Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 919
Noen som vet om et bra script der jeg kan opprette/redigere websider på samme måte som du skriver innlegg på et forum? Dette for at en kunde som ikke kan HTML enkelt skal kunne redigere en webside med siste nyheter og bilder.
CMS system ?
AJ fork Cute News
Sist endret av campod; 2. august 2007 kl. 12:15.
Trådstarter
http://content-management.us/cms-ss/09-edit-page.gif

Noe lignende dette, men gjerne noe som ligne litt mer på slik man skriver innlegg/svar på freakforum.

Cute news såg ut som tingen Finner jeg fullversjon av dette en plass?

CMS system såg nice ut. Men skulle hatt det mer til en enkel side. Slik at det er kun f.eks "siste nytt" som kan oppdateres på denne måten.
Cutenews er fullversjon. Skal du har bort copyright saken må du betale, men alle funksjoner er der.
Trådstarter
Takker. Har prøvd cutenews og det var delvis det jeg var på jakt etter.
Skulle hatt noe som cutenews bare at det redigerer kun en side. En enkel side... Og så kan du ta EDIT for å redigere kun den.
Joomla! bør funke fint til ditt formål.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av LaDa
Joomla! bør funke fint til ditt formål.
Vis hele sitatet...
Joomla er totalt overkill til et så enkelt formål, og det tar en del timer å sette opp skikkelig.

Eg ville heller gått for Drupal, med et par plugins for det OP er ute etter. Funker knall, tar en halvtime å sette opp, er fint, og er idiotsikkert.