Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3229
Høres sikkert helt absurd ut.. greia er at hver jævla gang jeg har tatt lsd så virker det som om all slags kroppsvesker blir tyntflytende.. dvs. alt snørret som er å oppdrive i nesa "smelter"/løser seg opp og renner, enten det er bak eller ut. Og avføringen er.. om ikke skum, så er det nesten rennende batterisyre.. noen flere enn meg som opplever dette på LSD?
Normalt. Slutt og å spytte og å ta avføring på tur.
det må nok ut i de fleste tilfeller.. hehe:P
Får skumsprut og batterisyretendenser i ræven når jeg:
1.Er fyllesyk.
2.Når jeg våkner etter første omgang med søvn etter en lengre speed-session.
Prøv å drit før du tar LSD, eller i alle fall i løpet av den første timen etter du dropper. Ikke ta av helt med fruktspising og mat som kan gi løs mage, uansett hvor digg det måtte være.

Drite på LSD = bokstavelig talt holy shit

Eventuelt kan du spise brød, imodium og andre ting som gjør avføringen fastere. Google it!
Sist endret av TrippyKing; 14. april 2015 kl. 23:56.
Ganske likt det man kan oppleve på speed ja! Bare i mye større grad, og at det virker som det er en direkte effekt av at lsd'en er i kroppen.. det begynner alltid cirka 30-40 minutt etter dosering, og det varierer aldri.


Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Prøv å drit før du tar LSD, eller i alle fall i løpet av den første timen etter du dropper. Ikke ta av helt med fruktspising og mat som kan gi løs mage, uansett hvor digg det måtte være.

Drite på LSD = bokstavelig talt holy shit

Eventuelt kan du spise brød, imodium og andre ting som gjør avføringen fastere. Google it!
Vis hele sitatet...


Hehe, ser den.. selv det minste kroppslige utslipp kan være kjipt på LSD mao.. og det gjelder bare å gjøre det i min makt for å forhindre at det skjer under trippen.. og heller før!
Du burde prøve å drikke litt ingefærte. Ingefær hjelper veldig mot mucussproduksjonsjon.
Sitat av Obster Vis innlegg
Det jeg tror h*n prøver å si er at Ingefærte hjelper mot produksjon av avføring. Noe jeg aldri har hørt om før....
Eneste jeg vet er at ingefærte ikke er en magisk drikk som fjerner innholdet i kroppen uten at det skal komme ut noen plass.
Vis hele sitatet...
Er nok ikke avføring det er snakk om.
Sitat av Deagleflyndre Vis innlegg
Ganske likt det man kan oppleve på speed ja! Bare i mye større grad, og at det virker som det er en direkte effekt av at lsd'en er i kroppen.. det begynner alltid cirka 30-40 minutt etter dosering, og det varierer aldri.
Vis hele sitatet...
Haha, jeg måtte alltid på dass og drite etter å ha satt en kvarting speed. Folk er visst forskjellige. Gjelder nok LSD også. Er mulig å urinere og bæsje på LSD, men det krever stor konsentrasjon
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Er mulig å urinere og bæsje på LSD, men det krever stor konsentrasjon
Vis hele sitatet...
Dette var jeg ikke klar over. Har ikke debutert på syre enda, men regner med at jg må begge disse delene under en tripp da det varer opp til 12 timer. Hvorfor vanskelig ?
Sitat av [protus] Vis innlegg
Dette var jeg ikke klar over. Har ikke debutert på syre enda, men regner med at jg må begge disse delene under en tripp da det varer opp til 12 timer. Hvorfor vanskelig ?
Vis hele sitatet...
Kanskje omformulere meg litt. Går vanligvis greit å pisse! Men skal du drite blir det verre. Vet ikke hvorfor, men jeg har venner med samme erfaring, så jeg tror det er vanlig.

Det sies at den varer 12t ja, men du er ofte godt på tur ned etter kanskje 8 på vanlige doser. Da greier jeg å drite i alle fall. 8t uten å drite greier du vel, haha! hvis du likevel må, så vit at det er lett å få oppheng på dass. Tror jeg ble sittende en time en gang..


Lykke til på første trip. Mitt beste tips er legge minimal vekt på hva LSD-guruene her inne mener. Florerer mange fasiter på hvordan man skal og ikke skal ta LSD som er helt på jordet. For å ikke bli flamet må jeg vel si at det er noe bra info her og.