Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2535
Inntatt til sammen nå 2,5g fleinsopp. Siste grammet tok jeg nå 00. Kan være verdt å legge med at jeg er en kvinne på drøyt 60kg. Har i utgangspunktet en avtale om å treffe noen kl 10 på dagtid i morgen hvor jeg er nødt til å fremstå 100% edru. Har jeg noen grunn til å bekymre meg? Om ja hvor mange timer burde jeg i så fall utsette. Hoderegning ikke lett. (beklager merkelig formulering her, jeg tripper dette var ikke så lett)
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
dette går fint, du er helt edru om 6-7 timer
xex
Trådstarter
55 9
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
dette går fint, du er helt edru om 6-7 timer
Vis hele sitatet...
Tusen takk!
Storetrær
Lycke's Avatar
Blir som regel veldig sliten i hodet dagen etter sopp, så kan være greit å ha en unnskyldning klar på hvorfor man er trøtt/har lite energi.
Sitat av Lycke Vis innlegg
Blir som regel veldig sliten i hodet dagen etter sopp, så kan være greit å ha en unnskyldning klar på hvorfor man er trøtt/har lite energi.
Vis hele sitatet...
Får helt motsatt,
Masse energi og en velt fin glow
Anonym bruker
"Vant Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
8-10 timer er du normal igjen
Edru kanskje, trøtt ja
Spiser jeg flein på kvelden har jeg så tankekjør, er shaky og har store pupiller til langt utpå neste dag når utmattelsen påtvinger kroppen min en tilstand av bevisstløshet.

Skjønner ikke hvorfor det er så populært å ta sopp/ syre på kvelden… Mye bedre å ta det 8 på morgenen en fridag med sol?
Den Tilregnelige
Wonko's Avatar
Nå er ikke dette svaret relevant for trådstarter da hun allerede er tilbake på bakken igjen, men for andre som leser tråden i fremtiden så er kanskje følgende grafer av interesse:




Kort fortalt viser grafen til venstre konsentrasjonen av Psilocybin i blodet etter inntak av 3-15 mg Psilocybin (rundt regnet 0.3 - 3.0g Spiss fleinsopp).

Til høyre ser man den subjektive "intensitetsratingen" for den enkelte brukereren plottet over tid etter inntak (0-400 minutter).

Som man kan se avtar rusen markant for selv de største dosene etter 5 timer, og alle har "landet igjen" etter ca 6.5 timer.

Kilde: Psychedelic effects of psilocybin correlate with serotonin 2A receptor occupancy and plasma psilocin levels (FIG 1).
Madsen et al., Nature Neuropsychopharmacology 44, pp. 1328-1334 (2019)
▼ ... over en uke senere ... ▼
xex
Trådstarter
55 9
Sitat av Relevant Vis innlegg
Spiser jeg flein på kvelden har jeg så tankekjør, er shaky og har store pupiller til langt utpå neste dag når utmattelsen påtvinger kroppen min en tilstand av bevisstløshet.

Skjønner ikke hvorfor det er så populært å ta sopp/ syre på kvelden… Mye bedre å ta det 8 på morgenen en fridag med sol?
Vis hele sitatet...
Selv synes jeg definitivt det er en mye bedre opplevelse med en tripp på dagtid om jeg har mulighet til å være ute i naturen.

Bor for øyeblikket derimot midt i et boligfelt og kjenner mange i området. Å gå utenfor døren er derfor ikke et alternativ for meg. Sover i tillegg ofte dårlig/lite på nattestid. Mtp. disse omstendighetene spiller det derfor liten rolle for meg når på døgnet jeg inntar psykedeliske stoffer (samt jeg ikke har muligheten til å ta det et annet sted eller plutselig kjenner på et ork for å ta med meg teltet og dra til fjells).
Men hvordan var turen?
xex
Trådstarter
55 9
Sitat av Mokkasinen Vis innlegg
Men hvordan var turen?
Vis hele sitatet...
Den var ok. Nå tok ikke jeg alt samtidig da og det har jo klart noe å si. Første gang jeg turet alene så ville ikke risikere noe. Gikk helt fint
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så mye pene og ryddige svar fra folk her.

Bir sånn når det står ""jeg er kvinne"

xDDDDDDDDDDDD
Anonym bruker
"Forbannet Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så mye pene og ryddige svar fra folk her.

Bir sånn når det står ""jeg er kvinne"

xDDDDDDDDDDDD
Vis hele sitatet...
Hva er er problemet? Forksjell på kjønn, hva er greia? Alle uavhengig kjønn bør få pent og innholdsvar i trådene sine.
Anonym bruker
"Ond Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva er er problemet? Forksjell på kjønn, hva er greia? Alle uavhengig kjønn bør få pent og innholdsvar i trådene sine.
Vis hele sitatet...
Ja, og det er vel det han prøver å få frem ved å skrive det.