Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  424 53827
Sitat av ZELDUR Vis innlegg
Føler denne er relevant.
Vis hele sitatet...
SPOILER FRA DAGENS EPISODE (OBS!)

SPOILER ALERT! Vis spoiler
Helt enig, når han med AA-12 begynte å skyte trodde jeg han knerta Hank med første skudd.
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Jeg trodde at Hank skulle dø med en gang han andre begynte å skyte.. Men ikke vet jeg, var ihvertfall en veldig brå slutt på episoden.



Edit *Spoiler
Sist endret av DenNorskeste; 9. september 2013 kl. 16:34.
Feddiriko: Du har fortsatt 2 min å redigere posten på, anbefaler deg å gjøre det før du har spoilet serien for alle som kommer her i dag.

Edit: takk.
Sist endret av PerPerPerPer; 9. september 2013 kl. 16:36.
Prøvde å lage en egen tråd for diskusjon av serien med spoilers, men det ble visst ikke godtatt.

Anyway, bra det var fler enn meg som synes siste delen av episoden var noget usannsynlig. Dog ekstremt spennende. Satt å bet negler de siste minuttene. Satt med gåsehud oppover ryggen.

Det var også morro hvor lett Todd tok det på telefonen angående ordre om angrepet på Jessie. "Ok". Gikk ikke litt inn på han en gang.
Sist endret av Source; 9. september 2013 kl. 16:45.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Funnet meg haloween kostyme til i år hvertfall

http://bildr.no/thumb/MjFOeHZR.jpeg

Link til kostyme:

http://www.breakingbadstore.com/hazm...tails/28793774
Sist endret av Donhin; 28. september 2013 kl. 17:24.
Noen som vet når siste episoden blir lagt ut?
Gleder meg
Det er i kveld i usa/england så kommer den på streamingside i natt. sikkert klokken 3 i natt kan du se den på plusstube.
Var litt av en slutt. Vet ikke helt hva jeg skal si, tror jeg må la det synke inn litt.
Jeg likte slutten veldig godt, spesielt når
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Walt var ærlig med Skyler og fortalte hvem han egentlig gjorde alt for, nemlig seg selv.
Gåsehud.
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Var litt av en slutt. Vet ikke helt hva jeg skal si, tror jeg må la det synke inn litt.
Vis hele sitatet...
Second that.. Jeg..jeg..er deppa.
vi skulle hatt en breaking bad tråd her!

*spoiler
SPOILER ALERT! Vis spoiler

Syns det var trist da Walter brukte sin siste tid ved å oppleve rommet der det ble kokt meth. Når han holder gassmaska og handa og stryker over den store tanken. og plutselig ligger han på gulvet og er død.
Syns det var litt synd også at han ikke fikk tilbake resten av pengene som Nazi folka hadde.
Sist endret av vidarlo; 1. oktober 2013 kl. 13:20.
Sitat av cold Z Vis innlegg
vi skulle hatt en breaking bad tråd her!

*spoiler
SPOILER ALERT! Vis spoiler

Syns det var trist da Walter brukte sin siste tid ved å oppleve rommet der det ble kokt meth. Når han holder gassmaska og handa og stryker over den store tanken. og plutselig ligger han på gulvet og er død.
Syns det var litt synd også at han ikke fikk tilbake resten av pengene som Nazi folka hadde.
Vis hele sitatet...
Tror ikke du fattet hele poenget her, dude.
SPOILER ALERT! Vis spoiler

Siden du først som sist failet grasiøst med og lage en spoiler-tab ser jeg ikke vitsen til at jeg skal ha det, så here goes; Slik jeg oppfattet episoden var dette en måte å gjøre opp for det han har ødelagt, og ihvertfall ikke la tispa og naziene fortsette videre distribuasjon av produktet.


Trenger dog litt tid for å la episoden synke inn, er tre minutter siden rulleteksten rullet her.
Sist endret av vidarlo; 1. oktober 2013 kl. 13:20.
SPOILER! MEN HVEM BRYR SEG, ER VEL INGEN SOM GIDDER Å SITTE Å LESE OM SISTE EPISODE NÅR DE HELLER KAN SE DEN! SPOILER!
SPOILER ALERT! Vis spoiler

Hadde håpet på en slags reuinion mellom Walter og Jesse, eller at den ene av dem drepte den andre. Syntes det var litt kjedelig at ikke de fikk gjort opp, men var fortsatt en bra avslutning. Det var trist at dette var siste episode, men godt med en serie som gir seg før den går nedover.
Sist endret av vidarlo; 1. oktober 2013 kl. 13:21.
Svar til Søtmann og dere andre: (SPOILER, MARKER TEKST):

[COLOR="White"]Han får vel gjort sin hevn ved at Jesse er den eneste som er igjen, hvorpå Walt er skutt, så vil jo DEA tro at det er Jesse som har skutt alle sammen, og Jesse er jo ikke akuratt mesteren på å gjemme seg som Walt var?[/COLOR]
skriver ikke spoiler fordi: Hvem faen bryr seg? Dette er spoiler.
SPOILER ALERT! Vis spoiler

mozzie, du svarte ikke på det jeg snakka om. Jeg er seffølgelig enig i at nazi folka måtte dø for å ikke distributere stoffet videre. Jeg sa bare at det var trist da Walter gikk rundt i koke-rommet og stryker handa over den store tanken. Så var det jo de restende 70 million dollarene.

Er enig i at Walter og Jesse skulle blitt enige eller hvertfall snakket litt på slutten. De var tross alt gode venner i begynnelsen av hele serien så det hadde vært passende.

Heldigvis kommer det en nye serie som handler om Saul, men det er nok ganske ulikt breaking bad da hehe.
Sist endret av vidarlo; 1. oktober 2013 kl. 13:21.
En bedre måte for å skjule spoilere på, for framtiden, er spoiler kommandoen.


Den skrives slik:
(uten mellomrom i [ /spoiler])

Kode

[spoiler]Det er mange spoilere her i tråden[ /spoiler]
Og da får man slik:

SPOILER ALERT! Vis spoiler
Det er mange spoilere her i tråden


Svar til tråden:

SPOILER ALERT! Vis spoiler
Syns forresten slutten var veldig givende, det var godt å se Walt vise at han faktisk brydde seg om Jesse til siste slutt. Og måten han tok farvel med Skyler på, at han faktisk innrømmet at det var hans egoisme som drev methproduksjonen, ikke for å få penger til familien .
Sist endret av ZELDUR; 30. september 2013 kl. 23:00.
Satt igjen med en tåre i øyekroken etter dagens episode. Hvorfor i faaaaan måtte de avslutte tidenes beste serie?
Sitat av heihallohade Vis innlegg
Satt igjen med en tåre i øyekroken etter dagens episode. Hvorfor i faaaaan måtte de avslutte tidenes beste serie?
Vis hele sitatet...
Fordi produsentene har baller nok til å vite at alle gode historier må ha en slutt?

istedet for å tenke med lommeboka og melke et stadig tynnere plott til seertallene stuper og serien tilslutt blir kansellert av tvkanalen som betaler for moroa

men hey, det kommer en spin-off med Saul: http://en.wikipedia.org/wiki/Better_Call_Saul
hvis du liker og se utvanna shit, gå og se days of our lives ingen ende masse drama, synes det var veldig bra lengde på BB selv om jeg ikke var mega fornøyd med slutten, men den var bra.
Sist endret av Carlozero; 1. oktober 2013 kl. 00:41.
For en serie, og for en slutt..Synd at det er over, men hey, alt som er godt vil ende..Hva synes folket om den siste episoden? Selv satt jeg igjen med et smil om munnen. Føler at hendelsene i den siste episoden var helt riktig for serien..
Du skal nå være rimelig dum om du leser en tråd på forumet om Breaking Bad, og ikke har sett alle episodene.

da ber du om å bli spoilet
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Sitter Huell fortsatt i safehouset? Jeg vil faktisk tro det, ettersom Hank og Gomez var de eneste som visste hva de var etter, og agenten som passer på sikkert har streng beskjed om at han må bli der til "faren er over".


Passe saklig til teksten i spoileren
så hva anbefales nå når BB er slutt? sopranos og the oz er sett!
Sitat av Choobe Vis innlegg
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Sitter Huell fortsatt i safehouset? Jeg vil faktisk tro det, ettersom Hank og Gomez var de eneste som visste hva de var etter, og agenten som passer på sikkert har streng beskjed om at han må bli der til "faren er over".


Passe saklig til teksten i spoileren
Vis hele sitatet...
Å fy faen det der var grusomt å se på. Gråt inni meg da jeg så den videoen.
Sitat av Yayoisking Vis innlegg
så hva anbefales nå når BB er slutt? sopranos og the oz er sett!
Vis hele sitatet...
Game Of Thrones! Du kan storkose deg med tre sesonger før den fjerde kommer ut en gang om våren, den ligger der oppe med Breaking Bad for min del the Walking Dead, sesong 4 kommer straks ut, så det skal i hvert fall jeg se på!
Sist endret av Shitbreak; 1. oktober 2013 kl. 13:40.