Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  43 11792
det har seg nå slik at min morfar har fått kreft i foten sin. han har startet på slik chemotherapy som jeg ikke kan tenke meg er noe digg..

han går på masse forskjellige andre medesiner ved siden av dette så lurte på om det er noen som vet noe konkret om dette kan være noe farlig? han har også diabetes.

vet ikke akkuratt hvordan medesiner han går på ved siden av, vet at det er noe blodtynnende middel + vanlige kreftmedesiner + diabetes medesin.


har snakket med min mor om dette å hun sa at morfar alltid har hatt lyst til å prøve å røyke hasj så vil gjerne at han får muligheten men som nevnt er jeg bekymret over at han kan reagere på det når han går på så mange andre medesiner..

setter pris på all info.

kan legge til at han røyker pipe så inntaksmetoden er ikke noe problem
Hvis det betyr at han har matlyst og ikke blir helt avkreftet er det absolutt verdt et forsøk. Canabis er medisin i andre land og det er det en grunn til. Når det er sagt er det marijuana som blir brukt, ikke hasj. Hvis det potensiellt kan redde liv, hvorfor ikke?

Håper morfaren din blir fort frisk.
Sist endret av Flaskeposten; 4. september 2012 kl. 13:50.
liker bass
Trådstarter
har desverre ikke noe tillgang på weed, har fått fikset noe veldig god hasj dog. ikke noe akerselven dritt.

vet man får det på resept i mange stater i usa, men får man da de vanlige medesinene i tillegg? piller altså
Det korrekte her er å be ham snakke med legen sin. Når det er sagt er det neppe cannabis som vil ta livet av ham, om han velgerå teste det. Det brukes i kombinasjon med diverse typer cellegift, for å dempe kvalme og ubehag forårsaket av medisinen. God bedring til morfaren din

Sitat av skepsis Vis innlegg
har desverre ikke noe tillgang på weed, har fått fikset noe veldig god hasj dog. ikke noe akerselven dritt.
Vis hele sitatet...
Det er ikke avgjørende at det er marihuana.
Sitat av skepsis Vis innlegg
vet man får det på resept i mange stater i usa, men får man da de vanlige medesinene i tillegg? piller altså
Vis hele sitatet...
Ja, det brukes i kombinasjon. Cannabis i seg selv kan ikke erstatte cellegift (selv om noen hevder det kan kurere både kreft og alskens annet).
Absolutt verdt et forsøk! Jeg tror det skal gå fint selv om han går på andre medisiner, men kan ikke si noe sikkert. Du må nesten spørre noen profesjonelle om det.


Sitat av Flaskeposten Vis innlegg
Når det er sagt er det marijuana som blir brukt, ikke hasj.
Vis hele sitatet...
Hasj kan da også fint brukes. I Norge er nok kanskje hasj det beste når det kommer til medisinsk virkning med tanke på at det inneholder mer CBD enn de meste av marihuananen i Norge.
har en kompis som har vert igjennom en helvetes heftig celle gift kur for en tid tilbake, hasj hjalp han veldig mye i denne perioden, han kuttet ut sterke medisiner når han kunne røyke, medisinene gjor han extremt loket, noen han ikke likte, hasj hjalp mot kvalmen og økte matlysten, var ikke snakk om å være skev hele dagen her, men et par trekk om morgene gjor at han følte seg mye bedre i en 8-9 timer, så absolut verdt et forsøk for din morfar, var snakk om hasj her, ikke weed...
liker bass
Trådstarter
takker for svar sålangt, tar med klumpen bort til han nå snart, gir tilbakkemelding her om det er noe interesse for det
Mongo på heltid
Soppsui's Avatar
Sitat av skepsis Vis innlegg
takker for svar sålangt, tar med klumpen bort til han nå snart, gir tilbakkemelding her om det er noe interesse for det
Vis hele sitatet...
Hva synes bestefaren din om at du driver med knark? Han tenke meg han ble proppet full av propaganda hele livet sitt, reefer madness å det hele.
Sitat av Soppsui Vis innlegg
Hva synes bestefaren din om at du driver med knark? Han tenke meg han ble proppet full av propaganda hele livet sitt, reefer madness å det hele.
Vis hele sitatet...
Enkelt og bare si man skaffet klumpen pga sykdommen han nå fikk. Alle ungdommer nå til dags skaffer cannabis med og trekke i et par tråder, er jo ikke rakettvitenskap.

Videre håper jeg kreften gir ser, har en difus hjernesvulst selv og er meget ugunstig og ha.
Håper på en oppdatering!
Sitat av Soppsui Vis innlegg
Hva synes bestefaren din om at du driver med knark? Han tenke meg han ble proppet full av propaganda hele livet sitt, reefer madness å det hele.
Vis hele sitatet...
Tror ikke han er så fordomsfull ang. det når han har lyst til å prøve det selv.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
semi-off-topic men
Sitat av skepsis Vis innlegg
kan legge til at han røyker pipe så inntaksmetoden er ikke noe problem
Vis hele sitatet...
Jeg er ingen ekspert på piperøyking (altså tobakk) men jeg er ganske sikker på at man ikke inhalerer noe særlig ved piperøyking? Kan godt hende jeg tar feil men syns jeg husker å ha lest noe om det, at man røyker mest for smakens skyld, og ofte bare har det i munnen, evt. litt i lungene

Bare tenkte det var greit å nevne siden ved cannabisrøyking må røyken ned i lungene for at virkestoffene skal bli tatt opp ordentlig (for best effekt burde man inhalere litt luft etterpå også, for at alt kommer ned og det fungerer bedre blandet med oksygen osv.)
Sist endret av lex123; 4. september 2012 kl. 17:07.
Sitat av lex123 Vis innlegg
semi-off-topic men


Jeg er ingen ekspert på piperøyking (altså tobakk) men jeg er ganske sikker på at man ikke inhalerer noe særlig ved piperøyking? Kan godt hende jeg tar feil men syns jeg husker å ha lest noe om det, at man røyker mest for smakens skyld, og ofte bare har det i munnen, evt. litt i lungene

Bare tenkte det var greit å nevne siden ved cannabisrøyking må røyken ned i lungene for at virkestoffene skal bli tatt opp ordentlig (for best effekt burde man inhalere litt luft etterpå også, for at alt kommer ned og det fungerer bedre blandet med oksygen osv.)
Vis hele sitatet...

Bare å legge til en avis-bong så er saken løst
Sitat av lex123 Vis innlegg
semi-off-topic men
Jeg er ingen ekspert på piperøyking (altså tobakk) men jeg er ganske sikker på at man ikke inhalerer noe særlig ved piperøyking?
Vis hele sitatet...
Det er helt riktig, man skal egentlig ikke gjøre det, men noen gjør det likevel. Krysse fingrene for at morfaren hans vet at hasj skal ned i lungene for å få en virkning.
Sitat av Badassjack Vis innlegg
Det er helt riktig, man skal egentlig ikke gjøre det, men noen gjør det likevel. Krysse fingrene for at morfaren hans vet at hasj skal ned i lungene for å få en virkning.
Vis hele sitatet...
Kan selv si at jeg røyker pipe, får da mer en nok tobakk og røyk i lungene. Føler også at det er serdeles sterkere en vanelige sigaretter.
Parkettetterligning
Tombøtte: man kan få røyk i lungene hvis man vil men mange mener at pipe er for smaken og vil ikke ha det i lungene derfor trekker de ikke ned.
Sitat av trappetryne Vis innlegg
Tombøtte: man kan få røyk i lungene hvis man vil men mange mener at pipe er for smaken og vil ikke ha det i lungene derfor trekker de ikke ned.
Vis hele sitatet...
Dette er vel mindre skadelig? sigarer er vel mindre skadelig en sigaretter også?
Jeg gikk på hard cellegift behandling i nesten 1 år i tillegg til store doser kortison.
Jeg selvmedisinerte med cannabis for min egen velvære, med full støtte fra endel av legene på kreftsenteret (off the record selvfølgelig)

Min erfaring er at hasj ofte kan virke litt mot sin hensikt når det gjelder å hjelpe på velværet under kreftbehandling.
Marihuana derimot hadde jeg veldig positiv effekt av både når det gjaldt psyken og matlysta!

Når man får diagnosen kreft er det en tung stein å ha i sekken, og for hva gjaldt meg ble steinen ennå tyngre når jeg røyka hasj, spesielt hasj av den gode sterke typen. Cellegifta tappa meg for krefter og hasjen gjorde meg bare ennå mer giddalaus.
Det skal sies at det hjalp mot kvalmen og svimmelheten!
Marihuana derimot gjorde meg glad, fikk opp matlysta og gjorde det enklere og holde hodet oppe!
I tillegg var det lettere å røyke dette "rent" uten så mye tobakk i.

Jeg var heldig og hadde mye gode kontakter på knall weed, og fant fort ut at det var de mest høyfrekvente typene som hadde best effekt.
Jeg fikk faktisk mer energi av å røyke, og var som regel høy som ei pære hver gang jeg fikk cellegift intravenøst hver 2. uke.
Legene og sykepleierne var ganske imponert da jeg satt å spiste brødskive samtidig som de pumpa cellegift i armen på meg.
Dette hadde jeg aldri klart om jeg så spiste alle de 3 forskjellige kvalmestillende tablettene jeg fikk på en gang, tro meg jeg prøvde og spøy regnbue..

Jeg støtter deg fullt i din idé om å la morfarn din få prøve cannabis som medisin for sin egen velvære under kreftbehandlingen.
Jeg snakker kun av egen erfaring når jeg sier at marihuana er mer gunstig enn hasj, og påstår på ingen måte at hasj er et dårligere alternativ!
Dette må morfar finne ut av på egen hånd, kanskje finner han ut at cannabis ikke er noe for han, men det er definitivt verdt er forsøk!

Cannabis er ikke en kur mot kreft, men som et supplement til kreftbehandling som kur mot mange av cellegiftens bivirkninger vil jeg anbefale dette på det varmeste.
Det er ikke for alle, da cannabis også har noen bivirkninger som mange kan finne like ubehagelige som bivirkninger av cellegift.
Om man sliter med dødsangst for eksempel, kan en seig bønne gjøre dette mye mye verre, spesielt om man ikke har røyka så mye før.

Ønsker deg og morfar lykke til
Burde vel gå greit, pluss at det vil ha en positiv virkning på hans diabetes, da cannabis er inflamatorisk og blodsukker senkende. Regner med at han er innlagt/blir behandlet på Oslo Universitetssykehus, da jeg ser du bor i Oslo, og der har de en omfattende ny kreft-behandling hvor de gir kreft-pasientene en medisin som heter Sativex. Sativex er rett og slett en munnspray som er et ekstrakt laget av to forskjellige cannabis-strains, for å opnå ønsket cannabiniod nivåer. Hvis han får en ønsket effekt av hasjen du gir han nå, kan din morfar kanskje søke om å få bruke denne medisinen. Da slipper du, og han, å bryte noen lover, og Sativex gir de samme virkestoffene som hasjen vil gi. Til de som lurer, inneholder Sativex alle cannabinodene, og inneholdet per spray (100 µL) 2.7 mg THC og 2.5 mg CBD
Sitat av Jokern92 Vis innlegg
Burde vel gå greit, pluss at det vil ha en positiv virkning på hans diabetes, da cannabis er inflamatorisk og blodsukker senkende. Regner med at han er innlagt/blir behandlet på Oslo Universitetssykehus, da jeg ser du bor i Oslo, og der har de en omfattende ny kreft-behandling hvor de gir kreft-pasientene en medisin som heter Sativex. Sativex er rett og slett en munnspray som er et ekstrakt laget av to forskjellige cannabis-strains, for å opnå ønsket cannabiniod nivåer. Hvis han får en ønsket effekt av hasjen du gir han nå, kan din morfar kanskje søke om å få bruke denne medisinen. Da slipper du, og han, å bryte noen lover, og Sativex gir de samme virkestoffene som hasjen vil gi. Til de som lurer, inneholder Sativex alle cannabinodene, og inneholdet per spray (100 µL) 2.7 mg THC og 2.5 mg CBD
Vis hele sitatet...
Sativex vil ikke gi han matlysten som man får av noe med noe litt sterkere selve rusen er også noe av det som hjelper på livskvaliteten som kan hjelpe han med å nyte flere ting, men hva man velger er vell opp til bestefar
Det er sannsynligvis bedre å snakke med noen profesjonelle, enn å ta tips fra anonyme på nettet som "mener å ha lest en gang.."
Så lenge alt kun er hypotetisk sett går det fint!
Sitat av Flaskeposten Vis innlegg
Bare å legge til en avis-bong så er saken løst
Vis hele sitatet...
Til bestefar?

Jeg hadde rullet en liten, helt standard joint, om det så i det heletatt kommer til at han vil prøve dette da.
Sitat av McLovin Vis innlegg
Det er sannsynligvis bedre å snakke med noen profesjonelle, enn å ta tips fra anonyme på nettet som "mener å ha lest en gang.."
Så lenge alt kun er hypotetisk sett går det fint!
Vis hele sitatet...
jea. TS sier at bestefaren går på ymse medisin, uten at TS helt vet hvilken. foreslår å spørre en med utdanning innen medisin og helse, ikke pro-legalise fjortiser på freak. sier ikke at alle her er det, altså. ser jo at det blant annet er en selvopplevd erfaring på førstesida, som for all del er interessant lesning. men poenget er at ingen her har hele bildet foran oss. ikke engang TS har det.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av alexanderb Vis innlegg
jea. TS sier at bestefaren går på ymse medisin, uten at TS helt vet hvilken. foreslår å spørre en med utdanning innen medisin og helse, ikke pro-legalise fjortiser på freak. sier ikke at alle her er det, altså. ser jo at det blant annet er en selvopplevd erfaring på førstesida, som for all del er interessant lesning. men poenget er at ingen her har hele bildet foran oss. ikke engang TS har det.
Vis hele sitatet...
så lenge du ikke vet nøyaktig hvilken medisin din bestefar går på, bør du holde deg langt unna å forsøke tilby eller overtale han til å prøve cannabis.

det er flere interaksjoner mellom cannabis og andre typer medisin som bestefaren din potensielt går på, f.eks antidepressiva (Fluoxetine, Disulfiram++) og sedative stoffer (barbituater).

be han ta det opp selv med legen sin, og om han mener det er forsvarlig nok å prøve kan du heller tilby han å skaffe varene for han.
liker bass
Trådstarter
var hos han i går, ba han snakke med legen sin først, men ga han en klump. han takket meg for denne og sa: da får jeg prøvd det og!

blir spennende å se om han får noe bra effekt i forhold til cellegiften og selve rusen.

skal holde dere oppdatert når jeg hører noe fra han.


somnium: har kikket gjennom skapet hans med medesiner, så ikke noe til noe antidepresiva, har litt peil på legemidler men ikke sån synkt,

tror nok han vil prøve selvom legen sier nei dog, kan vel være en del leger som bare er anti og? som sier nei selvom dette kunne hjulpet.

får krysse fingra..
Sitat av skepsis Vis innlegg
det har seg nå slik at min morfar har fått kreft i foten sin. han har startet på slik chemotherapy som jeg ikke kan tenke meg er noe digg..

han går på masse forskjellige andre medesiner ved siden av dette så lurte på om det er noen som vet noe konkret om dette kan være noe farlig? han har også diabetes.

vet ikke akkuratt hvordan medesiner han går på ved siden av, vet at det er noe blodtynnende middel + vanlige kreftmedesiner + diabetes medesin.


har snakket med min mor om dette å hun sa at morfar alltid har hatt lyst til å prøve å røyke hasj så vil gjerne at han får muligheten men som nevnt er jeg bekymret over at han kan reagere på det når han går på så mange andre medesiner..

setter pris på all info.

kan legge til at han røyker pipe så inntaksmetoden er ikke noe problem
Vis hele sitatet...
Din bestefar trenger all den støtte som finnes. Har du hørt om legemiddelet Marinol 2,5mg? De inneholder 2,5mg ren THC. Denne medisinen hjelper mot kvalme og smerter, men legen hans må søke Statens Legemiddel Verk på registreringsfritak for å få proof THC. Doserigen er opp til 20mg Marinol.
Håper dette kan hjelpe.

Sitat av skepsis Vis innlegg
det har seg nå slik at min morfar har fått kreft i foten sin. han har startet på slik chemotherapy som jeg ikke kan tenke meg er noe digg..

han går på masse forskjellige andre medesiner ved siden av dette så lurte på om det er noen som vet noe konkret om dette kan være noe farlig? han har også diabetes.

vet ikke akkuratt hvordan medesiner han går på ved siden av, vet at det er noe blodtynnende middel + vanlige kreftmedesiner + diabetes medesin.


har snakket med min mor om dette å hun sa at morfar alltid har hatt lyst til å prøve å røyke hasj så vil gjerne at han får muligheten men som nevnt er jeg bekymret over at han kan reagere på det når han går på så mange andre medesiner..

setter pris på all info.

kan legge til at han røyker pipe så inntaksmetoden er ikke noe problem
Vis hele sitatet...
Hei. Be din bestefar om å kontakte kreftlegen sin, da vil legen søke om Marinol kaps.på 2,5 mg THC. THC gir og veldig matkick, såkalt ´´munchies´´.
Marinol lages av SOLVAY. Lykke til.
Vet han hva han skal gjøre med denne klumpen da? :-P Blir det en rev eller brownies liksom? hehe..
Tror ikke det er så lurt å mikse hasj med masse forskjellige legemidler, men det har dere helt sikkert sjekket opp..
Ønsker han i alle fall god bedring!
Sitat av ksm61 Vis innlegg
Din bestefar trenger all den støtte som finnes. Har du hørt om legemiddelet Marinol 2,5mg? De inneholder 2,5mg ren THC. Denne medisinen hjelper mot kvalme og smerter, men legen hans må søke Statens Legemiddel Verk på registreringsfritak for å få proof THC. Doserigen er opp til 20mg Marinol.
Håper dette kan hjelpe.


Hei. Be din bestefar om å kontakte kreftlegen sin, da vil legen søke om Marinol kaps.på 2,5 mg THC. THC gir og veldig matkick, såkalt ´´munchies´´.
Marinol lages av SOLVAY. Lykke til.
Vis hele sitatet...
Flere rapporter påpeker at marinol er et mye dårligere alternativ enn naturlig cannabis. Buzzen man får - fra ren THC uten noen innblanding av andre cannabioler blir også beskrevet som svært ubehagelig av mange pasienter (med et mye større innslag av paranoia sjekk f.eks dette 5 minutters innslaget på youtube fra dokumentaren "Should I smoke dope").

Norml innlegg om Marinol

Ville med andre ord heller rådet morfar til å røyke noe kvalitetsgress kontra marinol. Marinol gir riktignok økt apetitt (på linje med naturlig cannabis), men går glipp av mange av de gode egenskapene til andre cannabioler (som CBD). Dessuten gir marinol en svært kjip buzz. Enkelte mener at noe av grunnet til marinol i det hele tatt ble et option er at buzzen er så kjip at misbrukerpotensialet på det illegale marked dermed er minimalt
Sitat av McLovin Vis innlegg
Det er sannsynligvis bedre å snakke med noen profesjonelle, enn å ta tips fra anonyme på nettet som "mener å ha lest en gang.."
Så lenge alt kun er hypotetisk sett går det fint!
Vis hele sitatet...
De profesjonelle vil vel bare si "nei fysj og fy, det kan du ikke drive med".

Holder meg selv borte fra slike ting, men hvis jeg får kreft eller blir dødssyk på andre måter så vil jeg sannsynligvis suge det i meg til den store gullmedaljen. Da skal jeg sannsynligvis uansett dø, så hva vil jeg ha å tape?
Håper du forklarte morfar hvordan du mekker ut beisen? Jeg husker iallefall første gangen jeg skulle mekke beis alene, gikk heller dårlig :P.

Jeg fikk mudern til å røyke under hennes første cellegift. Når kreften kom tilbake 3 år etterpå måtte jeg ut å handle til mudern. :P
Jeg har et spørsmål som kan passe i denne tråden: Hvis jeg (eller noen andre) har fått diagnosen uhelbredelig kreft, ville det da vært bedre å dø av heroinoverdose?
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Hva slags informasjon gav du bestefaren din om hasj og effekten? Forklarte du ham hvordan han skulle innta hasje? Sa du noe om dosering? Jeg synes det er leit om han blir dårlig fordi han røyker et helt gram første gangen, eller at han skal være helt uforberedt på at han kan få noia.
Sist endret av Mullah; 15. september 2012 kl. 16:32.
liker bass
Trådstarter
forklarte selvsagt hvor mye han skulle ta, og at han bare kan smuldre det opp å legge det i pipa si sammen med tobakk, skal tilbake hjem om noen uker så skal høre med han hvordan det går da
Er faktisk spent på svaret
Be han om å registrer seg på freak og lage en rapport, hadde vært litt spendene og lest om en newbie gamling som skal fyre opp.

Andre folk: Kan han røyke pipe så kan han røyke hasj, det er ikke noe heksekunst om han bare varme opp klumpen i pipe tobakken.

Ønsk han good luck

Sitat av Bendulf Vis innlegg
Jeg har et spørsmål som kan passe i denne tråden: Hvis jeg (eller noen andre) har fått diagnosen uhelbredelig kreft, ville det da vært bedre å dø av heroinoverdose?
Vis hele sitatet...
Nei.....
Om du får beskjed at du har feks; 1år på og leve, så må du gjøre det året det beste året du har hatt, og legge igjen gode spor etter deg selv.
Sitat av KaiN Vis innlegg
Om du får beskjed at du har feks; 1år på og leve, så må du gjøre det året det beste året du har hatt, og legge igjen gode spor etter deg selv.
Vis hele sitatet...
Store deler av dette året vil vel være et angst- og smertehelvete. Da kan man like gjerne sylte seg ned i narkoens rus.
Sitat av hemmeligegreier Vis innlegg
Store deler av dette året vil vel være et angst- og smertehelvete. Da kan man like gjerne sylte seg ned i narkoens rus.
Vis hele sitatet...
ikke vær så sikker på det, folk er forskjellige, noen klarer og tolerere det og leve den siste tiden av livet, mens andre klarer det desverre ikke og knekker sammen.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hvordan gikk egentlig dette?
▼ ... over en måned senere ... ▼
liker bass
Trådstarter
joda, fikk endelig pratet med morfar på på tomannshånd . han hadde røyka opp alt (over flere ganger) men hadde ikke fått noe serlig effekt mente han. var fornøyd med å ha få prøvd da

ordna han noe brunt, tenkte på å fikse han noen grammere med grønt til jul

han har sluttet med cellegift nå dog, får håpe jeg sparte han fra noen kvalme stunder
Sist endret av skepsis; 19. november 2012 kl. 13:55.
Sitat av skepsis Vis innlegg
joda, fikk endelig pratet med morfar på på tomannshånd . han hadde røyka opp alt (over flere ganger) men hadde ikke fått noe serlig effekt mente han. var fornøyd med å ha få prøvd da

ordna han noe brunt, tenkte på å fikse han noen grammere med grønt til jul

han har sluttet med cellegift nå dog, får håpe jeg sparte han fra noen kvalme stunder
Vis hele sitatet...
Hvordan inntok han denne klumpen? Og hvor mye tok han de gangene han prøvde det? Veldig interessant å lese om "gamlinger" som faktisk prøver å leve litt de siste årene sine!
Og kommer han til å reagere positivt på at du gir han mer til jul? Eller tror du han har fått nok allerede?
Sitat av Bendulf Vis innlegg
Jeg har et spørsmål som kan passe i denne tråden: Hvis jeg (eller noen andre) har fått diagnosen uhelbredelig kreft, ville det da vært bedre å dø av heroinoverdose?
Vis hele sitatet...
Jeg vet ingenting om heroin, men ville nok tatt meg en tur på mdma, typ 250-300 mg og gått igjennom frykten for dette. Og seff samtidig meditert med blind for øynene i det meste av turen. Evt sett meg i speilet på det området du/den har fått kreft. Da det har en slags healende effekt med speilarbeid under mdma.

Google søk på Mdma og kreft
https://www.google.com/search?q=mdma...hrome&ie=UTF-8
liker bass
Trådstarter
han røykte det i pipa si, min morfar er en mann av få ord så er litt vanskelig å få han til å prate :P håper han vil ha mere da, siden ha sa han ikke merket noe serlig effekt, kan være han tok litt lite i pipa elns.

viste han ca hvor mye han skulle ta, men kan jo være han har glemt/missforstått meg,
Er jo typisk at folk ikke merker noe de første gangene dem røyker også.

Kan hende har han ikke mekket godt nok mekk?
Sist endret av Bearass; 19. november 2012 kl. 15:30.
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Det å mekke godt nok mekk tror jeg ikke er problemet. Første gang jeg og en kompis fikk effekt (etter å ha røyka sikkert fem ganger før) hadde vi verken tobakk eller rullepapir (og vi kom ikke på at vi kunne lage bong). Vi smultra bruningen opp, rulla i a4-papir. Ble hinsides fjerne.