Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1841
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla. Bor i et nabolag som er rusbelasta og krimbelasta, orker ikke å bekymre meg hver gang jeg bestiller klær eller noe fra nett, om at det skal bli stjålet.

Har en slik kasse: https://www.jula.no/catalog/hage/ute...tkasse-017425/

Montert av kommunen.


Forrige kunne låses men det var så wrecked at den fallt ned.

Noen tips om det er lett å montere lås? eller bare mye styr?

for hvis ikke kjøper jeg låsbar postkasse for 300.

setter pris på svar, er ikke så veldig handy...
Jeg er handy, og har masse verktøy. Og personlig ville jeg droppa det og kjøpt en ny.
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Hvis du skal ha lås på denne postkassa må du nok trolig bore hull i både lokk og vegg slik at du får montert en lås. I tillegg til dette må du nok belage deg på å skjære et dugelig hull som kan brukes til å legge inn posten din i. Tror nok dessverre du kommer bedre ut av det med å investere i en bedre sikret postkasse.
Sist endret av m0b; 6. april 2022 kl. 02:44.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kjøper en ny for 300,- takk for tips folkens
Denne postkassa kan låses med hengelås. Tror det er en billigere løsning enn å bygge om den du har: https://www.clasohlson.com/no/Postkasse/p/40-7576
Lås spiller liten rolle i et rusbelastet området,da amfetamin junkisene drar opp den låsen kjapt som fy vis de tror det ligger noe av verdi der.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Sæd Vis innlegg
Lås spiller liten rolle i et rusbelastet området,da amfetamin junkisene drar opp den låsen kjapt som fy vis de tror det ligger noe av verdi der.
Vis hele sitatet...
Ja du sier noe der.
Men jeg kjenner alle Amf junkisene rundt her, ikke stort nabolag,
Så hvis det skjer, så vet jeg hvem jeg skal kødde med, banke på dør hos, evt stjele fra dem. De kommer aldri til å innrømme det, så da kødder jeg tilbake. Heldighvis kjenner jeg alle junkiene her.

Satser på ny postkasse.
Er jo ingen narkoman selv men tror hvis jeg skulle stjålet fra postkasser hadde dem med lås sett mye mer "appealing" ut enn de uten. Litt som å bryte seg inn i en tesla istedenfor en rusten 2004 honda.

Går det ikke an å få det levert til næreste butikk elns då?
Bare send posten til nærmeste post i butikk med Poste Restante.


Gjøres slik:

Bente Brev
Poste Restante
xxx postkontor/Post i Butikk
Postnummeret og sted til postkontoret /Post i Butikk.
(Det er postadressen til postkontor/Post i Butikk som må benyttes.)
Vis hele sitatet...