Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1119
Noen som kan anbefale en trojaner for meg? En forholdsvis uskyldig en. Noe likt subseven. Som fungerer å bruke på en pc som kjører Vista. På jakt etter en som kan ta screenshot, kanskje webcam, og feks overvåke msn-samtaler. Mye av det samme som subseven, om jeg regner med er for utdatert (dog, jeg har ikke testet).
Håper noen har tips
For det første burde du oppdatere terminologien din. Det er helt klart at du er ute etter å LAGE ett trojan virus. Det programmet du nevnte er ett program for å styre "Trojan" viruset som du har GENERERT . Derimot er ikke programmet en trojan i seg selv men heller et RAT (Remote Administration Tool).

Det finnes mange ute på webben men de aller fleste er enkelt oppdaget av antivirus. Og de fleste antivirusene har generisk beskyttelse mot slike verktøy, det vil si at fordeom du lager ett trojan selv vil det nokk bli tadd av antiviruset.

Kan nevne noen ganske kjente:

Subseven
Pro Rat
Beast

mm...
Sist endret av Meanz; 3. juli 2010 kl. 22:40.
Trådstarter
20 7
akk for svaret! Det kommer ikke til å bli oppdaget av antivirusprogrammet, det skal gå bra. Så det eneste som gjenstår er å spørre om hvilket som er best å bruke til mitt formål?
Sitat av Meanz Vis innlegg
For det første burde du oppdatere terminologien din. Det er helt klart at du er ute etter å LAGE ett trojan virus. Det programmet du nevnte er ett program for å styre "Trojan" viruset som du har GENERERT . Derimot er ikke programmet en trojan i seg selv men heller et RAT (Remote Administration Tool).

Det finnes mange ute på webben men de aller fleste er enkelt oppdaget av antivirus. Og de fleste antivirusene har generisk beskyttelse mot slike verktøy, det vil si at fordeom du lager ett trojan selv vil det nokk bli tadd av antiviruset.

Kan nevne noen ganske kjente:

Subseven
Pro Rat
Beast

mm...
Vis hele sitatet...
Sorry for lang ventetid, men jeg anbefaler da ProRat

det kan fås gratis på www.prorat.net
Trådstarter
20 7
ok, takker! Spørsmål, jeg kan deaktivere antivirusprogramvaren på en maskin og aktivere serveren så den ikke sletter filen med en gang. Men vil det fjerne det etter det er aktivert også?
Høyst sannsynlig det ja!