunn av musikken.. Hør på Mohammed Rafi - Jaan Pehechan Ho! ...er bare så sabla tøft...
Oj, den må jeg se, tenkte jeg, og lastet den ned...

angrer bittert...

er sikkert en kongefilm og alt det der, men det hjelper ikke hvor genial den er når den er så forbanna langdryg og plagsom + at seksuell-spenning-mellom-stygg-sær-gamling-og-stygg-pen-sær-fjortis-konseptet ikke er helt det som jeg liker å se på... må legge til at jeg heller ikke likte american beauty, av samme grunn.... zzzzzzzzzzzzzzz

lurer på om jeg er den eneste i hele verden som ikke likte den filmen...
Likte du ikke American Beauty?!?
så ghost world i går, grei film liksom.
jeg fikk ikke no relgiøst åpenbaring eller no lignende

men han psychoduden med bart og nunchaki var kewl da.. "call the police! citizens arrest!"
Opprinnelig postet av cavey
lurer på om jeg er den eneste i hele verden som ikke likte den filmen...
Vis hele sitatet...
Er enig med deg, var litt stor aldersforskjell der.. akkurat som med Jackie Chan og ho lille jenta i "Gorgeous", men filmen er jo konge uansett
Så denne filmen for noen uker siden.. den var helt ok.. som en eller annen sa tidligere, så fikk jeg ikke noen åpenbaring.. men, verden kan sees fra forskjellige vinkler