Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2151
Hei i natten, alle sammen!

Jeg bare lurte på om det er noen som har noen "gode" sider eller kanaler til konspirasjonsteorier? Jeg har selvfølgelig googlet, søkt på youtube og generelt rota rundt på nettet og funnet en del lesbart og "bra". Føler nå at jeg har stagnert litt og søker dermed råd her inne. Jeg må innrømme at interessen min for dette ene og alene er for å få meg en god latter. Mang en gang har jeg fått hakeslepp over hva folk tror på og ikke tror på.

Jeg synes det er et utrolig fascinerende fenomen at det er en promille eller prosentdel av oss her på kloden som for eksempel fornekter Holocaust, månelandingen, at jorden er rund osv. Iblant finner jeg det helt nydelig å sette meg ned med et glass rødvin og høre på hvordan de argumenterer for sine meninger og hvordan de tenker! Det er stor, stor underholdning i mine øyne.

Håper inderlig på noen svar, så jeg får flere timer med underholdning i tiden som kommer!

Ha en god natt!
søk på reddit
BRAND ∞ STRONG
Her, Her, Her og her er det mye rart hvis trenger å slå i hjel litt tid
Konspirasjonsteori forumet på flashback har faktisk mange gode temaer & diskusjoner!
Nyhetsspeilet.no er jo alltid ett godt utgangspunkt for galskap ��
SKal du finne noe om konspirasjoner funker google dårlig desverre, prøv presearch eller duckduckgo. En fin dokumentar er Out Of Shadows, fint sted å begynne! Men spørs om du blir sittende å le se veldig mye i ettertid da.

Her har du link til den, du finner den såklart ikke på youtube eller google til tross for høy produksjonsverdi og troverdige kilder osv osv

https://rumble.com/v103kkb-out-of-sh...nd-contro.html
Sitat av folablakken Vis innlegg
Hei i natten, alle sammen!

Jeg bare lurte på om det er noen som har noen "gode" sider eller kanaler til konspirasjonsteorier? Jeg har selvfølgelig googlet, søkt på youtube og generelt rota rundt på nettet og funnet en del lesbart og "bra". Føler nå at jeg har stagnert litt og søker dermed råd her inne. Jeg må innrømme at interessen min for dette ene og alene er for å få meg en god latter. Mang en gang har jeg fått hakeslepp over hva folk tror på og ikke tror på.

Jeg synes det er et utrolig fascinerende fenomen at det er en promille eller prosentdel av oss her på kloden som for eksempel fornekter Holocaust, månelandingen, at jorden er rund osv. Iblant finner jeg det helt nydelig å sette meg ned med et glass rødvin og høre på hvordan de argumenterer for sine meninger og hvordan de tenker! Det er stor, stor underholdning i mine øyne.

Håper inderlig på noen svar, så jeg får flere timer med underholdning i tiden som kommer!

Ha en god natt!
Vis hele sitatet...

Blir overrasket over hvor overlegen du er for konspirasjonsteoretikere. Er det så mye værre enn å knaske piller, det er jo en konspirasjon i seg selv.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Skogen9900 Vis innlegg
Er det så mye værre enn å knaske piller, det er jo en konspirasjon i seg selv.
Vis hele sitatet...
Er det?
Piller har jo en umiddelbart god effekt på de fleste.
At det vil fucke opp livet dit ved feil eller langvarig bruk vet "alle", både leger og brukere.

Ser ikke helt hva som er konspirasjonsdelen ved dette, eller mener du at myndighetene bruker piller for å kontrollere befolkningen?
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Er det?
Piller har jo en umiddelbart god effekt på de fleste.
At det vil fucke opp livet dit ved feil eller langvarig bruk vet "alle", både leger og brukere.

Ser ikke helt hva som er konspirasjonsdelen ved dette, eller mener du at myndighetene bruker piller for å kontrollere befolkningen?
Vis hele sitatet...
Regner med han sikter til "Big Pharma"

For der er det jo selsvsagt ingenting mistenkelig.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Er det?
Piller har jo en umiddelbart god effekt på de fleste.
At det vil fucke opp livet dit ved feil eller langvarig bruk vet "alle", både leger og brukere.

Ser ikke helt hva som er konspirasjonsdelen ved dette, eller mener du at myndighetene bruker piller for å kontrollere befolkningen?
Vis hele sitatet...

For all del, er 100% enig i ditt første avsnitt.

Men konspirering krever fri tenkning, piller bedøver hjernen. Trådstarter er pillemann, med andre ord ikke en som tenker fritt.
Så hvorfor han basher ukonvensjonelle tankeganger forstår jeg ikke.

Om man definerer lsd som i pilleform vil jeg slette mitt innlegg.

Sitat av varmtarm Vis innlegg
Regner med han sikter til "Big Pharma"

For der er det jo selsvsagt ingenting mistenkelig.
Vis hele sitatet...
SSRI
Faen jævla antidepressiva, har ikke trua på masse medisinering av undommer.
Gir dem bagasje for resten av livet
Sist endret av Skogen9900; 16. juni 2022 kl. 22:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Skogen9900 Vis innlegg
For all del, er 100% enig i ditt første avsnitt.

Men konspirering krever fri tenkning, piller bedøver hjernen. Trådstarter er pillemann, med andre ord ikke en som tenker fritt.
Så hvorfor han basher ukonvensjonelle tankeganger forstår jeg ikke.

Om man definerer lsd som i pilleform vil jeg slette mitt innlegg.



SSRI
Faen jævla antidepressiva, har ikke trua på masse medisinering av undommer.
Gir dem bagasje for resten av livet
Vis hele sitatet...
Ja, mye trivelige situasjoner som oppstår også med rivotriler og xanax etc flytende rundt på gata og på resept også. Virkelig for samfunnets beste.

Hvis noen her faktisk er interressert i å finne ut hva som skjer her i verden, og ikke sitte å sikle å le som en retardert drittunge foran skjermen så kan man søke gjennom JFK filene og flere som har blitt declassified på www.projectapario.com

Ganske mye spennende man kommer over der med keyword search, prøv F.eks Propaganda, Tesla, Assassin etc etc. Krever at man faktisk må lese litt selv og bruke hodet, så det er nok ikke for alle her inne.
Sist endret av varmtarm; 16. juni 2022 kl. 23:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du kan jo ta en titt på gaia.com også, er litt variert men mye konspirasjonsprat.
nrgiseternal.com
4chan.org/x/
crazydaysandnights.net
Coast too coast radioprogram me konspiasjoner sinnsykt fett vess man troe på sånt i
Sist endret av Rognkjeksa; 17. juni 2022 kl. 13:39.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Tusen takk for svar alle sammen! Jeg forstår nå i ettertid at jeg burde ha trådd mer varsomt. Det var ikke meningen å gjøre narr av andre eller akseptere at noen av oss tror på noe som jeg selv anser som helt på trynet.

Som jeg nevner i mitt første innlegg så finner det bare utrolig underholdende å lese og høre hva og hvordan andre tenker og kommer frem til sine konklusjoner.

Når det gjelder at jeg er pillemisbruker (er narkoman og alkoholiker også), så forstår jeg ikke hvorfor det er relevant. Jeg endrer da ikke totalt mening om store, viktige, sentrale ting fordi jeg er påvirket av rus?
Jeg blir jo ikke rasist, mot likestilling, homofob eller synes Sylvi Listhaug er et godt menneske selv om jeg er dritings, høy, pillefjern etc

Ha en fin kveld!