Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 1794
Er det noen som vet om episode 13 sesong 3 er slutten på heile serien ?
hvorfor skulle det være det! Var en litt sånn avsluttningssekvens på slutten, men da slutter den med en del uoppklarte gåter. Skjedde jo ganske mye i den episoden som jeg vil ha svar på.
Trådstarter
5 0
Jeg har vartfall hørt at det skal være den siste episoden, og på alle sidene som viser når episodene kommer ut i USA slutter de på 13.. Håper vartfall ikke det var den siste : (
Jeg mistenker det var laget som en alternativ slutt pga manusforfatter streiken, men siden den er ferdig? fortsetter de vel som normalt.


På imdb er det ikke satt dato for episode 14 og videre, så muligheten for at det var en alternativ slutt er vel der.

http://www.imdb.com/title/tt0455275/episodes#season-3
Sist endret av Anders2205; 20. februar 2008 kl. 22:42.
Kan se ut til på imdb.com at det kommer flere episoder. . Link.
Trådstarter
5 0
Ja.. Jeg vet ikke jeg, håper det !
Ble jo sittende med fullt av spørsmål når episoden ble ferdig
Sist endret av 1ise; 20. februar 2008 kl. 22:45.
Due to the Writer's strike, there are only 13 episodes which have currently been produced for the third season. Although the strike was resolved on the 12th of February it is still unknown if, or when more episodes will be produced.
Vis hele sitatet...
Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/Prison_Break
Ministry of Love
sptz's Avatar
Det er jo planlagt 22 episoder? Hvorfor skulle de avslutte den tidligere da? Den har jo ganske jevne seertall i statene etter det jeg har fått med meg. Jeg synes det Carandiru fengsel inspirerte Sona funger/fungrerte overaskende godt. Har ikke sett episode 13, men gleder meg faktisk til det
Det er nok planlagt 22 episoder, men kuttet ned til 13 episoder pga streiken. Selv om streiken er over, har manusforfattere vel ikke skrevet ferdig med en gang? De trenger tid til å skrive.

Jeg håper at Heroes og Prison Break kommer tilbake snart
Trådstarter
5 0
Hoff.. Jeg kan nesten ikke vente : p
Sist endret av 1ise; 20. februar 2008 kl. 23:01.
kan jo ta sin tid. De sier at heroes kommer mest sannsynlig først på sensommeren. Weeds kommer i juni. Tar sikkert litt tid å skrive og produsere nå som streiken er over.
Sist endret av surre; 21. februar 2008 kl. 02:56.
▼ ... noen uker senere ... ▼
slapp av, det er bare en pirrings pause.....


nye episoder kommer fra og med 14 september
Det kommer ikke nye episoder, det kommer en ny sesong sier vi da.
det skal være 22 episoder i sesong 3, det er også snakk om en sesong 4, eller hvertfall "rykter"... føler prison break går i samme spor som "lost", men det håper jeg sannelig ikke...
ChS
Hestehandler
ChS's Avatar
Jeg så et intervju med han som skriver "prison break" for en stund siden. Opprinnelig ville han kun lage to sesonger. Nettopp for å unngå "lost fella". Det legger du også merke til på slutten av sesong to. Det skjer plutselig veldig mye på en gang for å skape mulighet for videre fremdrift.
Men ifølge ham kom det ikke til å bli mer en 3 sesonger...

Husker dessverre ikke hvor eller når jeg så dette intervjuet.
Sist endret av ChS; 12. mars 2008 kl. 16:23.
Prison Break hadde klart seg med 2 eller maks 3 sesonger. Lost har mer potensiale for og holde på noen sesonger mer vil jeg si.
Anders, det fins egen tråd om diskusjon rundt det...

Bzerk1337, har du noen kilder, hadde vært greit å se de.
Jeg slutta med lost på starten av tredje sesong. En gjeng på en øy, ok. Kult, hva skjer? Men så går det (over) 4 sesonger?! Når serien er ferdig må jo manusforfatterne virkelig ha presset ut safta, kan jo ikke skjønne noe annet?. Men selv syntes jeg den var ut når tredje sesong startet

Derimot Prison Break, den serien falt jeg for. Kraftig.

Ontopic:

Jeg regner med at den vil fortsette etter episode 13 i sesong 3, men har ikke anelse om vi får en sesong til.

Vil råde dere til å stikke innom denne av å til:

http://www.prisonbreakbuff.com/prison-break-season-4/
Sist endret av Doxn; 13. mars 2008 kl. 23:46.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hell yeah!! Prison Break season 4 kommer =)
Og det som jeg var bombe sikker på i sesong 3.... Sarah er ikke død hun kommer tilbake igjen....

gleder meg gleder meg
Sesongstart 1. September... Blir kos...
1 september i Usa eller i Norge også? :O
▼ ... noen uker senere ... ▼
I DAG?!!!

I norge? Hadde vært fett!!!
Kommer nok iløpet av dagen (til nedlasting). Når det kommer til norske kanaler har jeg ingen anelse om.
Iløpet av dagen? Den kommer i morgen, trodde folk hadde såpass peiling om tidsforskjellen at når PB sendes mandag kveld i statene er dette natt til tirsdag. De to episodene som sendes i natt og som er sesongstarten burde være ute på nettet rundt kl. 4.