Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1571
Har roota min HTC One og brukt Root Explorer til å slette stock apps. Men når jeg restarter telefonen så kommer alle appsa tilbake. Noen mulighet for å slette stock apps permanent?
Tror jeg har brukt en app som heter greenify eller noe, ellers ville jeg installert cyanogenmod..
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Søk etter egen uninstaller.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Har du standard eller custom ROM? På noen kan du avinstallere som vanlig bortsett fra at du får en advarsel, på noen trenger du eksternt program, osv...
Jeg har bare kjørt med denne: http://htconeroot.com/htc-one-root/h...ndowsmaclinux/ siden det var den enkleste måten og eneste fungerende (?). Lasta deretter ned appen 'Root Explorer' og avinstallerte stock apps med den appen.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Jeg tar utgangspunkt i at du har tatt back-up. Merk at jeg ikke tar ansvar for tapte data og at du gjør dette på ditt eget ansvar. (Du har antakeligvis hørt dette tusen ganger når du har lest deg opp, men det er en grunn til det.) Du bør også være klar over hva de forskjellige appene gjør, du vil for eksempel ikke slette «com.android.smspush».

Metode #1
Bruk en annen app som ligner.
Jeg har ikke prøvd denne, men den har god rating og anmeldelser.

Metode #2
Denne metoden kommer ikke til å avinstallere appene, men deaktivere dem permanent. For jeg antar at du vil ha dem bort fra appskuffen? Du kommer ikke til å tjene noe særlig på å slette dem om du ønsker en raskere telefon med noe særlig mer plass. (Hvorfor? post #13 for utdypende svar.)
Koble telefonen til PC-en og finn mappen til appene du vil avinstallere. Rename .apk-filen til .bak-fil.

Metode #3
Igjen. PÅ EGET ANSVAR.
Siste utvei.
Sist endret av Duckie; 24. februar 2014 kl. 22:23.
Sitat av Duckie Vis innlegg
Jeg tar utgangspunkt i at du har tatt back-up. Merk at jeg ikke tar ansvar for tapte data og at du gjør dette på ditt eget ansvar. (Du har antakeligvis hørt dette tusen ganger når du har lest deg opp, men det er en grunn til det.) Du bør også være klar over hva de forskjellige appene gjør, du vil for eksempel ikke slette «com.android.smspush».

Metode #1
Bruk en annen app som ligner.
Jeg har ikke prøvd denne, men den har god rating og anmeldelser.

Metode #2
Denne metoden kommer ikke til å avinstallere appene, men deaktivere dem permanent. For jeg antar at du vil ha dem bort fra appskuffen? Du kommer ikke til å tjene noe særlig på å slette dem om du ønsker en raskere telefon med noe særlig mer plass. (Hvorfor? post #13 for utdypende svar.)
Koble telefonen til PC-en og finn mappen til appene du vil avinstallere. Rename .apk-filen til .bak-fil.

Metode #3
Igjen. PÅ EGET ANSVAR.
Siste utvei.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for hjelpen! Da skal jeg prøve dette (på eget ansvar såklart)
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Har du fått noe resultat? Hvilke(n) måte(r) prøvde du?
Skulle ikke Android være så åpent?
Sitat av Goofygutt Vis innlegg
Skulle ikke Android være så åpent?
Vis hele sitatet...
Mye mer åpent enn iOS ihvertfall, selv om vi ikke burde ta den diskusjonen her
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Sitat av Goofygutt Vis innlegg
Skulle ikke Android være så åpent?
Vis hele sitatet...
Forskjell på rootet telefon med stock apps og stock ROM og rootet telefon med custom ROM. Også store forskjeller på Android-telefonene seg i mellom. Nexus er per definisjon eneste legitime referansemobiltelefon da de andre produsentene bare "låner" Android.