Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 833
Leter etter et script for en kompis, hvor man skriver inn navn, land etc
Han er opprørt over at sangeren i nightwish droppet ut (eller noe slik)
Derfor vil han ha en side hvor man kan samle masse navn, i håp om at hun skjerper seg når det evt blir masse folk.

Kanskje dårlig forklart men
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
http://www.petitiononline.com/ der har du det de fleste andre bruker..
alså, hvis du tror det vil hjelpe med noe så tror du feil. Ingen bryr seg om en internett underskriftskampanje.
Du kan jo alltids spørre de som har www.giossjulatilbake.no ! de bruker jo et eller annet script i kampanjen sin ;P
Sitat av Sabbi
alså, hvis du tror det vil hjelpe med noe så tror du feil. Ingen bryr seg om en internett underskriftskampanje.
Vis hele sitatet...
Ikke hjelper? var det ikke det som gjorde at Family Guy kom tilbake?
Jeg tror kompisen din kan misforstått, hun forlot ikke bandet, hun ble kickbannet. Jeg har hørt at gruppa blir kanskje oppløst i tillegg..

Hun blir nok glad over støtten hun får, men Tarja slipper nok ikke inn igjen.
Skrumester
møkk's Avatar
Trådstarter
ja hun ble kikka, men han håper at hun skjerper seg og får komme inn igjen
Er som Cokeloop sier, hun ble sparka fra bandet fordi hun var så kjip mot de andre,
ville ikke være på turne mer enn 2 uker av gangen (!) og hun planla vel å gi seg snart uansett? (rett meg om den er feil)

så tror nok ikke at en underskriftskampanje vil endre noen av de resterende bandmedlemmenes mening. De har vel alt begynt å se etter en ny sangerinne (har ikke hørt noe om at de skal legge opp)
Jeg kan prøve å kode noe lurt, kan ikke så mye, men en sånn ting skulle jeg vel få til om et par dager hvis jeg prøver

Så lager jeg en gjestebok til hjemmesiden min med det samme jeg er på gli... hvis jeg får tid

Grimdoc: hun var kjip? Hva om hun hadde lyst på noe annet enn å dra på turne i lengre perioder, kanskje hun har et liv utenom bandet? Sånnt kan faktisk være _veldig_ slitsomt.
Skrumester
møkk's Avatar
Trådstarter
tar med glede i mot noe om du får til noe bakkiz