Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1446
http://www.plnehry.sk/obsah.asp?ako=2
sinnsykt mange gode gamle shareware spill der
f.eks tank, space intruders, King's Quest Remake, mario land og bomberman
jeg vet språket kanskje er litt vanskelig å forstå
oldschool gamers burde dra dit.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Genialt! Kan aldri bli lei av gode gamle klassikere
Når vi er inne på gamle spill her vil jeg legge til:

The Underdogs

Denne er best med mange hundre, kanskje tusen spill som funker

Classic Trash

Denne har en del broken links og ikke så mange spill

Og hvis dette ikke er nok så ligger det en del linker på begge sidene der du finner flere sider med gamle spill.
Sist endret av Skulleye; 1. april 2002 kl. 02:39.
Gamle spill rocker bedre enn bestemor.

De har dybde, gameplay og ikke minst - grafikk som ser BRA ut (eller for tekstspill - FONT som ser bra ut )

En del nye spill som duger også da, som f.eks. nethack
Vi får vel nevne denne da.. er jo i samme sjanger. Da er vel alle klassikersidene samlet..
noob killer
elukS's Avatar
Opprinnelig postet av necro
En del nye spill som duger også da, som f.eks. nethack
Vis hele sitatet...
Yay

Endelig noen andre som er falt for Nethack's sjarm, sjekk også ut Falcon's eye versjonen, samme fyren som har laga den er med og lager en remake av klassikeren Ultima IV.

Retro-gamer scenen er i vekst!!!!
www.dosgames.com har alltid vært siden jeg har brukt, ser jo nå at den kanskje ikke var så bra alikavell
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen som vet hvor jeg kan få tak i x-com 1 Ufo Defense?
Endelig noen andre som er falt for Nethack's sjarm, sjekk også ut Falcon's eye versjonen, samme fyren som har laga den er med og lager en remake av klassikeren Ultima IV.
Vis hele sitatet...
NetHack er genialt... Men personlig synes noe av sjarmen er borte i Falcon's Eye. Hva skjedde med Home of the Underdogs forresten? Det var jo den ultimate siden for abandonware. Tror de hadde et par tusen spill.
Opprinnelig postet av Skulleye
Når vi er inne på gamle spill her vil jeg legge til:

The Underdogs

Denne er best med mange hundre, kanskje tusen spill som funker

Classic Trash

Denne har en del broken links og ikke så mange spill

Og hvis dette ikke er nok så ligger det en del linker på begge sidene der du finner flere sider med gamle spill.
Vis hele sitatet...
må nok skuffe deg skulleye theunderdogs er ikke å finne på sida si lenger, men det var desidert den beste abandonware sida. Foresten noen som vet om den er lagt ned, stengt ned eller flytta??
Hvorfor ikke bare besøke portalen over alle portaler? Abandongames.com. Sjekk IRC kanalen deres og forumet, der får du tak i det meste av gamle spill.
Hvorfor ikke bare besøke portalen over alle portaler? Abandongames.com. Sjekk IRC kanalen deres og forumet, der får du tak i det meste av gamle spill.
Vis hele sitatet...
Den siden der er jo ganske ubrukelig nå da. De fleste spillene jeg fant hadde ihvertfall bare en link til Home of the Underdogs. På IRC kan du nok finne det meste, men jeg der har du jo ikke beskrivelser av spillene, screenshots, osv.
Hey.......... har venta en stund på denne diskusjonen.
Har ikke orket å starte ny thread.....

Vet noen hva det gamle spillet der man er en bjørn i et tog og kjører rundt og henter frokostblanding eller korn eller noe sånt, heter?

Mener det er noe med honey(?).

Takkar og bukkar.
The Underdogs finnes fortsatt, på http://www.the-underdogs.org.
Jeg er uslåelig i Stunts ;P
Opprinnelig postet av Revellon
Hey.......... har venta en stund på denne diskusjonen.
Har ikke orket å starte ny thread.....

Vet noen hva det gamle spillet der man er en bjørn i et tog og kjører rundt og henter frokostblanding eller korn eller noe sånt, heter?

Mener det er noe med honey(?).

Takkar og bukkar.
Vis hele sitatet...
Det spillet var drit fett men husker ikke hva det heter sorry...
Jeg tror egentlig jeg har det ennå på en 486 maskin...
Opprinnelig postet av Vuggum


må nok skuffe deg skulleye theunderdogs er ikke å finne på sida si lenger, men det var desidert den beste abandonware sida. Foresten noen som vet om den er lagt ned, stengt ned eller flytta??
Vis hele sitatet...
Jeg har oppdatert linken nå, takk for infoen.
Opprinnelig postet av AdventureGamer
The Underdogs finnes fortsatt, på http://www.the-underdogs.org.
Vis hele sitatet...
takker for infoen