Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 4693
Trenger 2g simkort til å putte i en slik avlyttingsdings: http://www.spyworld.no/products-page...ing-via-mobil/

Funker ikke med 3g og 4g, finner ikke leverandør med 2g.
Utlandet?
Det er ikke simkortet som avgjør om du får EDGE/3G/HDSPA/4G osv. Dette er det modemet som bestemmer.

Som de selv skriver:
Passer alle GSM SIM kort hvor man kan deaktivere pinkoden.
Vis hele sitatet...
Dvs. alle simkort du kan bruke i Norge
Fungerer den ikke med 3g, så vil den vel av seg selv justere den til å kun bruke edge.

Jeg kan foreksempel ha 4g her, men simkortet er for gammelt og støtter ikke dette. Derfor holder den seg automatisk på 3g.
Skal fungere med alle sim kort.. har du husket og fjerne pinkoden?
Sitat av djxfade Vis innlegg
Det er ikke simkortet som avgjør om du får EDGE/3G/HDSPA/4G osv. Dette er det modemet som bestemmer.

Som de selv skriver:

Dvs. alle simkort du kan bruke i Norge
Vis hele sitatet...
fungerer ikke med onecall! der har man ikke muligheten til å slå av pin. dette står i salgsannonsen også.
Prøvd med minicom?
Sist endret av nudo; 8. januar 2014 kl. 16:48.
Har det noe med at Onecall bruker roaming, selv i Norge?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
fungerer ikke med onecall! der har man ikke muligheten til å slå av pin. dette står i salgsannonsen også.
Vis hele sitatet...
Merkelig påstand. Hvordan har jeg klart det da? Magi?
Game disconnected
pokemon's Avatar
har onecall, og deaktivert pinkode...
Tok det herfra;https://www.facebook.com/onecallmobi...s/449208111471

ser at det går an deaktivere pin på microsim, så regner med det er det dere som får deaktivert har

Sitat av djxfade Vis innlegg
Merkelig påstand. Hvordan har jeg klart det da? Magi?
Vis hele sitatet...
du har sikkert micro-sim. eller tryllestav
Sist endret av mr.roundtree; 22. mars 2014 kl. 04:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.