Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1944
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg og en kamerat skal teste oxy for første gang i uken som kommer.

1 Er 10 mg en grei startdose? Jeg har litt mer toleranse en han. Paralgin og Tramadol. Har spist 600 mg tramadol i dag

2. Snorte eller droppe. Dette er ikke kapsler så regner med at det er depot. Vi er veldig glad i ett kick så om noen mener vi bare bør svelge pillen hel må de ha gode argumenter.

3. Om vi ikke oppnår ønsket rus hvor lenge må vi avvente før vi tar mer?

4. Hvor lenge varer rusen og kan vi redosere etter noen timer. Altså kanskje 40 mg hver i løpet av en lang dag?

5. Om vi tar dette om ettermiddagen går det vel fint å ta vår daglige benzo dose på morgenen. Begge to er innspist
Jeg og en kamerat skal teste oxy for første gang i uken som kommer.

1 Er 10 mg en grei startdose? Jeg har litt mer toleranse en han. Paralgin og Tramadol. Har spist 600 mg tramadol i dag

- På felleskatalogen står det at startdose for opioidnaive er mellom 10 mg og 20 mg fordelt over 2-6 doser i døgnet.
Start lavt og kjenn etter.

2. Snorte eller droppe. Dette er ikke kapsler så regner med at det er depot. Vi er veldig glad i ett kick så om noen mener vi bare bør svelge pillen hel må de ha gode argumenter.

- Er det Reltebon eller OxyContin?
Forskjellen er at Reltebon har bindemiddel som gjør det umulig og snorte/ -skyte for de som gjør det. Blir gele ved fukt.
OxyContin derimot, er bare og suge av ytre farge og knuse den tørkede pillen og dra i nesa, da blir det et kick og varigheten blir 3-4 timer ca. «doseavhengig»

3. Om vi ikke oppnår ønsket rus hvor lenge må vi avvente før vi tar mer?

- 20 min ca hvis det er snorting.
Ca en time hvis den svelges vanlig.
Ca 30 min hvis man «dropper» den.

4. Hvor lenge varer rusen og kan vi redosere etter noen timer. Altså kanskje 40 mg hver i løpet av en lang dag?

- Bare og kjenne på formen når det dabber av litt, og juster 5-10 mg hver 2-5 time, avhengig av toleranse self.

5. Om vi tar dette om ettermiddagen går det vel fint å ta vår daglige benzo dose på morgenen. Begge to er innspist

- Noe oxy kan henge igjen, men med terapeutiske doser benzo dagen etter burde ikke være noe problem. Bruker selv 5-10 mg Valium om morgenen og går på Oxy.

Have fun and take care
Sist endret av svartemaja; 25. januar 2020 kl. 04:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for informativt svar. Snortet/droppet 4x10i løpet av 6 timer i går. Fikk grei form, men langt fra forventet utifra beskrivelser.

Hvilken form får jeg om jeg bare svelger en 40 og lar depotet gjøre jobben?

Om jeg snorter neste gang skal jeg ikke vente en time før jeg fyller på om jeg ikke får godformen
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Helt ærlig så fortrekker jeg bare å svelge dem. Evt knus først og ha i rizla for raskere effekt hvis det er depot.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kanskje et dumt spørsmål, men hvilken rus oppnås ved oxy?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kanskje et dumt spørsmål, men hvilken rus oppnås ved oxy?
Vis hele sitatet...
Eufori.
Sitat av Antidote Vis innlegg
Eufori.
Vis hele sitatet...
Nå har jeg prøvd 40 mg to ganger på noen dager. 1. Gang 4x 10 mg, knuste pillen og sniffet 10 mg etterfulgt av en dropp på 10 mg en time senere. Gjentok dette 3 timer etterpå.

I dag svelgte jeg bare pillen helt vanlig.

1. Gangen opplevde jeg velbehag etter jeg hadde redosert med 10 mg

2. Gang kom toppen etter 3 timer. Ble ganske fjern/stein
noe de jeg pratet med på telefonen bekreftet. Men ingen eufori

Nå forventet ikke jeg noe Molly eufori, men etter alt jeg har hørt om oxy hadde jeg store forventninger. Er konklusjonen enklekt å greit at jeg har tatt for lite? Har veldig respekt for Oxy pga det jeg har lest. Men vil gjerne oppleve å få max ut av det neste gang.
▼ ... over en uke senere ... ▼
3. gangen gikk det rektalt, desidert en beste rusen