Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3685 722857
Sitat av |d13m0b Vis innlegg
maxmekker: Du kan i alle fall glemme å mine litecoins med den riggen der. Får ikke mange tusen hasher i sekundet ut av CUDA-kortene, du bør ha et kort som støtter OpenCL. Vanskelighetsgraden for Bitcoin gjør det også heller lite effektivt å mine med skjermkort. Til dette er ASIC/Qtex mer egnet, men igjen uegnet til litecoin.
Vis hele sitatet...
Dette er bare pirk, men jeg er rimelig sikker på at 560Ti støtter OpenCL.
Er det noen som vet om trygge selgere som kan "kjøper" 1-5bitcoins i cash? I oslo distriktet?
Sitat av Ozma Vis innlegg
Dette er bare pirk, men jeg er rimelig sikker på at 560Ti støtter OpenCL.
Vis hele sitatet...
http://compubench.com/device-environ...onfig=11906157

Det ser ut til at du har rett! Det kan være at den vil kunne brukes av for eksempel cgminer, men de aller fleste bruker cudaminer når det kommer til nvidia.
Warz's Avatar
Trådstarter
Sitat av Ajesto Vis innlegg
Er det noen som vet om trygge selgere som kan "kjøper" 1-5bitcoins i cash? I oslo distriktet?
Vis hele sitatet...
Kanskje du kan finne noen her: https://localbitcoins.com/
Vi er farlige nær $1000 nå.

$980 på MtGOX.

Spørs om mine 0,01 BTC blir verd noe snart
Min 1 BTC som jeg kjøpte for 150$ er nå verdt 1350$
Har vært god med gamblingene og fulgt med når pumpsa skjer
Liker utviklingen til LTC. Go go go! Glad jeg kjøpte da den var på $13.

BTC runder forhåpentligvis $1000 på Gox i dag.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Problemet med LTC og BTC er jo at når de stiger så stiger de jo egentlig ikke så mye. Per nå, i det korte løp.

Hvis man heller sitter de coinsa som er under dollarn per... Da kan man hente en sinnsvak profitt. Selvfølgelig burde man passe på at det ikke er premina currency og at den faktisk er grei.
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Sitat av Solaced Vis innlegg
Min 1 BTC som jeg kjøpte for 150$ er nå verdt 1350$
Har vært god med gamblingene og fulgt med når pumpsa skjer
Vis hele sitatet...
Og hvor mener du at du får solgt en bitcoin for 1350 USD?
Warz's Avatar
Trådstarter
Da jeg spådde $1000 i løpet av 3 år i april hadde jeg aldri forestilt meg at det ville skje allerede i 2013. Men nå er vi her. $1000 folkens! Bitcoin slutter aldri å overraske.

I åpningsinnlegget var kursen $0.84, vi har altså hatt over 100000% prosent avkastning. En investering den gang på 1000 kroner ville gjort deg til millionær i dag. Fra tusen til million på bare 2 år.

Nå blir det PARTY!!!

Etter at vi nå rundet $1000 skyter verdien i været!
$1025 akkurat nå.
Sitat av Warz Vis innlegg
Da jeg spådde $1000 i løpet av 3 år i april hadde jeg aldri forestilt meg at det ville skje allerede i 2013. Men nå er vi her. $1000 folkens! Bitcoin slutter aldri å overraske.

I åpningsinnlegget var kursen $0.84, vi har altså hatt over 100000% prosent avkastning. En investering den gang på 1000 kroner ville gjort deg til millionær i dag. Fra tusen til million på bare 2 år.

Nå blir det PARTY!!!

Vis hele sitatet...
Gratulerer, Warz! Regner med du har tjent litt på dette Dette er stort! Gleder meg allerede til $10000
Får lønn om to dager, og hadde tenkt å investere litt da. Typisk at verdien skyter i været akkurat nå. Men forhåpentligvis er det ikke slutt enda
Sitat av Olympic Vis innlegg
Og hvor mener du at du får solgt en bitcoin for 1350 USD?
Vis hele sitatet...
Han skriver jo at han har vært god med gambling, altså day-trada seg opp til 1300$.
Sitat av Warz Vis innlegg
Da jeg spådde $1000 i løpet av 3 år i april hadde jeg aldri forestilt meg at det ville skje allerede i 2013. Men nå er vi her. $1000 folkens! Bitcoin slutter aldri å overraske.

I åpningsinnlegget var kursen $0.84, vi har altså hatt over 100000% prosent avkastning. En investering den gang på 1000 kroner ville gjort deg til millionær i dag. Fra tusen til million på bare 2 år.

Nå blir det PARTY!!!

http://i.imguyfFuSBr.gif
Vis hele sitatet...
Kan jeg få spørre om hvor bange BTC du har?

Sitat av Bombasa Vis innlegg
Tror det aldri vil bli noe stort ut av det egentlig.
Ikke i en så stor skala at det vil ha noe som helst og si for økonomien i verden nå uansett.
Vis hele sitatet...



____________
Hvor mye tror dere 1 BTC er verdt når grensen for antall BTC er nådd?
Sist endret av pbc; 27. november 2013 kl. 17:04.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av TopGun Vis innlegg
Får lønn om to dager, og hadde tenkt å investere litt da. Typisk at verdien skyter i været akkurat nå. Men forhåpentligvis er det ikke slutt enda
Vis hele sitatet...
I følge all logikk, forskning og økonomisk historie så er det nå du IKKE skal kjøpe deg inn. Det er mine 5 cent.
Price (BTC) 30.073 for 1 LTC hvordan kan dette stemme? eller leser jeg denne grafen HELT FEIL?


http://puu.sh/5uQ87.png
Sist endret av pbc; 27. november 2013 kl. 17:31.
Sitat av pbc Vis innlegg
Price (BTC) 30.073 for 1 LTC hvordan kan dette stemme? eller leser jeg denne grafen HELT FEIL?


http://puu.sh/5uQ87.png
Vis hele sitatet...
Det er nok omvendt. 30 ltc for en 1 btc
Sitat av pbc Vis innlegg
Price (BTC) 30.073 for 1 LTC hvordan kan dette stemme? eller leser jeg denne grafen HELT FEIL?


http://puu.sh/5uQ87.png
Vis hele sitatet...
På BTC-e koster det 34 LTC for 1 BTC.

Hvis du leser motsatt at det koster 34 BTC for 1 LTC, så leser du nok feil

Fikk akkuratt pengene mine inn på BTC-e.com, brukte international wire transfer, tok 7 dager.
Valgte å gjøre det istedenfor å kjøpe fra bitmynt.no når de kosta 500$, oh lawd.

Får satse på et crash så jeg kan kjøpe meg inn ;p
Sist endret av SJefen; 27. november 2013 kl. 17:42.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Jeg ble nesten en smule emo når btc føyk forbi tusen. Angrer dog på at jeg ikke kjøpte enda mer megacoin, har mer enn tidoblet seg de siste dagene.
Jesus, hvor lenge tør jeg holde BTC og LTC? Invisterte noen tusen tidligere i år, nå er summen seks-sifret.
Ser ikke for meg annet enn at det vil stige i årene fremover, men man vet aldri...
Sist endret av TylerDurden; 27. november 2013 kl. 17:57.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av Apraksin Vis innlegg
Jeg ble nesten en smule emo når btc føyk forbi tusen. Angrer dog på at jeg ikke kjøpte enda mer megacoin, har mer enn tidoblet seg de siste dagene.
Vis hele sitatet...
Jeg sitter i FTC akkurat nå. Er oppe rundt 57% fra i går
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Jesus, hvor lenge tør jeg holde BTC og LTC? Invisterte noen tusen tidligere i år, nå er summen seks-sifret.
Ser ikke for meg annet enn at det vil stige i årene fremover, men man vet aldri...
Vis hele sitatet...
Du kan jo kanskje tjene dobbelt så mye om du venter, men samtidig kan sitte med skjegget i postkassa og angre for at du ikke solgte de når de var verdt millioner...

#Thugchoice
Sitat av uaexed Vis innlegg
I følge all logikk, forskning og økonomisk historie så er det nå du IKKE skal kjøpe deg inn. Det er mine 5 cent.
Vis hele sitatet...
Kan du utdype dette?

Minner om det folk sa helt i begynnelsen av tråden, man vet jo tross alt ikke hvordan utviklingen vil fortsette. Og jeg tror dette er langt i fra toppen av hva BTC kan være verdt i fremtiden.

Kjøper ikke for mer enn jeg har råd til å tape uansett. Tanken var å kjøpe litt, og bare ha de stående en stund. Skal ikke drive å trade, osv.

Men for all del, jeg har ikke peiling på økonomisk historie, så kan godt være du har rett.
Sist endret av TopGun; 27. november 2013 kl. 18:13.
LTC på ca 30$ as we speak, BTC over 1000$. Ladies and gentlemen, århundrets investering! Er toget kjørt? I don't care, jeg kommer til å SITTE, med is i magen -- i lang tid fremover.

Vi snakkes enten på BTC100,000$ eller BTC 0.1$
Sitat av d4h1e Vis innlegg
Det er nok omvendt. 30 ltc for en 1 btc
Vis hele sitatet...
Åja, så om jeg hadde kjøpt den 17 nov så hadde jeg fått 124 LTC for 1 BTC



http://puu.sh/5uS0V.png
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av TopGun Vis innlegg
Kan du utdype dette?

Minner om det folk sa helt i begynnelsen av tråden, man vet jo tross alt ikke hvordan utviklingen vil fortsette. Og jeg tror dette er langt i fra toppen av hva BTC kan være verdt i fremtiden.

Kjøper ikke for mer enn jeg har råd til å tape uansett. Tanken var å kjøpe litt, og bare ha de stående en stund. Skal ikke drive å trade, osv.

Men for all del, jeg har ikke peiling på økonomisk historie, så kan godt være du har rett.
Vis hele sitatet...
Fordi det er gjerne slik at når noe har rukket å komme skyhøyt at flere får øye for det. Det er gjerne da de som har sittet lenge i det trekker seg ut. Selvfølgelig trenger ikke dette å være tilfelle, men jeg ville vært på den sikre siden. Dette er selvfølgelig dumt hvis det skulle vise seg at BTC fortsetter på sin skyreise.

Økonomi er såpass nytt og særlig cryptocurrency at man har ikke noe håndfast å slå i bordet med.
jepp, hehe.
Begynner nesten å angre på at jeg ikke tok vare på mine ltc, men via å daytrade mellom btc og ltc i to dager med kun 2 btc klarte jeg å tjene 1.4btc, så får si meg fornøyd
Sitat av uaexed Vis innlegg
I følge all logikk, forskning og økonomisk historie så er det nå du IKKE skal kjøpe deg inn. Det er mine 5 cent.
Vis hele sitatet...
All logikk, forskning og historie har talt for det motsatte av hva vi som nå har tjent en liten formue på bitcoins har valgt å gjøre.

Bitcoins har aldri fulgt spillereglene.
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
All logikk, forskning og historie har talt for det motsatte av hva vi som nå har tjent en liten formue på bitcoins har valgt å gjøre.

Bitcoins har aldri fulgt spillereglene.
Vis hele sitatet...
Akkurat. Går heller inn med penger jeg faktisk har råd til å tape, enn å sitte og angre som en hund om/når verdien mangedobler seg.
Sitat av Olympic Vis innlegg
Og hvor mener du at du får solgt en bitcoin for 1350 USD?
Vis hele sitatet...
Jeg har kjøpt på drop og solgt på høyt og tjent meg oppover. Har mer enn en bitcoin nå
Hvis dere skal invistere i en altcoin, hvilken ville dere valgt nå og hvorfor?
Kjøpte meg inn i LTC nå for 25$ men siden den har vokst såpass i verdi fort er jeg litt skeptisk.
Megacoin og Quarkcoin kanskje
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Bitcoins har aldri fulgt spillereglene.
Vis hele sitatet...
Aksjer som har flydd i været har heller aldri fulgt spillereglene. Der hvor det er et incentiv om å tjene store penger med høy risiko gjelder ikke logikk. Det er derfor jeg sa at all logikk, og jeg nevnte vel å at det er svært vanskelig å skulle bedømme noe man ikke har mye kunnskap om.
Sist endret av uaexed; 27. november 2013 kl. 19:20.
Sitat av Solaced Vis innlegg
Megacoin og Quarkcoin kanskje
Vis hele sitatet...
Hvorfor akkurat disse?

Om han allerede har LTC og det er sant at NMC kommer til MtGox også, så vil nok NMC være det jeg ville gått for.

Tidligere i år var jeg også altcoin akrobat, det blir bare stress og rot, så nå holder jeg meg kun de jeg mener har en garantert fremtid; nemlig BTC og LTC.
Selvfølgelig om en har tid og interesse nok så kan det være morsomt å sjonglere med altcoins, men en bli fort lei.
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Tidligere i år var jeg også altcoin akrobat, det blir bare stress og rot, så nå holder jeg meg kun de jeg mener har en garantert fremtid; nemlig BTC og LTC.
Vis hele sitatet...
Og hvorfor mener du LTC garantert har en fremtid? Hva gjør LTC som BTC ikke gjør?
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
@TylerDurden hvordan kan btc ha en fremtid når den er vurdert svært høyt? Skal alle som selger varer med btc være nødt til å ha dynamisk-kodede priser som baserer seg på USD/BTC?

Selvfølgelig vil mBTC spille inn her, men altså, hvis man tenker fra en selgers perspektiv så blir det altså slik at man må ha dynamiske priser. Det vil ikke være så vanskelig å skulle kode seg fram til dette, men det vil gjøre det litt mer fjernt for menigmann.
Gratulerer, WarZ.

Svingningene er enorme. Håper du smiler hele veien til banken. Regner med du ikke selger unna hele lommeboka med BTC. Igjen, gratulerer. Glad på dine vegne.
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Hvorfor akkurat disse?
Vis hele sitatet...
LTC og NMC er en sikker vinner. Trodde han kanskje var ute etter å satse litt på de andre altcoinsa som ikke er like populære.
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
De 3 største cryptocurrenciene er BTC, LTC og PPC. Enorm økning på dem alle.. gudd løkk
Sitat av burgernerd Vis innlegg
Og hvorfor mener du LTC garantert har en fremtid? Hva gjør LTC som BTC ikke gjør?
Vis hele sitatet...
Jeg sa at begge hadde en fremtid, jeg tok med LTC mtp. at MtGox har igjen å integrere LTC.


@ uaexed, ser ikke noe problem med dynamisk kodede priser, Sturle's simple side klarer dette lett. Tror ikke det er noe mere styr enn integrere andre betalingsmetoder som krever en haug av godkjenninger.
Sist endret av TylerDurden; 27. november 2013 kl. 20:29.
Nå smallt det.
Sitat av pbc Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Eventuelt:

http://i.imgur.com/iINyh7B.jpg
Hvilket nettsted anbefaler dere å kjøpe fra? Mtgox?
Gjerne et sted hvor jeg kan selge 'instant' og kjøpe 'instant'.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Pes å få pengene sine ut fra gox. Prøv btc-e eller bitstamp, alternativt kraken.
Sitat av Apraksin Vis innlegg
Pes å få pengene sine ut fra gox. Prøv btc-e eller bitstamp, alternativt kraken.
Vis hele sitatet...
Hvor burde jeg selge bitcoinsene som jeg har i walleten min? Går vel ikke an å overføre de til btc-e osv...?
Sitat av Apraksin Vis innlegg
Pes å få pengene sine ut fra gox. Prøv btc-e eller bitstamp, alternativt kraken.
Vis hele sitatet...
Er det? Tjent 85 000 nå og pengene er nå cash. Tok ut for 2 og en halv uke siden i EUR. Enda ikke kommet...
Sitat av Apraksin Vis innlegg
Pes å få pengene sine ut fra gox. Prøv btc-e eller bitstamp, alternativt kraken.
Vis hele sitatet...
Vil det ikke være bedre å selge BTC til Sturle som bruker MtGox's kurs, tross hans prosent, så er det vel mere lønnsomt enn å selge på BTC-e sin lave kurs. Har aldri solgt til Sturle, men vil tro det er kjappere også, enn å selge på et nettsted.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Kjent sak at det i månedsvis har vært svært vrient å få pengene sine ut fra gox, men jeg har skjønt at det skal være lettere for europere. Er du Amerikaner som skal ha dollar er det bortimot bare å glemme.

Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Vil det ikke være bedre å selge BTC til Sturle som bruker MtGox's kurs, tross hans prosent, så er det vel mere lønnsomt enn å selge på BTC-e sin lave kurs. Har aldri solgt til Sturle, men vil tro det er kjappere også, enn å selge på et nettsted.
Vis hele sitatet...
Det kan godt være, man får regne litt på det. I alle tilfelle sikkert raskere enn å selge på børs ja.