Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1557
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
God søndag folkens.
Er det noen som har erfaring med søvnpreparatet Doxylamine?
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, fikk forstoppelse, ekstremt tørr munn og en hangover fra helvete. Begrenset hypnotisk effekt, omtrent ingen angstdemping. Drittpreparat for min kropp.
Lykkelig pessimist
Shlask's Avatar
Brukte Kirkland sin type, kjøpt fra USA. Ble trøtt, og fungerer mye bedre enn melatonin. Brukte da 2 tabletter og ble trøtt innen en halvtime. Har prøvd flere enn 2 i perioder, og det har bare ført til restlessness og krampelignende-trekk i bena.
Anbefaler Atarax (Hydroxyzine) 25mg. Antihistamin som er enkelt å få skrevet ut av lege.

Fungerer veldig bra med få/ingen bivirkninger
Sist endret av krystallkongen; 16. desember 2019 kl. 15:10.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Atarax ga meg blodtrykksfall så jeg besvimte (for første gang) når jeg reiste meg. I tillegg en typisk antipsykotisk apedop-følelse frem til kvelden neste dag. Folk er forskjellige, Kvetiapin funker bedre for meg selv om det også funker delvis som et antihistamin.
Jeg anbefaler kun på bakgrunn av personlige erfaringer, jeg er sikkert og visst ikke helsepersonell av noe slag

Kjipt at du fikk kraftige bivirkninger!