Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 658
Jeg trenger å få kommunisert med noen på Whatsapp der jeg ønsker å være annonym. Finnes det noen annen mulighet enn å få tak i et annet Simkort?

Er det evt noe virtuelt nummer man kan kjøpe/registrere som fungerer via Whatsapp der man slipper å gi fra seg personnummer for aktivering?

Om jeg må ha simkort. Kan man få tak i preregistret simkort i disse shady mobilensjappene i
Oslo der man slipper å gi fra seg personnummer for å få simkortet til å fungere?

Hvor mye koster et slikt prereg simkort? Regner med noen skal ha penger for brydderiet.
Om
Jeg trenger å få kommunisert med noen på Whatsapp der jeg ønsker å være annonym. Finnes det noen annen mulighet enn å få tak i et annet Simkort?

Whatsapp er ikke riktig app for dette, du kan heller prøve telegram/signal

Er det evt noe virtuelt nummer man kan kjøpe/registrere som fungerer via Whatsapp der man slipper å gi fra seg personnummer for aktivering?

Det vet jeg ikke noe om, det får noen andre svare på.

Om jeg må ha simkort. Kan man få tak i preregistret simkort i disse shady mobilensjappene i
Oslo der man slipper å gi fra seg personnummer for å få simkortet til å fungere?

I Norge så må en oppgi personnummer for å få simkort.

Hvor mye koster et slikt prereg simkort? Regner med noen skal ha penger for brydderiet.

Du kan kjøpe simkort på ebay, der trenger du ikke personnummer
Trådstarter
15 4
Lurt tips! Aporops simkort kjøp på ebay. Er det da viktig å se at simkortet er «activated»? Får man tak i EU simkort så bør vel det fungere som her hjemme.

Er kun et fåtall som står som «activated». Foreløpig kun finnet UK, men tråler videre.
Super enkelt
Finnes masse sider man kan leie nr for registrering.
Koble tlf til wifi og bruk en av de sidene så er tlf "anonym"