Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 698
Hei!

Trenger å finne igjen en app der man kan velge nr, til å bruke for å motta sms for evt registrering av konto.

Mitt simkort er blitt innaktivt etter 9 måneder uten bruk og nå stresser jeg her for å klare å registrere meg.

Vet ikke før på mandag om jeg får samme tlf nr igjen.

Setter stor pris på hjelp!
Gråsonespesialist
Moerketid's Avatar
Skal du bare ha en kode kjapt, kjør på med 5sim eller sms-activate. Billige engangsnumre, men Google, PayPal og bankene ser dem med en gang og nekter. Telegram og Discord funker som regel, men det er hit or miss.

Vil du ha noe som faktisk funker over tid, lei et nummer fra SMS-Man eller MajorPhones. SMS-Man er billigere, men du må kanskje prøve et par ganger. MajorPhones koster mer, men du slipper hodebry.

Gratisnumrene på receive-smss og tempsmss er nesten alltid blokkert på store tjenester. Folk misbruker dem hele tiden, så du får bare brukt dem på shady randomgreier.

Google Voice, TextNow og alt av VoIP er ubrukelig for verifisering. Google nekter dem, og PayPal kaster deg ut hvis de lukter at du bruker det. Hvis du skal verifisere noe som faktisk betyr noe, få deg et ekte SIM eller et betalt nummer som ikke er merket som søppel.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Last ned ultra-mobile og register et amerikansk nummer for 150kr/mnd
Mehdi Hasan
Trådstarter
Takk for svar!

Er en god stund siden jeg brukte den appen, og nå var det kommet en god del lignende apper på markedet.

Ble litt forvirret.