Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 785
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
Hvordan kan jeg få en tekst eller bilde til å komme frem når man fører pekeren over en hyperkobling?
Ganske greit hvis man skal ha mer forklaring av hva som befinner seg under en link
Er det sånn 'onmouseover' som mia har brukt på sin side du er på jakt etter?

I så fall, http://www.freakforum.nu/forum/showt...threadid=13083
åherregud.. lukk opp øya litt og søk før det postes en HELT lik thread a..
Fra den andre tråden:
tror jeg bør lage et eget emne for spørsmålet mitt...
Vis hele sitatet...
Og macgyver sa det var lurest. Så derfor er dem her. Men jeg er enig, holder med 1
magstr; du får en tekst eller et bilde som er en link til å vise en tekst ved å legge ALT="tekst" i tag'en. samme om det er www.hest.nu eller hest.jpg som er linken.
Jeg regnte med at han skulle poste en litt mer utfyllende og forklarend post siden det ikke var det samme som jeg lurte på i min 'onmouseover' topic. Men nei..
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
Trådstarter
hehe... burde vel satt av litt mer tid til den, men holder på å lete etter et eksempel.
Du kan lage egne funksjoner som bytter ut bildet ved onMouseOver men det er vel litt drøyt.
jeg tror jeg vet hva du mener..
mener du sånn at om du for eksempel har en liste med navn på for eksempel venner.. også vil du ha sånn at når du holder musa over de, vises for eksempel et bilde av den personen et annet sted på sia?
hvis det er det du mener så har ikke jeg peiling hvertfall ;>
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
Trådstarter
akkuratt det jeg mener mia! takk for forklaringen

Noen som vet hvordan jeg kan lage det?
flash :P
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
Trådstarter
Takk DanBanan!