Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  64 7315
Har det vanskelig om
Dagen. Hadde en grusom opplevelse av 2 politibetjenter som brøt seg inn i boligen min Uten Ransakelse Ordre.

Det viser seg at noen Jævlige naboer har ringt og tysta pga “Hasjlukt”

Har alltid vært ordentlig ovenfor naboer. Hyggelig, rolig og ikke noe bråk.

Det er snakk om nesten nye leiligheter med Tek 17 standard aom betyr at hver bolig er Lufttette.

Det er lite sannynlig at folk har fått lukt inn i boligene sine så det er jo bare lukt utenfor min bolig sannynligvis fra Kjøkkenvifta som pumper luft ut.

Det er vinter og ingen er ute og nyter solen, griller osv. Så det har jo ikke i realiteten plaget noen. Nettop derfor jeg har hatt planter om vinteren.

Problemet er jo det at jeg hadde planter i boligen min til personlig bruk. Og jeg har nå store problemer og kommer til og måtte møte i retten siktet for Grov Narkoforbrytelse.

Hvis naboene hadde sagt ifra til meg ville jeg satt inn tiltak for og hindre lukt lekker ut.

Syntes det er simpelt av disse naboene. Er det rimelig av meg og syntes det er Urimlig av naboer og tyste direkte til Politiet uten og si ifra til meg?

Bruker cannabis medisinsk fordi jg ikke vil ta piller. Hadde det allerede vansklig før jeg ble utsatt for dette
Kjente de lukten, så tysta du på deg sjøl mister.

Du gjorde noe ulovlig og hadde så dårlig styr på opplegget ditt, at du røk på naboene.

Virre rundt i historien og prøve flytte skylden er null vits. Ingen sympati å få herfra.

Naboene skylder deg ikke en dritt, og forventer du noe annet så bør du holde deg til å dyrke dill i vinduskarmen.

Din egen skyld og vel så det.
Sist endret av mr.roundtree; 31. januar 2025 kl. 20:00.
100% enig med mr.r over her. Dette var en merkelig holdning. Tror du kanskje kan ha en noe forskrudd virkeligelighetsoppfatning av alllmennhetens aksept eller rettere sagt mangel på aksept for narkotikaforbrytelser. Bare fordi det stinker mer weed på gata i Oslo i 2025 enn i Slottsparken på 70-tallet så betyr ikke det at folk flest er så gira på å ha dette så tett innpå seg.
Det er naboen sin feil at du ble tatt for å drive med ulovligheter. Tenker det er en flott lærepenge jeg da.
Hva skal man si? Dette er kjipt men ikke akkurat sjokkerende. Folk flest forstår ikke annet enn at *narkotika* er farlig og ulovlig, selvfølgelig vil de ringe politiet om de mistenker noe slikt. At politiet brøt loven vil ikke hjelpe deg heller, det er en separat sak som garantert blir glattet over.
Det er ingen selvfølge at politiet har brutt loven her. Ransakelsesorde er litt barnslig og amerikansk film. Skjellig grunn til mistanke heter det her og er alt som trengs. Weedlukt er ikke mye å lure på.
Lese det du selv linker til kanskje?

§ 198.
Uten beslutning som nevnt i § 197 kan politimann foreta ransaking:

1. på sted som nevnt i § 193,
2. når mistenkte treffes eller forfølges på fersk gjerning eller ferske spor, eller
3. når det er sterk mistanke om en handling som etter loven kan medføre straff av fengsel i mer enn 6 måneder, og det er nærliggende fare for at formålet med ransakingen ellers vil forspilles.
Personlig ransaking av andre enn mistenkte kan likevel ikke foretas uten samtykke eller beslutning som nevnt i § 197. Første ledd nummer 3 gjelder ikke ved ransaking av redaksjonslokale eller tilsvarende.

Politimann som ifølge påtalemyndighetens eller rettens beslutning skal pågripe en mistenkt, kan i dette øyemed foreta ransaking av hans bolig eller rom, eller på sted hvor det er særlig grunn til å anta at han oppholder seg.

Kameraten her med plantasje sjekker elegant på 2 av 3 mulige.

Det er jo heller ikke sånn at politipatruljen nødvendigvis flyr rundt og gjør dette på eget iniativ. Det går gjerne via politivakta og paragrafene til anvendelese er allerede vurdert av en politijurist når patruljen får oppdraget.

Så dette er bare ubegrunnet selvmedlidenhet.
Begrepet "tysting" har en litt annen betydning nå enn før, ser jeg. Ja, det er urimelig. Du har gjort noe ulovlig.
Sitat av SweetCherkyboi Vis innlegg
Har det vanskelig om
Dagen. Hadde en grusom opplevelse av 2 politibetjenter som brøt seg inn i boligen min Uten Ransakelse Ordre.

Det viser seg at noen Jævlige naboer har ringt og tysta pga “Hasjlukt”

Har alltid vært ordentlig ovenfor naboer. Hyggelig, rolig og ikke noe bråk.

Det er snakk om nesten nye leiligheter med Tek 17 standard aom betyr at hver bolig er Lufttette.

Det er lite sannynlig at folk har fått lukt inn i boligene sine så det er jo bare lukt utenfor min bolig sannynligvis fra Kjøkkenvifta som pumper luft ut.

Det er vinter og ingen er ute og nyter solen, griller osv. Så det har jo ikke i realiteten plaget noen. Nettop derfor jeg har hatt planter om vinteren.

Problemet er jo det at jeg hadde planter i boligen min til personlig bruk. Og jeg har nå store problemer og kommer til og måtte møte i retten siktet for Grov Narkoforbrytelse.

Hvis naboene hadde sagt ifra til meg ville jeg satt inn tiltak for og hindre lukt lekker ut.

Syntes det er simpelt av disse naboene. Er det rimelig av meg og syntes det er Urimlig av naboer og tyste direkte til Politiet uten og si ifra til meg?

Bruker cannabis medisinsk fordi jg ikke vil ta piller. Hadde det allerede vansklig før jeg ble utsatt for dette
Vis hele sitatet...
Hvordan vet du at naboen tysta egentlig? Jeg har hatt planter i hus uten skikkelig kullfilter og shit! Langt ned i kjelleren på ett "tett" sted... Hele forbanna huset, alle etasjer stinket såå jævelig. For noen som ikke røyker selv heletiden så vill dette ose så jævelig! ( Jævelig godt tho ) bare du lukker opp ytredøren for og gå ut eller inn.

Har du hatt noen vifte på kontinuerlig? Isåfall så kan snuten se det fra utsiden at istapper former seg der varm luft går ut, har du i tillegg ikke hatt kullfilter så har dem både sett og luktet det! Sier ikke at akuratt det siste her er ditt tilfelle nødvendigvis, men noe å tenke på! Men at folk har lukta det om du ikke har hatt skikkelig dyrke telt, kanalvifter og kullfilter er nå helt sikkert.
Sist endret av Alge; 31. januar 2025 kl. 23:20.
Er vel litt i grå sonen nå etter rundskrivet fra Høyesterett.

Lovdata sier dem kan ransake ved ferske spor og/eller sterk mistanke om pågående lovbrudd som gir 6 måneder fengsel eller mer.

Cannabis røyking gir en bot.

Hvor sporene for cannabis dyrking kom fra vet vi ikke.

Synes de trakket litt over grensen.

Når naboene ringte politiet på min dør kom det to hyggelige i sivil som spurte pent om jeg ikke kunne røyke utenfor så det ikke plaget naboene.

Kommer helt an på hvor man bor.

Vet også om politi som har brukt noe brannforskrifter(det lukter svidd) til å få hjemmel.
Sist endret av Naturgrønn; 1. februar 2025 kl. 01:48.
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Er vel litt i grå sonen nå etter rundskrivet fra Høyesterett.

Lovdata sier dem kan ransake ved ferske spor og/eller sterk mistanke om pågående lovbrudd som gir 6 måneder fengsel eller mer.

Cannabis røyking gir en bot.

Når naboene ringte politiet på min dør kom det to hyggelige i sivil som spurte pent om jeg ikke kunne røyke utenfor så det ikke plaget naboene.

Kommer helt an på hvor man bor.

Vet også om politi som har brukt noe brannforskrifter(det lukter svidd) til å få hjemmel.
Vis hele sitatet...

Tipsene er begrenset til
cannabis røyk lukt.

Har brukt kulfilter så lukt fra plantene er tvilsomt.
Su har ikke vært forsiktig nok kompis.
Lev og lær.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Og bare så det er nevnt. Har vært på besøk før hos folk som bodde i blokk og hadde 2-3 skapplanter. De mente selv at det nesten ikke luktet, men for meg stinket det så snart man nærmet seg ytterdøren til oppgangen. Det blir vel litt som røykere som ikke kjenner røyklukten selv.
Sist endret av nso; 1. februar 2025 kl. 04:21.

Vis hele sitatet...
Nå er bestemor gått bort men hun kjente forskjell på plantasje og en joint. Tipper de fleste i politiet kjenner forskjell også.

Jeg har også bodd i en bygård med nabo som hadde plantasje i garderobeskapet med kullfilter og alt bla bla . Stinket i hele trappeoppgangen fra 1-4 etg.
@nso: Men det ER mulig å dyrke uten lukt. Jeg har hatt to snuter stående i samme rom som plantene mine (2meter unna) uten at de reagerte.
Sitat av Prof. Vrøvel Vis innlegg
@nso: Men det ER mulig å dyrke uten lukt. Jeg har hatt to snuter stående i samme rom som plantene mine (2meter unna) uten at de reagerte.
Vis hele sitatet...
Kanskje de ikke gjenkjente lukta? Jeg feks vet ikke hvordan narkotika lukter.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av GakkGakk2 Vis innlegg
Kanskje de ikke gjenkjente lukta? Jeg feks vet ikke hvordan narkotika lukter.
Vis hele sitatet...
Hehe, det er en ganske gjenkjennbar lukt.

Jeg har hatt huseier stående 2 meter unna plantene mine og uten at merka noe og. Rett kullfilter og stor nok vifte er alfa omega.

Greit nok at du ikke vet hva det lukter, men å påstå to politibetjenter ikke gjør det blir ganske søkt.

Men som nevnt: lukten er lett å bli vant til. Man bør ta noen tester, være ute hele dagen og kjenne etter når man kommer hjem igjen. Det bør være luftbevegelse i rommet hele tiden, resten av arealet ikke får luften skiftet ut hjelper der ikke hvor stort kullfilter du har.
Sist endret av Dodecha; 1. februar 2025 kl. 13:28.
kullfilter hjelper fuck all om man har underdimensjonert vifte. Undertrykk i rommet er alfa-omega. de fleste kjøper kullfilter og tror alt er gildt, men de glemmer å kjøpe en vifte med stor nok kapasitet til å holde rommet konstant med undertrykk.
Hei folkens som sier man kan skilke mellom
Levende planter osv.

Mine planter var døde og tørka når de kom.

Ekte NNPFere svin
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
kullfilter hjelper fuck all om man har underdimensjonert vifte. Undertrykk i rommet er alfa-omega. de fleste kjøper kullfilter og tror alt er gildt, men de glemmer å kjøpe en vifte med stor nok kapasitet til å holde rommet konstant med undertrykk.
Vis hele sitatet...
Hva menes med undertrykk? er det tilgang til frisk luft, og hvor kraftig vifte trenger man egentlig for en plante i dyrketelt?
Løsningen min er to vifter&filter. Ett som skrubber lufta i skapet og ett som filterer utluften. Det er også en fordel å ikke drive for stort.
Levende planter osv.

Ekte NNPFere svin
Vis hele sitatet...
Det er surt at de ringer politiet og skaper massevis av trøbbel før de sier ifra til deg. Jeg hadde sett meg etter ikke-straffbare hevnmuligheter, synes det er så dårlig gjort.

Få deg et kullfilter-dings å blåse ut igjennom når du røyker
Levende planter osv.

Ekte NNPFere svin
Vis hele sitatet...
Grønt eller?

Jeg kjøpte en bag for ikke så lenge siden. Hele 1. etasje stinka selvom de var i doble klipsposer. Grønt lukter mer enn du tror.
Vil bare skyte inn; hvilken strain man dyrker har veldig mye å si på lukt. Mange kjente "designer" strains som er kjent for å lukte veldig mye. Mener det spesielt er aktuelt hos div haze hybrider.

Men selvsagt all grow lukter i blomst, men er store forskjeller på både grow og ferdig produkt hos forskjellige strains.

Står fortsatt ved at det er litt overtramp om det kun gjaldt tips om cannabis røyking.

Ellers; du kommer til å bli dømt for produksjon. Har veldig mye og si om de var i blomst eller ikke, og mengde selvsagt. Straffen er ganske lav(i ditt tilfelle slik du forklarer), men siktelsen er faktisk ganske alvorlig å ha på rullebladet i seg selv. Er helt fjernt at det fortsatt er slik i 2025.

Kom de faktisk pga røykingen din, eller var dem i blomst og de luktet det?

Uansett, veldig kjipt og lykke til.
Sist endret av Naturgrønn; 1. februar 2025 kl. 20:28.
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Det er surt at de ringer politiet og skaper massevis av trøbbel før de sier ifra til deg. Jeg hadde sett meg etter ikke-straffbare hevnmuligheter, synes det er så dårlig gjort.

Vis hele sitatet...
Trodde ikke polti kunne ransake grunnet lukt alene. Noe som ikke stemmer sikkert Narkotika polti foreningen

Vis hele sitatet...
Vil bare skyte inn; hvilken strain man dyrker har veldig mye å si på lukt. Mange kjente "designer" strains som er kjent for å lukte veldig mye. Mener det spesielt er aktuelt hos div haze hybrider.

Men selvsagt all grow lukter i blomst, men er store forskjeller på både grow og ferdig produkt hos forskjellige strains.

Står fortsatt ved at det er litt overtramp om det kun gjaldt tips om cannabis røyking.

Ellers; du kommer til å bli dømt for produksjon. Har veldig mye og si om de var i blomst eller ikke, og mengde selvsagt. Straffen er ganske lav(i ditt tilfelle slik du forklarer), men siktelsen er faktisk ganske alvorlig å ha på rullebladet i seg selv. Er helt fjernt at det fortsatt er slik i 2025.

Kom de faktisk pga røykingen din, eller var dem i blomst og de luktet det?

Uansett, veldig kjipt og lykke til.
Vis hele sitatet...

Blomstene var ferdig tørka og trimmet. Og pakket i stor dobbel ziplock

Dagen etterpå kom de <.<
Sist endret av SweetCherkyboi; 1. februar 2025 kl. 21:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Der har du det, tørking lukter ofte mer enn plantene. Jeg tørker kun i skapet og lagrer alt på glass.

Vis hele sitatet...
Jeg forstår jo at dt er ulovlig osv.

Men det er jo faktisk Vinter, det er ingen som sitter ute og nyter solen og griller osv.

det er derfor ingen som faktisk har blitt plaget av eventuel lukt.

Bare hvis de foreksempel kanskje går frem/tilbake til Bil og postkassene foreksempel.

Er heller ingen som
Har vindu åpent så de får lukt inn.

Det er Tec 17 byggestandard og er derfor helt telle leiligheter uten noe lekasje inn til andre enheter
Ja, og likevel merket de det og varslet politiet. Så hva har du lært av dette?
Ja, og likevel merket de det og varslet politiet. Så hva har du lært av dette?
Vis hele sitatet...
flytte til spania
Mener å huske at under kampen for rusreform, så sa riksadvokaten at lukt ikke gir skjellig grunn til mistanke, det samme gjelder om noen sier at det lukter fra din leilighet. Det er eksempler på folk har fått avskjært slikt som bevis i nyere tid. Anbefaler det å Google litt
Sitat av Daw-G Vis innlegg
Mener å huske at under kampen for rusreform, så sa riksadvokaten at lukt ikke gir skjellig grunn til mistanke, det samme gjelder om noen sier at det lukter fra din leilighet. Det er eksempler på folk har fått avskjært slikt som bevis i nyere tid. Anbefaler det å Google litt
Vis hele sitatet...
Kansje google litt selv når du kommer med slike påstander. Rusreformen handler vel først og fremst om å kunne besitte en brukerdose eller to. Her snakker vi åpenbart om produksjon. Det virker å være en viss konsensus i tråden du umulig kan ha lest at dyrking har en sterkere og lett gjenkjennelig lukt sammenlignet med å fyre en joint.
2pac alive in serbia
frilansloser's Avatar
Levende planter osv.

Ekte NNPFere svin
Vis hele sitatet...
Bare som det er sagt:

Det at plantene dine har "døde og tørka" når de KOM betyr fint lite da de kan ha fått tips mye mye tidligere før det, og har utsatt besøk pga manglende ressurser, oppsamling av bevis osv.

PS: alle andre enn deg selv merker når du har dårlig ånde. Det samme gjelder hasjlukten fra boligen din. Har du noengang vært i Amsrerdam kan du kjenne lukten i annenhver gate du går i at noen har røyket akuratt her og der osv. Og det er fra folk som har fått forbi og røykt. Tror du virkelig at vanlige folk får politiraid av hasjlukt, eller kan det kanskje hende at det har luktet av boligen din. Hva tror du egentlig? Suger å bli tatt, men neste gang bør du spørre kompis/tredjepart om det stinker fra boligen din, og kanskje gjøre litt grundigere arbeid med å holde lukten borte fra gata.

Å begynne med vape er kanskje en god start, det lukter mye mindre fra en vape. Aldri røyk hasj rundt egen bolig.

Angående ransakelse:

Når noen med skjellig grunn mistenkes for en handling som etter loven kan medføre frihetsstraff, kan det foretas
ransaking av hans bolig, rom eller oppbevaringssted for å sette i verk pågripelse eller for å søke etter bevis eller
etter ting som kan beslaglegges eller som det kan tas heftelse i, jf. straffeprosessloven § 192 første ledd.
Strafferammekravet er oppfylt i enhver sak om ulovlig befatning med narkotika, jf. legemiddelloven § 31 og
straffeloven § 231.
Side 12 av 37
En tredjepersons bolig, rom eller oppbevaringssted kan bare ransakes dersom ett av følgende tre tilleggsvilkår er
oppfylt, jf. § 192 tredje ledd:
1. handlingen er foretatt eller mistenkte pågrepet der,
2. mistenkte har vært der under forfølgning på fersk gjerning eller ferske spor, eller
3. det for øvrig er særlig grunn til å anta at mistenkte der kan pågripes, eller at det der kan finnes bevis
eller ting som kan beslaglegges eller som det kan tas heftelse i. (Kopiert fra
Riksadvokaten
https://www.riksadvokaten.no)

En ting til: lukten av at noen har røyket hasj kan lett reise hundre meter, særlig under "uheldige" vindforhold.
Sist endret av frilansloser; 2. februar 2025 kl. 08:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av frilansloser Vis innlegg
Strafferammekravet er oppfylt i enhver sak om ulovlig befatning med narkotika, jf. legemiddelloven § 31 og
straffeloven § 231.
Vis hele sitatet...
Se der ja, da er det jo ikke noe mer å diskutere.
det er derfor ingen som faktisk har blitt plaget av eventuel lukt.

Bare hvis de foreksempel kanskje går frem/tilbake til Bil og postkassene foreksempel.

Er heller ingen som
Har vindu åpent så de får lukt inn.

Det er Tec 17 byggestandard og er derfor helt telle leiligheter uten noe lekasje inn til andre enheter
Vis hele sitatet...
At det er Tec 17 byggestandard (PÅ PAPIRET) betyr ikke at leilighetene FAKTISK er 100% lufttette, stor forskjell på virkelighet og papirdokumenter.
Skal du virkelig sitte her og lene deg på at det er tec 17, naboene som ikke skal kunne lukte noe fordi de ikke er ute i sola osv sin skyld...

eller er det på tide å innse at det er du selv som fucka opp ved å la det stinke weed i leiligheten din? jesus christ man, grow the fuck up
Hva menes med undertrykk? er det tilgang til frisk luft, og hvor kraftig vifte trenger man egentlig for en plante i dyrketelt?
Vis hele sitatet...
Med undertrykk menes at viften har kapasitet til å suge ut mer luft enn det kommer inn i rommet, slik at i alle sprekker og kroker, blir luften suget inn i rommet og ikke ut. Da går det meste ut gjennom kullfilteret og man slipper en hel del luktlekasjer.
En enebolig langt fra folk (naboer) hadde kanskje vært en idé?
Sitat av Daw-G Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Jeg ser Riksdvokaten skriver

"I en klagesak fra 2018 (RE 162/18-63) ble det lagt til grunn at to polititjenestemenn hadde
gått en runde i huset til en kvinne, og dessuten tatt en kikk inn i redskapshuset og garasjen,
etter at de hadde tatt kontakt med henne på grunn av det de oppfattet som cannabislukt
utenfor. I saken var det på det rene at det ikke forelå tilstrekkelig mistankegrunnlag for
ransaking, og det ble heller ikke gjort noe forsøk på å innhente ransakingsbeslutning fra retten
eller påtalemyndigheten. Spørsmålet var om disse undersøkelsene måtte anses som en
husransaking. Det var på det rene at tjenestepersonene ikke selv anså undersøkelsen som en
ransaking. Videre måtte det bevismessig legges til grunn at mistanken på dette tidspunkt var
avkreftet. Riksadvokaten konkluderte med at det dermed ikke forelå noe ransakingsformål, slik
dette fastsettes i straffeprosessloven § 192, og at det i den aktuelle i situasjonen derfor heller
ikke var foretatt en undersøkelse som rettslig sett måtte anses som ransaking. "

Side 7 https://www.riksadvokaten.no/wp-cont...middelbruk.pdf
2pac alive in serbia
frilansloser's Avatar
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
At det er Tec 17 byggestandard (PÅ PAPIRET) betyr ikke at leilighetene FAKTISK er 100% lufttette, stor forskjell på virkelighet og papirdokumenter.
Skal du virkelig sitte her og lene deg på at det er tec 17, naboene som ikke skal kunne lukte noe fordi de ikke er ute i sola osv sin skyld...

eller er det på tide å innse at det er du selv som fucka opp ved å la det stinke weed i leiligheten din? jesus christ man, grow the fuck up
Vis hele sitatet...
Hadde det vært helt luftett så hadde jo hverken plantene eller TS klart å leve særlig lenge der inne...
Sitat av frilansloser Vis innlegg
Hadde det vært helt luftett så hadde jo hverken plantene eller TS klart å leve særlig lenge der inne...
Vis hele sitatet...
Den er helt lufttett.

Det er gjort Lufttetthets måling og er krav til dette i Tec 17.

Den eneate lufte som kommer inn/ut er fra Ventilasjons anlegget.

Det jeg mener er at det ikke er noen lekkasje inj i de andre boligene.

Det er ikke en gammel bolig som hvis man røyker inne så kommer røyket inn til naboene eller lukt inn.

Det er eget ventilasjons anlegget i hver bolig og inn/ut sug er plassert på motsatt side av hverandre på en slik måte at det ikke er mulig at det har kommet plagsom lukt inn til naboene
Jeg skjønner ikke hva poenget ditt er. Du ble tatt fordi du ikke klarte å skjule lukta, det er din egen skyld.
Jeg skjønner ikke hva poenget ditt er. Du ble tatt fordi du ikke klarte å skjule lukta, det er din egen skyld.
Vis hele sitatet...
Det eneste de kan ha luktet er at jegh ar røyket under Kjøkkenvifta.

Poenget er jo at naboene ikke har vært plaget av dette. det er ingen lukt som har slippet inn i boligene til folk eller lignende. det er bare eventuelt lukt når folk går forbi ute
Det eneste de kan ha luktet er at jegh ar røyket under Kjøkkenvifta.

Poenget er jo at naboene ikke har vært plaget av dette. det er ingen lukt som har slippet inn i boligene til folk eller lignende. det er bare eventuelt lukt når folk går forbi ute
Vis hele sitatet...
Da har det vell vært såpass sjenerende for de som har gått forbi at de varslet fra da.
Du er i fornektelse mann. Du har nettopp blitt tatt og du forklarer oss hvorfor du ikke burde blitt tatt.

MEN DU BLE TATT! NOEN BLE PLAGET AV DET. NOEN RINGTE POLITIET. DET SKJEDDE!

Det eneste du kan gjøre nå er å lære av det, men det skjer jo ikke. Lykke til videre.
Du er i fornektelse mann. Du har nettopp blitt tatt og du forklarer oss hvorfor du ikke burde blitt tatt.

MEN DU BLE TATT! NOEN BLE PLAGET AV DET. NOEN RINGTE POLITIET. DET SKJEDDE!

Det eneste du kan gjøre nå er å lære av det, men det skjer jo ikke. Lykke til videre.
Vis hele sitatet...
Løpet er kjørt, han tror pga nytt hus etter tek17 så han man fritatt for alt og lukt ikke er et problem. Hjelper ikke hva dere sier når dere ikke sier hva han vil høre. Skal like å høre han forklare dette om tek17 til politiet😉

TS: du må må lære av dine feil og ikke legge skyld på alt og andre. Du som har brutt loven her og ingen andre
Ville nektet for dyrking. Sagt meg villig til å godta oppbevaring mot tilståelsedomstol. Håper du finner en god advokat og at du har fortalt så lite som mulig.

Produksjon av narkotika er mye mer alvorlig å ha på rullebladet.
Det trenger ikke være sjerende for at noen melder om ulovlge ting.
Ville nektet for dyrking. Sagt meg villig til å godta oppbevaring mot tilståelsedomstol. Håper du finner en god advokat og at du har fortalt så lite som mulig.

Produksjon av narkotika er mye mer alvorlig å ha på rullebladet.
Vis hele sitatet...
Fant nettop ut at både Poltiadvokat og Etterforsker på saken er tilknytting til Norsk Narkotika Politiforening

Her er foreseten listen over Ansatte i Politiet med Tilkyntning til NNPF

https://usercontent.one/wp/grafen.me...nt-iNNPF-2.pdf
Fant nettop ut at både Poltiadvokat og Etterforsker på saken er tilknytting til Norsk Narkotika Politiforening

Her er foreseten listen over Ansatte i Politiet med Tilkyntning til NNPF

https://usercontent.one/wp/grafen.me...nt-iNNPF-2.pdf
Vis hele sitatet...
Det heter ikke lengre Norsk Narkotika Politiforening. Det heter Norsk narkotikaforebyggende forening. Og ikke bare politi er medlemmer. Men også tollere og flere yrkesgrupper.
Og hvem som helst kan være støttemedlem.

Men i alle fall. Du sa du røykte under kjøkkenvifta. Det ville jeg vært litt forsiktig med. Avhengig av hvordan avtrekksystemet er bygd.
Hvis det er ei stor avtrekksvifte oppe på taket, slik det ofte er, kan det bli overtrykk hvis noen monterer avtrekksvifte inne i sin leilighet.
Da kan røyken blåses inn i leilighetene til naboene dine.
Mange borettslag har årlig inspeksjon for å ta folk som gjør det. Men det skjer, hvis de føler avtrekket er for dårlig.
Jeg tipper det er kjøkkenvifta som avslørte deg.Gjort det selv og det luktet i hele nabolaget ifølge en kompis som kom på døra.