Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1330
Så for ei uke eller to siden oppdaterte jeg min S4 til android 4.2.2 kitkat.
Etter dette så har den vært ekstrem treg og uresponsiv når det gjelder låseknappen og låseskjermen. Det tar lang tid og mange trykk før den reagerer. Når jeg taster inn tegnekoden lagger den inniblant.
Den store klokka under life companion henger ofte etter, mens den lille i hjørnet er korrekt, altså de viser to forskjellige tider.

Noen måte å fikse dette på?
Bare for å fyre i gang en skikkelig konspirasjonsteori har noe lignende skjedd med min Note 1 nå nettopp. Låseknappen og sensoren var først veldig upålitelig, nå funker den ikke i det hele tatt, telefonen har også begynt å restarte seg. Det kan jo være tilfeldig da :P
Jeg oppdaterte min S4 nå på søndag og har etter dette hatt problemer med at den mister dekning og må restarte telefonen for å få dekning igjen. Jeg har vært i kontakt med Samsung suport, og fikk beskjed om at telefonen må leveres inn til service, da telefonen kan ha tatt fysisk skade.
Håper det snart kommer en ny oppdatering, for virker som det kanskje er noen bugs i den siste oppdateringen.