Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1613
Så første episode av Moon Knight på Disney plus i går kveld og ble mektig imponert. Flere som har sett den? Hva syntes dere?
Har ikke sett den men ble nesten fristet når jeg så den hadde typ 9 på IMDB enda jeg ikke liker marvel superhelt tull.
Trådstarter
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Har ikke sett den men ble nesten fristet når jeg så den hadde typ 9 på IMDB enda jeg ikke liker marvel superhelt tull.
Vis hele sitatet...
Se den, den første episoden handler mer om hvor kaotisk hovedkarakteren er, ikke så veldig mye superhelt tull.
Så den. Den lover godt, selvom jeg liker 60 minutters episoder enn 43 minutter episoder i serier.

Sitat av mordi123 Vis innlegg
Se den, den første episoden handler mer om hvor kaotisk hovedkarakteren er, ikke så veldig mye superhelt tull.
Vis hele sitatet...
Jeg føler liksom det er det nye kule.. å være rar/unormal.
Sist endret av Superspurv; 31. mars 2022 kl. 19:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.