Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 747
Jeg bruker CoffeeCup Image Mapper++ for å redigere hyperlinkene mine. Jeg får ikke opp 'onmouseover' når jeg holder pekeren over linken. Linken fungerer utmerket slik som jeg vil ha den, men 'onmouseover' viser seg altså ikke.

Hyperlinken ser slik ut;

Kode

<AREA shape=RECT coords="1, 1, 64, 49" href="op.html"  ALT=""  OnMouseOut="window.status=''; return true"  OnMouseOver="window.status='operatører'; return true" target="_blank">
Er det noen HTML-hunder eller noen som er dreven i CoffeeCup Image Mapper som kan hjelpe?

På forhånd takk!
det er i ALT="" tag'en du setter det som skal være mouseover?
Sist endret av mia; 26. januar 2003 kl. 20:52.
MacGyver's Avatar
Trådstarter
Jeg plotta inn 'operatører' i ALT="" tag'en. Fungerte smooth nå. Var nok CoffeeCup som ikke gjorde jobben sin ;>

Du er en knupp mia! (",)
Sist endret av MacGyver; 26. januar 2003 kl. 20:45.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
hm, atte .. windows status er jo det som står helt nedeerst i browseren..
MacGyver's Avatar
Trådstarter
Jau, men den virker heller ikke. Det er ikke så nøye, er ikke ute etter det :>
ja.. jeg er en knupp... (?)..
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
Lurte på noe som egentlig passet under samme topic...

Hvordan kan jeg få en tekst eller bilde til å komme frem når man fører pekeren over en hyperkobling? Ganske greit hvis man skal ha mer forklaring av hva som befinner seg under linken
MacGyver's Avatar
Trådstarter
Det med tekst var det jeg lurte på. Bruk linken over og fyll inn i ALT="" tag'en.
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
tror jeg bør lage et eget emne for spørsmålet mitt...
MacGyver's Avatar
Trådstarter
Jeg det tror jeg også. Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Ta turen innom http://www.torquate.net/ og se om det er sånn du vil ha?