Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1060
Kort sagt, hvor mange sopp pleier dere å ta?
De gangene jeg har tatt sopp var det hel og fersk sopp. Untatt et par ganger. Når dere tar sopp hele. Enten det er fersk eller de er tørkede og hele, hvor mange tar dere?
Første gangen jeg tok var det kun 17 stk. Ferske. Og det ble jeg skikkelig påvirket av.
Som oftest tok jeg 25 eller 30. Som ga en sterk virkning på meg.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tørk sopp, kjøp deg en god vekt. Antall er så meningsløst. Soppene kan være bittesmå og kjempestore.
Psykedelisk bakverk
Som sagt, stor forskjell på størrelse, men vanlig å beregne ca 25 sopp som et gram (tørket). Mine doser blir da på 35-125 sopp, alt etter hva jeg ønsker å oppnå, og i hvilken setting
Jeg har vært vant til at det er ca 30 ferske sopp på ett gram tørka. For å være helt presis 33 etter egne beregninger opp gjennom. Kommer seff an på størrelse, men som et gjennomsnitt. Andre innspill her?

Sitat av Arex_x Vis innlegg
Første gangen jeg tok var det kun 17 stk. Ferske. Og det ble jeg skikkelig påvirket av.
Som oftest tok jeg 25 eller 30. Som ga en sterk virkning på meg.
Vis hele sitatet...
Og ferske er vel kraftigere i virkning enn tørka? Eller? Innspill her?
Sist endret av Lignumvitae; 6. august 2020 kl. 17:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Psykedelisk bakverk
Fersk sopp er ikke sterkere nei, alt det gir er magetrøbbel
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tørk sopp, kjøp deg en god vekt. Antall er så meningsløst. Soppene kan være bittesmå og kjempestore.
Vis hele sitatet...
Det er også varierende innhold av psilocybin… så antall kontra vekt er hips om happ. Det er ingen fasit.

anbefaler å tørke fleinen
Anonym bruker
"Villig Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ehhhh jo, du turer hardere per fersk sopp enn med tørr.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ehhhh jo, du turer hardere per fersk sopp enn med tørr.
Vis hele sitatet...
Min erfaring også. Men ja, lettere å få litt vondt i magen.
Sist endret av Lignumvitae; 6. august 2020 kl. 19:55.